Silly1972 schreef:Ah oke, zal.wel een duur geintje zijn
Nou ja ik moet nog even zien, ik ben in iedergeval niet blij met KPN en hun wifi versterkers.
Ik ga ze wel bellen erover.
Tussen de 1000 en 2000 incl al het materiaal en aansluiten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Choiix schreef:Vat deze opmerking niet verkeerd op @Silly1972, maar zoals je zelf aangeeft ben je wat minder technisch. Echter zeg je wel dat de superwifi's niet goed werken. Mijn advies is echt om te gaan zorgen dat die dingen goed werken. Laat een monteur langs komen die checkt wat jouw internet snelheid is op jouw adres en van daaruit de wifi goed werkend gaat maken. Een fantastisch wifi netwerk met een dramatisch lage internetsnelheid die wellicht ook nog instabiel is door wat slechter 4G bereik als je dat buitengebied internet heb, maakt jouw wifi ervaring alsnog hartstikke slecht. Terwijl het dan een andere oorzaak heeft.
Ga niet klakkeloos allemaal apparatuur kopen voordat je weet hoe het zit, anders gaat dit zeer waarschijnlijk ook niet bevallen. Ik denk dat je gewoon meer schotels nodig hebt en als de bronverbinding goed is, dan kan je echt overal een goede verbinding krijgen met die superwifi dingen. En die worden door KPN zelf ondersteund.