xRivaldo schreef:Als ik iets snel nodig heb, dan koop ik enkel wat 'voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden' aangeeft. Dan maken ze wellis waar vandaag een verzendlabel aan, maar verzenden doen ze tegenwoordig met regelmaat veel langer over.
Beter Epplejeck, Hypostore, Divoza, etc.
Divoza laat je gewoon maanden tot langer als een jaar wachten op dingen zonder bericht dus dat zou ik zeker niet doen. En dit is de laatste 2 a 3 jaar, agradi is zelfs met levertijd veel betrouwbaarder geweest als divoza. Ja, ze halen hun eigen aangegeven tijd vaak niet, maar ik krijg wrl altijd bericht en als ik mail ook altijd reactie. Dat vind ik bij ts vreemd, ik heb juist altijd reactie gehad.
Divoza wachtte een jaar met laten weten dat iets niet leverbaar was. N enige reden dat ik iets hoorde is pmdat ik er zelf achteraan ging. Vervolgens bestel ik vorig jaar iets anders, wat bij elke winkel altijd op voorraad is. Nou zij moesten het bestellen bij leverancier, geen probleem. Geen enkele reactie meer tot januari dit jaar dat het de week erna zou binnenkomen. Daarna niks meer gehoord en nog steeds niks binnen. Ook als je mailt moet je mazzel hebben om reactie te krijgen en als je er 1 krijgt staat er niks nuttigs in. Zij geven de schuld aan de leverancier, maar die levert bij elke webshop en is geen kleintje. In al die maanden heb ik die continu geleverd zien worden bij andere winkels en enige redenbdat ik nog wacht is omdat ik dit met tegoedbon besteld heb... Divoza levert alleen nog maar eigen merk spullen, zelfs in de winkel hier in de buurt zijn bijna alleen de eigen merken nog te krijgen. Dus als je betrouwbaar wil zou ik nu zeker wegblijven bij hen.
Agradi is qua bellen ook heel fijn. En 9 van de 10 keer versturen zij wel redelijk binnen het kader wat ze zelf aangeven, soms 1 dag later. Ik heb meer problemen met de pakketdiensten die ze gebruiken, die zorgen voor meer vertraging

Dus ik zou ook bellen als je geen reactie op mail krijgt en dat aangeven. Dat is namelijk ook erg apart? Bellen zou toch moeten kunnen, je hebt toch ergens wel een pauze?