Ervaringen met laarzenfabrikant Iersel uit Raamsdonkveer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ervaringen met laarzenfabrikant Iersel uit Raamsdonkveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 07:10

VMR --> EA GZ Diensten.

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:08

Volgens mij hebben ze geen website, zijn inderdaad soort van 'boeren', maar wel heel aardig, maar geen poespas zeg maar
Wat hij niet maakt zijn laarzen met een hele harde zijkant, daarvoor heeft de mogelijkheid niet, daar gaat bepaald materiaal tussen het buitenste en binnenste leer en daarop breken continue de (leer)naalden. Ook vind ik de leerkwaliteit goed, maar het is niet zo glimmend als bijvoorbeeld de standaard laarzen van de grote merken. Zo te zien maakt hij overigens wel laklaarzen, dus kan het blijkbaar wel superglim. Mijn huidige zijn al weer 8 jaar oud en zijn nog prima, er beginnen nu twee probleemjes te onstaan, een balijn komt boven uit de balijnhouder, kan ik zo laten maken en aan de zijkant van de voet, bij de bal van mijn voet gaat het leer iets los van de zool en ook dat kan gemaakt. Let wel ik heb deze laarzen dus al 8 jaar en rijdt er tussen de 4 en 6 keer per week mee. Ik sta op een boerderij dus ze worden in de winter ook regelmatig nat van regen en modder. Ik onderhoud ze uiteraard wel, maar ook weer niet elke keer na het rijden. Kortom ik ben erg tevreden over de levensduur en de blijvende uiterlijke staat van de laarzen. Oh ja, binnenkant is nog volledig onbeschadigd!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:10

Hoeveel betaal je voor een simpel paar laarzen die lijkt op de goedkoopste van Petrie, weet de naam even niet meer.

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 09:01

Zoals ze het mij toen vertelden waren alle laarzen 170 euro. Kennelijk is die laklaars nieuw, en zal die wel duurder zijn, omdat het meer werk is. Maar verder zijn de laarzen daar volgens mij 170 euro, althans dat is wat ze mij vertelden.

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 09:41

Laklaarzen met rits kosten € 180,-
Super goedkoop! Ik heb de Anky Elegance besteld en die waren héél véél duurder dan deze.

Mare

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:57

Barbara_m schreef:
Ik ga er overmorgen naartoe.

Ben je uiteindelijk geslaagd?
Ik niet Ik had gebeld en speciaal gevraagd om bruin lakleer en dat was 140 euro voor een laars met rits en veters. Kom ik daar, hebben ze dat helemaal niet. En ze beweerden ook nog dat bruin lakleer helemaal niet bestaat?? Kwam allemaal een beetje vaag over, ik heb dus dat hele end voor niets gereden..

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:52

ik heb zowel zwarte als bruine en ik vind ze echt geweldig!
Ik heb ze besteld bij Huet in houten, met de bruien wat problemen gehad omdat tussentijds de maker van de laarzen overleed, maar voor de rest superservice!!

dit zijn m'n bruine

Afbeelding

utjelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:58

mooi zeg

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:12

Zijn erg mooi...

steinstein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:13

Ik heb al eerder laarzen via hen gehad en die waren super.
Afgelopen donderdag heb ik bruine polo laarzen laten aanmeten met een hoge dressuurboog. Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 23:00

Ik heb er ook laarzen van. Die van mij heb ik in een ruiterzaak gekocht, maar die haalde ze weer hier vandaan. Bij mij zijn ze verkeerd aangemeten, ze zitten dus niet echt goed. De kwaliteit is verder opzich wel goed, alleen de zool slijt wat sneller

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 06:55

Nou, heb mijn moeder misschien zo ver dat ik leren rijlaarzen mag, maar moet je daarvoor bellen/ gewoon daar aankloppen ofzo?

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 07:17

Heeft iemand het adres en telefoonnummer voor mij? Ik moet ook weer eens laarzen hebben en dit is een mooi prijsje.

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 08:08

Op vrijdag en zaterdag kan je gewoon langsgaan, maar als het wat verder weg is zou ik wel even bellen
Van iersel, Theo van Delftstraat 9 in Raamsdonkveer 0162 - 512001

succes

Jiske-Nillis, wellicht kan je met je laarzen nog bij hun langs en kunnen ze nog wat voor je doen? Het aanmeten moet je natuurlijk de ruitersportzaak verwijten en zij zouden een goede oplossing voor je moeten bieden, dat is hun taak.

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:42

@pantarhei; had ik ook eigenlijk moeten doen, maar ik ben er (stom) toch mee gaan rijden, en nu is eht al te lang geleden om terug te gaan.. Naja volgende paar beter, misschien ga ik dan gewoon naar die fabriek zelf toe.

steinstein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:28

[quote="pantarhei"]Op vrijdag en zaterdag kan je gewoon langsgaan, maar als het wat verder weg is zou ik wel even bellen
Van iersel, Theo van Delftstraat 9 in Raamsdonkveer 0162 - 512001

succes

Ze zitten niet meer op de Theo van Delftstraat 9, maar hebben een nieuw pand op het industrie gebied. Telefoonnummer klopt wel. Bel effe voor het juiste adres.

drenthie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:24

Citaat:
Ze zitten niet meer op de Theo van Delftstraat 9, maar hebben een nieuw pand op het industrie gebied. Telefoonnummer klopt wel. Bel effe voor het juiste adres.

Bedankt. Ik zal ze bellen voor ik er naar toe ga.

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:15

Heb van het weekend ontdekt dat op mijn rechterlaars, op/boven de wreef van mijn rechterlaars het leer bruin verkleurd is. Ik heb ze pas net twee maanden, dat mag toch niet? Zal ik hier over bellen en mee terug gaan?

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 07:35

Zijn ze al weer verhuisd? Theo van Delft straat was namelijk al op een industrieterrein

steinstein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:54

pantarhei schreef:
Zijn ze al weer verhuisd? Theo van Delft straat was namelijk al op een industrieterrein

Ja de theo van delfstraat was ook industrie dat klopt, maar ze hebben een nieuw pand en dat ligt aan de andere kant van Raamsdonksveer.
Ze zijn in totaal maar 1 keer verhuisd.

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:37

Nee hoor, de eerste keer dat ik er kwam was het achter het woonhuis van Van Iersel, en toen naar de Van Delftstraat.

steinstein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:20

pantarhei schreef:
Nee hoor, de eerste keer dat ik er kwam was het achter het woonhuis van Van Iersel, en toen naar de Van Delftstraat.

Ja dat klopt helemaal.

Mare

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:41

En nu zitten ze op de bailey brugweg. Ik heb er afgelopen zaterdag voor een dicht hek gestaan Terwijl ik ze vrijdag avond nog aan de lijn had en gezegd had dat ik zaterdag zou komen..

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:57

Hoe laat was je er zaterdag dan? Ze zijn er meestal alleen 's morgens tot een uur of 1, zeiden ze tegen mij, toen ik mijn laarzen op een zaterdag ging ophalen.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:05

zitten ze alleen in raamsdonkveer? zijn er meerdere leveranciers?

Ik vind de laarzen er mooi uit zien en alle reacties zijn zeer positief... ga ook even informeren, ik had er nl nog nooit van gehoord, zo zie je maar weer waar bokt zoal goed voor is.... en de prijs is ook goed te doen!!!