Bitfitter en hoofdstelfitter omgeving Zuid-Holland, Noord-Holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 14:59

Nonna1984 schreef:
Barb schreef:
En welke opleiding heeft Jolanda gedaan?

Durf ik je zo niet te zeggen en ik zie het ook niet zo staan op de website. Maar zij is mij aangeraden en nadat ik bridle2fit uitgesloten had in mijn zoektocht en diverse bit en hoofdstelfitters heb bekeken heb ik een afspraak bij haar ingepland.

Je zou haar FB even door kunnen kijken

https://www.facebook.com/share/19xbd79gFb/

mce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 15:07

Zeker een goed hoofdstel is noodzakelijk, evenals een goed bit, management en ruiter, hoop dat je dat ook gaat bereiken
Hier nog even wat info, zie het als naslag werk, maar ook dat je wat parate info hebt/krijgt.

Afbeelding

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 16:31

Nonna1984 schreef:

Dank je, heb ik al veel eerder gedaan. En toen ik een opmerking maakte (eigenlijk een vraag stelde) over haar thermografie heeft ze me verwijderd helaas.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 19:47

Barb schreef:
Nonna1984 schreef:

Dank je, heb ik al veel eerder gedaan. En toen ik een opmerking maakte (eigenlijk een vraag stelde) over haar thermografie heeft ze me verwijderd helaas.

Ik dacht dat Jolanda verder geen opleiding heeft gevolgd maar alles doet vanuit de ervaring die ze door de jaren heen heeft opgedaan.
Nou zegt een opleiding natuurlijk ook niet altijd wat, die zijn immers natuurlijk ook vaak ontstaan door mensen met veel ervaring

Merel_magic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:59

Jolanda is afgelopen zondag bij mij geweest (ik was nog niet eerder actief in dit topic maar heb haar naam even opgezocht op Bokt). Ik zou het niet doen :') Ze heeft overigens geen concrete bit- en hoofdstelfitting opleiding gedaan, dit heb ik zondag aan haar gevraagd.

nastyexplosive

Re: Bitfitter en hoofdstelfitter omgeving Zuid-Holland, Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 22:05

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 22:11

Merel_magic schreef:
Jolanda is afgelopen zondag bij mij geweest (ik was nog niet eerder actief in dit topic maar heb haar naam even opgezocht op Bokt). Ik zou het niet doen :') Ze heeft overigens geen concrete bit- en hoofdstelfitting opleiding gedaan, dit heb ik zondag aan haar gevraagd.

Wil je ook delen waarom je niet tevreden bent?

Merel_magic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 22:13

Marie111 schreef:
Merel_magic schreef:

Wil je ook delen waarom je niet tevreden bent?

Ja, in een privébericht of nadat ik het huidige geschil heb afgehandeld :')

Nonna1984

Re: Bitfitter en hoofdstelfitter omgeving Zuid-Holland, Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 19:57

Inmiddels heb ik en vooral mijn paard bezoek gehad van Jolanda. Mijn paard is heel gevoelig dus liet duidelijk zien wat hem wel of niet bevalt dus we hebben een hoofdstel aangemeten. Hij ligt echt meer dan prima. Mocht je opzoek zijn naar een nieuw hoofdstel kan ik haar wel aanraden, mocht je opzoek zijn naar een bitfitter zou ik toch iemand anders laten komen, omdat zij maar 1 merk verkoopt. Al met al loopt paard er stukken beter op dan op het oude hoofdstel dus ik ben tevreden.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 22:22

Fayyah19 schreef:
Capriootje schreef:
Ik heb goede ervaringen met Nienke van passend paard. Zij werkt met andere kwaliteitsvolle merken en heeft een zeer goed oog naar mijn mening.

Ik raad Nienke ook aan :j

Ik raad Nienke niet aan.
Aardige meid hoor, daar niet van… maar ik heb haar niet voor de gezelligheid laten komen.

Haar fitting heeft bij mijn paard niks opgeleverd, heb geen antwoord gekregen op mijn vragen en ze probeerde me steeds meer aan te smeren.
Bit, kopstuk, neusriem.. volgens haar liep mijn paard op al haar spullen beter.. ik voelde dit zelf niet.
T bit wat volgens haar perfect was, uiteindelijk aangeschaft. Maar inmiddels hangt dat bit alweer maanden werkloos in de kast, want mijn paard ging echt niet goed op dat aangemeten bit.

Al met al zonde van m’n geld.. en ik doe dit dus ook nooit weer. Ook niet bij een andere bitfitter.