Iemad ervaring met Dierenkliniek Visdonk te Roosendaal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sterren

Re: Iemad ervaring met Dierenkliniek Visdonk te Roosendaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 10:27

@ELCamino

Ja idd daar heb je gelijk in, we weten nu waar we aan toe zijn.... Ik hoop wel dat het goedkomt!

Time will tell....

muiltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 21:03

nou ik heb er enkele paarden van klanten latern keuren en ik zal niets verkeerds zeggen over de kwaliteit van de arts, maar ik heb daar de hele ochtend en begin van de middag gezeten terwijl zoiets als een normale keuring in een uurtje gepiept kan zijn....

Sterren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 10:03

muiltje schreef:
nou ik heb er enkele paarden van klanten latern keuren en ik zal niets verkeerds zeggen over de kwaliteit van de arts, maar ik heb daar de hele ochtend en begin van de middag gezeten terwijl zoiets als een normale keuring in een uurtje gepiept kan zijn....

Ik ben er inmiddels natuurlijk geweest, en dat ben ik zeker met je eens... Ik heb er nu die twee keren dat ik er ben geweest al uren moeten wachten zeg maar... Het gata niet echt snel en ze doen een hoop dingen door elkaar heen zeg maar... Maar verder erg tevreden. btw ook enorm tevreden over de hoefsmid! Erg aardige man!

andiamo97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 10:15

Mijn merrie is daar ook geweest vanwege rug problemen. Uiteindelijk zijn ze er achter gekomen dat het niet in de rug zat, maar in dr benen. Ze heeft kogelartrose aan beide voorbenen. We hebben goede voorlichting gekregen. En ze wordt nu beslagen door een hoefsmid die bij de gebroeders Nassau in opleiding is geweest. Hij werkt alleen bij ons in de omgeving zeg maar, dat is wel zo handig. Ze heeft nu speciaal brake-over beslag en we gaan binnenkort weer ff overleggen met Visdonk. Ik vind het prima.