Persoonlijke naam en voornaam noemen mag je niet noemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacky94 schreef:Horseboutique schijnt de eigenaresse behoorlijk ziek van te zijn. Het komt uiteindelijk wel aan maar je moet geen haast hebben. Heb er een tijdje terug nog wel iets besteld omdat zij de enige waren die het nog op voorraad hadden, maar heeft idd ook zeker wel meerdere weken/een maand geduurd voor het binnen was. Maar dat was ik van tevoren dus al wel vanuit gegaan
_San87_ schreef:Blacky94 schreef:Horseboutique schijnt de eigenaresse behoorlijk ziek van te zijn. Het komt uiteindelijk wel aan maar je moet geen haast hebben. Heb er een tijdje terug nog wel iets besteld omdat zij de enige waren die het nog op voorraad hadden, maar heeft idd ook zeker wel meerdere weken/een maand geduurd voor het binnen was. Maar dat was ik van tevoren dus al wel vanuit gegaan
Maar, waarom wordt dat niet gecommuniceerd? Want het is een heel goede reden dat dingen minder snel verzonden worden, maar je klanten maar laten wachten zonder ook maar iets te laten horen is wel slecht.
ivy_power89 schreef:Dat eigenaresse ziek is, is al heel lang zo. Dit is niet het eerste topic waar er geklaagd wordt over deze webshop.
Hoe knullig ook (want ik struggle ook meer dan eens met gezondheidsproblemen, dus weet echt hoe graag iemand nog wil) is het misschien niet weg gelegd om de webshop nog draaiende te houden. De negatieve berichten verdwijnen niet, en het bezorgd je (geheel onbedoeld) een slechte naam... als je door je gezondheid zelfs geen mailtjes oid kunt beantwoorden.... benadeel je je klanten maar ook jezelf.
Of zet idd op je voorpagina dat je met je gezondheid struggled en het daarom langer duurt, maar beantwoord wel gewoon de mailtjes
Narcissa schreef:Hypostore toevallig? Daar bestel ik niks meer dat niet direct voorradig is, levertijden lopen altijd uit
Lukasje schreef:Narcissa schreef:Hypostore toevallig? Daar bestel ik niks meer dat niet direct voorradig is, levertijden lopen altijd uit
Daar dacht ik aan ! Ik had in december wat in reclame besteld. Geld van de rekening maar ruim 2 weken later nog niets ontvangen. Op een eerste mail kreeg ik nog reactie dat het bestelde inmiddels op voorraad was en meteen zou verzonden worden. Niets van dat. Op volgende mails kwam geen antwoord meer. Uiteindelijk het bestelde wel ontvangen, 2.5 maanden na betaling.
Bengell schreef:Ik heb vandaag een mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden, de track en trace die ik al twee weken heb, werkt nog niet… ik geloof er nog niet zo in, tot ik het pakket heb
ivy_power89 schreef:Maar horseboutique verzend uit mn hoofd met postnl, en daar blijven pakketten echt niet meerdere dagen liggen.
Als een track and trace ontvangen wordt en na een aantal dagen nog steeds niet door postnl verwerkt is dan kun je er vanuit gaan dat de verzender het pakket nog niet heeft verstuurd.
En zeker in het geval van de webshop waar TS het over heeft, is het echt niet omdat de pakketdienst het pakket nog niet heeft opgehaald.
Zie ook mijn eerdere bericht met foto, als je de reacties onder het betreffende bericht leest.... snap ik niet dat de shop nog online is