Wie helpt mij ons droomplekje te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: Wie helpt mij ons droomplekje te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 14:07

Heb je al eens bij stallen rond het Bergse Bos / Rottermeren gekeken? Is niet echt bos zoals de veluwe, maar wel veel natuur en ruiterpaden.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 19:29

Max €400 zonder iets te hoeven doen, direct aan natuurgebied in deze regio? Ik wens je heel veel succes...

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-26 13:01

Ik denk dat wat jij wil, qua reisafstand, uitrijmogelijkheden en het budget niet te vinden is. Als je mooi wil uitrijden zit je al aan meer reistijd en dat is nog zonder files. Alles richting Utrecht kan je rond filetijd vergeten. Vlietlanden is een leuk rondje en de Groene Meer is een fantastische stal, maar echt buitenrijden zoals jij omschrijft is het zeker niet. Als je paard nu goed staat zou ik echt kijken naar de optie zelfstandig vervoer hebben en gewoon zo vaak mogelijk op pad gaan. Is, naar mijn ervaring, uiteindelijk ook leuker omdat je niet vastzit aan steeds hetzelfde rondje bos! Want ook dat mooie bos/hei is na een tijdje normaal als je daar staat. Plus dat als je zo ver weg gaat staan, je dat mooie rondje bos waarschijnlijk een stuk minder vaak kan rijden dan je graag zou willen.

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-26 15:04

Misschien is het ook wel niet te vinden hoor. En dan houdt het voorlopig op. Maar dat was de reden van dit topic haha, dat er misschien nog hoop was ergens :j

En ik snap echt jullie bezorgdheid over de afstand etc, maar ik ben me echt overal bewust van. Ben hier al langere tijd over aan het nadenken. Het was niet een sporadisch idee :)

Wie weet komt het ooit nog op ons pad! Ik blijf in ieder geval doorzoeken...

Maaike_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-26 15:32

Is omgeving Driebergen/Austerlitz/Zeist een optie? Ik heb geen specifieke aanbevelingen daar, maar daar is heel veel bos voor uren buitenrij plezier.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 10:17

In de regio's die nu genoemd worden (dus nog haalbaar qua reisafstand, in een kudde, geen klusjes en makkelijk buitenrijden) is er denk ik geen stal onder de 400,- Misschien bij iemand prive, maar dan moet je net geluk hebben.

Voor bos met tot een uur reistijd zou je kunnen kijken naar Maarn/Doorn/Leusden/Amersfoort. Maar dat is ook wolvengebied, dus 24/7 buiten in de kudde is weer af te raden daar.