OPROEP : Garth Brooks

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Quartertje

Re: OPROEP : Garth Brooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:44

zusb2 schreef:
hoi skuye,
ik heb effe info voor je gedaan maar de cd is wel degelijk te krijgen in nederland.
Je kunt hem bij "hitsound.nl" verkrijgen en dat zit in rotterdam.Ze sturen het ook voor je op onder rembours.De cd bestaat uit 5 cd's en een dvd voor 49.95 euries.Maar je kunt beter effe bij hun op de site kijken hoe alles werkt.He succes ermee!

De cd The Lost Sessions van GB is een CD met 17 nummers.
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4634071&cat=4104&type=4&dept=4104&path=0%3A4104
Als alles een beetje mee zit, dan heb ik deze cd volgende week al in mijn bezit

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:51

idd 17 nummers. De box die zusb2 bedoelt is de: The Limited Editions cd box. Da's wat anders dus.

Quartertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 11:05

Klopt, dat is de Box Set met de naam The Limited Series

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 13:58

Quartertje schreef:
zusb2 schreef:
hoi skuye,
ik heb effe info voor je gedaan maar de cd is wel degelijk te krijgen in nederland.
Je kunt hem bij "hitsound.nl" verkrijgen en dat zit in rotterdam.Ze sturen het ook voor je op onder rembours.De cd bestaat uit 5 cd's en een dvd voor 49.95 euries.Maar je kunt beter effe bij hun op de site kijken hoe alles werkt.He succes ermee!

De cd The Lost Sessions van GB is een CD met 17 nummers.
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4634071&cat=4104&type=4&dept=4104&path=0%3A4104
Als alles een beetje mee zit, dan heb ik deze cd volgende week al in mijn bezit

Dit is exact diegene die ik bedoel _/-o_ , kun je er niet nog 1 bestellen voor mij !! ( PLEASE )

keetieee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:01

ikkuh ook hebbuh...ga proberen te downloaden oh nee da mag nie

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:10

@Skuye: Je kunt em daar dan toch ook zelf bestellen?

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 14:26

Cer schreef:
@Skuye: Je kunt em daar dan toch ook zelf bestellen?

Heb geen creditcard !!!

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:27

Voor onder rembours heb je toch geen CC nodig?

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 15:43

desbetreffende cd komt uit de states en die doen nie an rembours ...........

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:46

Citaat:

Sinds wanneer ligt rotterdam in de States?

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 01:01

Cer schreef:
Citaat:

Sinds wanneer ligt rotterdam in de States?

UHM.. Eerste zin bovenaan staat toch duidelijk Nederland in.

Quartertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 08:41

De set die hitsound aanbied is niet de juiste dat is de limited edition. En de cd die Skuye bedoeld is maar 1 cd met 17 nummers. @Skuye ik heb je een pm gestuurd.

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 14:37

@quartertje, jij snapt um.

had het eerste gedeelte weg moeten laten van die quote, maar goed we zijn er dan toch uit, en heb nog steeds niemand die mij kan helpen, en dan wordt ook mijn topic nog eens verplaatst naar waar niemand hem ooit meer zal bekijken, ben gedoemd ..................... zal ik ooi mijn origineel vinden ??? ( dus niet de verzamel box !! )

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 14:38

Niet zo gepaniekt... heb je hitsound al gemaild? Misschien kunnen zij er wel aankomen. Plato heeft ook nogal veel... heb je geen CC voor nodig... en wie weet komt ie binnenkort bij Bol.com in het assortiment. Ook geen cc voor nodig...

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 22:57

Cer schreef:
Niet zo gepaniekt... heb je hitsound al gemaild? Misschien kunnen zij er wel aankomen. Plato heeft ook nogal veel... heb je geen CC voor nodig... en wie weet komt ie binnenkort bij Bol.com in het assortiment. Ook geen cc voor nodig...

Nou als superfan paniekeer je snel hoor als je niet aan je "shot" kunt komen .............

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 23:00

Ik wil Quartertje en haar collega heeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll erg bedanken met het mogelijk maken voor mij om de cd te bemachtigen, ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn !!
Heb hem het hele weekend aan gehad en vind hem echt geweldig weer, nummertje 2 is al mijn favo van de cd, nogmaals mijn grootste dank aan jullie !!!!!!

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 23:01

Quartertje schreef:
Klopt, dat is de Box Set met de naam The Limited Series

Wil ik ook nog hebben, tja je verzamelt of je verzamelt niet he ... dus als iemand deze heeft of aan kan komen ik houd mij aanbevolen.....

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:57

Ooit toen ik in canada was (zomer 1999) las ik daar in de krant dat er exclusief in die winkel daar een promotie cd uitkwam van Garth Brooks...Die moest ik natuurlijk hebben...
Dus die bewuste dag dat hij zou binnenkomen...wij 1 uur heen lopen...(bussen rijden daar in de woonwijken niet in de zomervakantie) was hij er niet...1 uur terug...Volgende dag weer 1 uur lopen...hehe...ze hadden hem...Was dus de promotie cd (single) Garth Brooks as Chris Gaines - Lost in You...die uit zou komen op 28 september 1999...Ik was blij... ...

Hopelijk kan ik deze ook nog eens vinden...Zo te horen is hij erg goed...

Quartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:28

Skuye schreef:
Ik wil Quartertje en haar collega heeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll erg bedanken met het mogelijk maken voor mij om de cd te bemachtigen, ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn !!
Heb hem het hele weekend aan gehad en vind hem echt geweldig weer, nummertje 2 is al mijn favo van de cd, nogmaals mijn grootste dank aan jullie !!!!!!

Sorry voor de late reactie, maar ik was druk aan de studie (bah). Mooi heh nummer 2 Als ik weer wat nieuws heb dan stuur ik je wel een pm. Graag gedaan hoor, ook namens mijn collega. Enne ik kan nu ook zelf cd's uit de US bestellen, daar gaat mijn salaris