Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uriah schreef:Mijn paardje is ook een keer behandeld door meneer van es, . het heeft geholpen maar helaas voor korte duur. ik ben daarna naar gerrie van oossanen gegaan en dat is nu nog niet uitgewerkt!![]()
Jolande"]
Kan een fysiotherapeut het probleem van Paddy oplossen? Want die gaan meer met spierenwerk aan de gang. Ik zou denken dat er iets 'sterkers' voor nodig zou zijn, maar ik kan het mis hebbenIk zou meer in eerste instantie in de richting van een kraker gaan denken, en daarna vervolgbehandingen bij een fysio.
[/quote]
Paddy moet recht worden gezet, maar daarvoor moeten de spieren eerst los gemaakt worden. Albert zal haar dus niet meteen recht zetten. [quote="Smaxie schreef:Het zou niet alleen een oplossing voor Paddy kunnen zijn, maar evt ook voor jezelf (hoofdpijn)
Ik ben benieuwd Desiree...
Kendra schreef:
Wat ik van hem heb gezien qua resultaat is spectaculair (paarden worden veel losser, soepeler) maar ik heb ook begrepen dat je het wel op vertrouwen moet doen - hij neemt maar heel weinig tijd per paard (hooguit 20 minuten) en zegt ook niet zo veel.
Eleonoor schreef:
Tja, je weet het, ik ben best voor alternatieve geneeskunst, maar niet voor 'magnetische handen en derde oog'. Laat iemand kijken die ervoor gestudeerd heeft om naar problemen van je paard op te lossen. Rodinde en zo zijn nog een aantal die tenminste een diploma hebben om diagnose goed te stellen.
Eleonoor schreef:Sorry, maar hier kan ik dus niet in geloven. Fijn dat jullie het wel doen.... als het paard er maar beter van wordt....
Eleonoor schreef:Klopt, het is net waar je in geloofd. Nou geloof ik zeker wel in de reguliere geneeskunde en dat je die als eerste lijn hulp moet gebruiken. Als ik Desiree heb begrepen is ze met haar nieuwe informatie nog niet bij de reguliere dierenarts geweest. Om dan naar iemand te gaan met magnetische handen en een derde oog die zenuwbanen kan uitschakelen, kijk, dan krijg ik pas echt horror kriebels. Sorry, maar hier kan ik dus niet in geloven. Fijn dat jullie het wel doen.... als het paard er maar beter van wordt....
Eleonoor schreef:Kendra, waat het mij om gaat is dat je dit soort mensen als tweede of derde lijns hulp moet zien. Niet als eerste hulp. Eerst goed laten uitzoeken met o.a. foto's of en waar het probleem zit. Wordt het paard niet beter van de reguliere dierenartsen moet je gewoon verder kijken. Maar, daarnaast wil ik ook aangeven dat GOED rijden ook wonderen doet voor een paard en slecht rijden ook heeeeeel veel vage problemen met het paard geeft. Ook ik ben best bereidt verder te kijken dan een paardenkliniek, maar pas als die kliniek niet meer weet wat ze eraan kunnen doen.