agradi...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 07:15

Texas02 schreef:
Dit is precies de reden waarom ik eigenlijk nooit meer bij Agradi koop. Plus dat ze van vanaf €29 gratis verzenden naar vanaf €59 gratis verzenden zijn gegaan, en nu ineens retourkosten hebben, hun vouchers die je al van hun gekregen had waren ineens minder waard.. En de klantenservice moet ook niet zo best meer zijn, maar dat heb ik zelf nog niet ervaren. Dus als ik er onderuit kom koop ik er niet meer.

Ik was benieuwd naar de alternatieven maar zie ze hieronder al staan.
Maar hypostore is toch ook niet kostenloos retourneren?

Texas02

Re: agradi...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 07:20

Nee, maar wel snelle levering, goede klantenservice, niet steeds prijzen van gratis verzenden vanaf xx naar boven aanpassen en noem maar op..

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:05

Retourkosten (2,99) is sinds 1 april kennelijk. Snap dat ook wel en beter voor milieu.
Vind het verder een prima website alleen kloppen de levertijden niet altijd idd. Dat is een afweging. Maar met een goede aanbieding en geen haast bestel ik er regelmatig. De klantenservice is als je belt heel goed. Meerdere keren gedaan en razendsnel en goed geholpen.

Hypostore is als het op voorraad is ook super snel. Als iets niet op voorraad is moet je het echt maar afwachten.
Dochorse maakt hun verzendbeloftes zelden waar.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:14

Vorige week donderdag besteld en zaterdag binnen. Zondag opnieuw besteld en dat is nu net onderweg. Maandag nog extra aanvulling telefonisch gedaan op de bestelling en alles was op voorraad. Ik hou er rekening mee dat het lang duurt en bestel ruime maand van te voren en anders elders. Prijs en kwaliteit is prima

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 09:37

Joh als je de tijd niet even wilt nemen om te bellen en dit binnen enkele minuten opgelost te hebben,waarom klaag je dan hier?

De oplossing ligt voor je neus op tafel, het is aan jou of je hem oppakt.

Even aan je leidinggevende vragen : goh,zou ik even binnen kantoortijd een telefoontje mogen plegen? Duurt hooguit 10 minuten.

Zo simpel is het..
Je kunt ook problemen maken hoor

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-25 09:40

Jolliegirl schreef:
Joh als je de tijd niet even wilt nemen om te bellen en dit binnen enkele minuten opgelost te hebben,waarom klaag je dan hier?

Even aan je leidinggevende vragen : goh,zou ik even binnen kantoortijd een telefoontje mogen plegen? Duurt hooguit 10 minuten.

Zo simpel is het..

Hele dag op de baan zonder hands-free bellen kan ik niet even aan iemand vragen of het mag... wij zitten ook met tijdsdruk + een opleiding waarvoor ik niet even 10 minuten weg kan

Somita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 12:09

Maandag besteld bij agradi alles zou voorradig zijn.

Vandaag bericht dat het verzonden is.
Gelukkig had ik het niet de volgende dag nodig, maar mijn weidepaaltjes heb ik morgen echt nodig dus op hoop van zegen.

Volgende keer bestel ik daar niet meer als ik iets dezelfde week nog nodig heb

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 12:14

Is toch algemeen bekend inmiddels? := Levertijden kloppen vrijwel nooit. Alleen bij Agradi bestellen als je het niet binnen korte tijd nodig hebt.

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 12:16

Ik had laatst ook dat een bestelling na 5 dagen nog niet geleverd was. Gebeld met de klantenservice, spullen waren net bij hun binnengekomen, er werd een spoedzending aangemaakt en ik had het 1 werkdag later binnen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 12:19

xRivaldo schreef:
Als ik iets snel nodig heb, dan koop ik enkel wat 'voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden' aangeeft. Dan maken ze wellis waar vandaag een verzendlabel aan, maar verzenden doen ze tegenwoordig met regelmaat veel langer over.

Beter Epplejeck, Hypostore, Divoza, etc.

Divoza laat je gewoon maanden tot langer als een jaar wachten op dingen zonder bericht dus dat zou ik zeker niet doen. En dit is de laatste 2 a 3 jaar, agradi is zelfs met levertijd veel betrouwbaarder geweest als divoza. Ja, ze halen hun eigen aangegeven tijd vaak niet, maar ik krijg wrl altijd bericht en als ik mail ook altijd reactie. Dat vind ik bij ts vreemd, ik heb juist altijd reactie gehad.

Divoza wachtte een jaar met laten weten dat iets niet leverbaar was. N enige reden dat ik iets hoorde is pmdat ik er zelf achteraan ging. Vervolgens bestel ik vorig jaar iets anders, wat bij elke winkel altijd op voorraad is. Nou zij moesten het bestellen bij leverancier, geen probleem. Geen enkele reactie meer tot januari dit jaar dat het de week erna zou binnenkomen. Daarna niks meer gehoord en nog steeds niks binnen. Ook als je mailt moet je mazzel hebben om reactie te krijgen en als je er 1 krijgt staat er niks nuttigs in. Zij geven de schuld aan de leverancier, maar die levert bij elke webshop en is geen kleintje. In al die maanden heb ik die continu geleverd zien worden bij andere winkels en enige redenbdat ik nog wacht is omdat ik dit met tegoedbon besteld heb... Divoza levert alleen nog maar eigen merk spullen, zelfs in de winkel hier in de buurt zijn bijna alleen de eigen merken nog te krijgen. Dus als je betrouwbaar wil zou ik nu zeker wegblijven bij hen.

Agradi is qua bellen ook heel fijn. En 9 van de 10 keer versturen zij wel redelijk binnen het kader wat ze zelf aangeven, soms 1 dag later. Ik heb meer problemen met de pakketdiensten die ze gebruiken, die zorgen voor meer vertraging :')
Dus ik zou ook bellen als je geen reactie op mail krijgt en dat aangeven. Dat is namelijk ook erg apart? Bellen zou toch moeten kunnen, je hebt toch ergens wel een pauze?

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 12:31

MyWishMax schreef:
xRivaldo schreef:
Als ik iets snel nodig heb, dan koop ik enkel wat 'voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden' aangeeft. Dan maken ze wellis waar vandaag een verzendlabel aan, maar verzenden doen ze tegenwoordig met regelmaat veel langer over.

Beter Epplejeck, Hypostore, Divoza, etc.

Divoza laat je gewoon maanden tot langer als een jaar wachten op dingen zonder bericht dus dat zou ik zeker niet doen. En dit is de laatste 2 a 3 jaar, agradi is zelfs met levertijd veel betrouwbaarder geweest als divoza. Ja, ze halen hun eigen aangegeven tijd vaak niet, maar ik krijg wrl altijd bericht en als ik mail ook altijd reactie. Dat vind ik bij ts vreemd, ik heb juist altijd reactie gehad.

Divoza wachtte een jaar met laten weten dat iets niet leverbaar was. N enige reden dat ik iets hoorde is pmdat ik er zelf achteraan ging. Vervolgens bestel ik vorig jaar iets anders, wat bij elke winkel altijd op voorraad is. Nou zij moesten het bestellen bij leverancier, geen probleem. Geen enkele reactie meer tot januari dit jaar dat het de week erna zou binnenkomen. Daarna niks meer gehoord en nog steeds niks binnen. Ook als je mailt moet je mazzel hebben om reactie te krijgen en als je er 1 krijgt staat er niks nuttigs in. Zij geven de schuld aan de leverancier, maar die levert bij elke webshop en is geen kleintje. In al die maanden heb ik die continu geleverd zien worden bij andere winkels en enige redenbdat ik nog wacht is omdat ik dit met tegoedbon besteld heb... Divoza levert alleen nog maar eigen merk spullen, zelfs in de winkel hier in de buurt zijn bijna alleen de eigen merken nog te krijgen. Dus als je betrouwbaar wil zou ik nu zeker wegblijven bij hen.

Agradi is qua bellen ook heel fijn. En 9 van de 10 keer versturen zij wel redelijk binnen het kader wat ze zelf aangeven, soms 1 dag later. Ik heb meer problemen met de pakketdiensten die ze gebruiken, die zorgen voor meer vertraging :')
Dus ik zou ook bellen als je geen reactie op mail krijgt en dat aangeven. Dat is namelijk ook erg apart? Bellen zou toch moeten kunnen, je hebt toch ergens wel een pauze?

Omg.. :') They couldn't care less.

Divoza heb ik eigenlijk alleen ervaring met online bestellen en ophalen in de winkel. Dat gaat tot nu toe altijd goed, maar check dan wel of het op voorraad is in een van de winkels.

Ik heb vorig jaar eens contact gehad met Agradi omdat het al 1,5 week duurde om iets op te sturen wat volgens de website voorradig was. Per mail en inderdaad snel en correct geholpen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 12:37

In mijn hele paardenleven altijd alles fysiek en online bij Divoza gehaald en daar heb ik echt nog nooit een probleem mee gehad. :+

Dat iedereen zo hamert op bellen snap ik ook niet helemaal. Ik heb ook baantjes gehad waarbij ik gewoon 9 uur lang geen telefoon kon hebben hoor, ook niet 1 minuutje, dus dat is gewoon simpelweg niet altijd mogelijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 12:42

xRivaldo schreef:
MyWishMax schreef:

Omg.. :') They couldn't care less.

Divoza heb ik eigenlijk alleen ervaring met online bestellen en ophalen in de winkel. Dat gaat tot nu toe altijd goed, maar check dan wel of het op voorraad is in een van de winkels.

Ik heb vorig jaar eens contact gehad met Agradi omdat het al 1,5 week duurde om iets op te sturen wat volgens de website voorradig was. Per mail en inderdaad snel en correct geholpen.

Ik zit vlakbij 1 van de winkels dus bestel online, ene keer haal ik het af, andere keer this bezorgen en andere keer bestel ik het in de winkel. Maar vroeger ging dat perfect en snel idd. Laatste minimaal 2 jaar dus niet meer en niet alleen met dingen die al niet op voorraad stonden. Toch zonde, zij waren altijd 1 van de fijnere door de kortingsactie die in de winkel op zowat alles golden :') en toen hadden ze fijn assortiment. Ik ontweek EJ juist doordat die minder groot assortiment hadden en echt 80 pricent uitsluiten van korting haha. Nu is assortiment van diviza extreem beperkt geworden en winkel is hier ook echt half leeg om te zien.

love_odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 14:20

flintstones schreef:
Jolliegirl schreef:

Zo simpel is het..

Hele dag op de baan zonder hands-free bellen kan ik niet even aan iemand vragen of het mag... wij zitten ook met tijdsdruk + een opleiding waarvoor ik niet even 10 minuten weg kan

Ik ben het wel met jollie eens, daarnaast reageer je hier tijdens kantoor uren, die tijd had je ook kunnen besteden om ff te bellen of een bericht te doen via messenger want daar reageren ze ook gewoon en vlot.

Snap dat het vervelend is dat het nog niet binnen is maar daar staat agradi bekend om dat ze niet zo vlot zijn

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 14:44

xRivaldo schreef:

Belachelijk inderdaad dat leveranciers stoppen met het leveren van nieuwe spullen als je de rekeningen van eerder ontvangen goederen niet betaald :')

Nee Divoza is niet meer wat het ooit was helaas,

Agradi daarin tegen gaat juist gebukt onder de aanhoudende werkdruk, dat gaat toch helaas vaak ten koste van de service ect.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 15:17

Texas02 schreef:
Dit is precies de reden waarom ik eigenlijk nooit meer bij Agradi koop. Plus dat ze van vanaf €29 gratis verzenden naar vanaf €59 gratis verzenden zijn gegaan, en nu ineens retourkosten hebben, hun vouchers die je al van hun gekregen had waren ineens minder waard.. En de klantenservice moet ook niet zo best meer zijn, maar dat heb ik zelf nog niet ervaren. Dus als ik er onderuit kom koop ik er niet meer.

Precies wat jij zegt! ‘Vroeger’ bestelde ik heel vaak bij Agradi, maar al bovenstaande kleine dingetjes bij elkaar, koop ik er liever niet meer.

Vorige week uitzondering, omdat Agradi de enige was die dat product op voorraad had/zou hebben.
‘Voor 21 uur bestelt, vandaag verzonden’ was uiteraard weer bullsh*t. Op dinsdagochtend besteld en op vrijdag pas bij DPD aangemeld.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 16:08

Hier zondag besteld, en 8 dagen later geleverd. Maar goed dat is algemeen bekend bij Agradi. Heb je snel iets nodig niet daar bestellen.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 16:39

Je kan Agradi ook een mail sturen om te annuleren. Wordt bij mij vaak ook wel snel op gereageerd.

Goh, jammer dat je nu retourkosten moet betalen. Fijn dat ik dat hier op tijd lees.
Die 59,- en dan pas geen verzendkosten vind ik ook fors, jammer.

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 18:23

Kan het zijn dat één van de artikelen gekocht is als een dikke aanbieding en daarna weer voor de gewone prijs? Wij hadden ooit een keer een bucas deken gekocht voor een hele goede prijs. Wij in onze handjes wrijven over deze goede deal. Bleef de deken ook op direct te verzenden staan, maar er gebeurde niks. Diverse keren contact gezocht en uiteindelijk kregen we het bericht dat de deken niet meer leverbaar was -O- Dus weer op zoek naar een andere deken, zagen we gewoon “onze” deken weer staan, maar toen voor een veel hogere prijs. Wat was dat balen toen zeg.

TamaraFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 18:23

Ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen.
Ik had vrijdag om 15.00 besteld en de volgende dag om 12.30 alles binnen.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 18:50

Hier ook een bedroevende ervaring met Agradi. Weet dat ze nooit kunnen voldoen aan voor 21:00 besteld vandaag verzonden, maar dit sloeg alles. Na 1,5 maand wachten op een pakketje dat ‘ergens’ zou moeten zijn kunnen ze nu eindelijk mijn bestelling annuleren. Klantenservice was traag, log, niet secuur en soms ronduit onvriendelijk. Het ging gelukkig niet om een groot bedrag, maar de service was echt ver beneden peil.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 13:21

flintstones schreef:
Jolliegirl schreef:

Zo simpel is het..

Neem aan dat jij ook verplichte rusttijden hebt als je heel de dag op de baan zit als chauffeur waarschijnlijk. Elke 4.5 uur heb je dus 15 of 30 of 45 minuten de tijd om te bellen.

Tijdsdruk en opleiding is je eigen keus. Wat zijn 10 minuten nou.

Je maakt er echt zelf een probleem van...kan er niet meer of minder van maken.

Je typt dit bericht om 09:40, je had ook kunnen bellen ipv bokken :))
Dus stop met problemen verzinnen en los je oliebol op :D

Klantenservice Agradi
Bel ons
Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30u tot 16:30u

085-88 88 049

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-25 13:51

Proberen naar de nummer te bellen gister heeft me al 10 minuten geduurd om te weten hoe ik er naar kan bellen vanuit belgie! Om Dan terug 10 minuten aan een wachtmuziekje te zitten... dat is dan al 20 minuten tijd verloren.

Wij zitten niet hele uren achter het stuur stappen vaak in en uit dus we rijden niet aan 1 stuk... we zitten ook nog op fiets op heel drukke wegen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 14:22

Ik geef het op met je. Je hebt werkelijk overal een weerwoord op of weet ergens een probleem van te maken

Succes _/-\o_

Oh en in en uitstappen maakt met de rijtijdenwet niet uit..maar niet van toepassing gezien je geen vrachtwagenchauffeur bent.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 15:28

flintstones schreef:
Proberen naar de nummer te bellen gister heeft me al 10 minuten geduurd om te weten hoe ik er naar kan bellen vanuit belgie! Om Dan terug 10 minuten aan een wachtmuziekje te zitten... dat is dan al 20 minuten tijd verloren.

Wij zitten niet hele uren achter het stuur stappen vaak in en uit dus we rijden niet aan 1 stuk... we zitten ook nog op fiets op heel drukke wegen

Waarom mail je ze niet om te annuleren?
Dat stuurde ik je al eerder. Dat is nog minder tijd dan op bokt bijlezen en reageren.