Onbereikbare webshop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

balance
Moderator Over Paarden

Re: Onbereikbare webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 17:00

Naam van het bedrijf mag je aangeven, mits het uiteraard een ervaring van jezelf betreft.
Persoonlijke naam en voornaam noemen mag je niet noemen :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 17:11

Blacky94 schreef:
Horseboutique schijnt de eigenaresse behoorlijk ziek van te zijn. Het komt uiteindelijk wel aan maar je moet geen haast hebben. Heb er een tijdje terug nog wel iets besteld omdat zij de enige waren die het nog op voorraad hadden, maar heeft idd ook zeker wel meerdere weken/een maand geduurd voor het binnen was. Maar dat was ik van tevoren dus al wel vanuit gegaan

Maar, waarom wordt dat niet gecommuniceerd? Want het is een heel goede reden dat dingen minder snel verzonden worden, maar je klanten maar laten wachten zonder ook maar iets te laten horen is wel slecht.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 17:16

_San87_ schreef:
Blacky94 schreef:
Horseboutique schijnt de eigenaresse behoorlijk ziek van te zijn. Het komt uiteindelijk wel aan maar je moet geen haast hebben. Heb er een tijdje terug nog wel iets besteld omdat zij de enige waren die het nog op voorraad hadden, maar heeft idd ook zeker wel meerdere weken/een maand geduurd voor het binnen was. Maar dat was ik van tevoren dus al wel vanuit gegaan

Maar, waarom wordt dat niet gecommuniceerd? Want het is een heel goede reden dat dingen minder snel verzonden worden, maar je klanten maar laten wachten zonder ook maar iets te laten horen is wel slecht.

Precies
Zet het kort op de hoofdpagina dat wegens ziekte alles wel verstuurd word maar dat het langer kan duren dan men gewend is.

Krijgen ze vast ook minder mailtjes enz
Wat ook nog weer extra tijd in gaat zitten

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-25 17:20

Precies dat, dat voorkomt zoveel miscommunicatie. Heb voorheen altijd bestellingen geplaatst en zou het vervelend vinden als het door zoiets misgaat. Terwijl als je op voorhand aankondigt dat de levertijd langer is, no problem! :D

Ik kreeg het alleen even benauwd doordat ik dus al betaald heb en geen contact kreeg… :roll:

Ik wacht het nog even geduldig af! :o

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 17:25

Dat eigenaresse ziek is, is al heel lang zo. Dit is niet het eerste topic waar er geklaagd wordt over deze webshop.

Hoe knullig ook (want ik struggle ook meer dan eens met gezondheidsproblemen, dus weet echt hoe graag iemand nog wil) is het misschien niet weg gelegd om de webshop nog draaiende te houden. De negatieve berichten verdwijnen niet, en het bezorgd je (geheel onbedoeld) een slechte naam... als je door je gezondheid zelfs geen mailtjes oid kunt beantwoorden.... benadeel je je klanten maar ook jezelf.
Of zet idd op je voorpagina dat je met je gezondheid struggled en het daarom langer duurt, maar beantwoord wel gewoon de mailtjes

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 17:26

En volgens mij is dat echt al hele lange tijd zo, ik heb dit al zovaak langs zien komen hier op bokt. Altijd klachten dat bestellingen niet komen en dan weer dat dat wegens ziekte is. Ik weet hoe dat is, maar dan geef je het of vooraf aan dat het langer kan duren of je neemt geen bestellingen aan. Zoals het nu, echr al langere tijd, gaat vind ik heel onprofessioneel en zou voor mij reden zijn om ze juist te ontwijken.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 17:59

Ze kan wel ziek zijn maar cashed wel het geld.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 18:00

Ik vond op hun Facebook nog een telefoonnummer. Wie weet nemen ze daarop op? Wel een post uit 2023…

(06) 53 32 37 42

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-25 18:26

ivy_power89 schreef:
Dat eigenaresse ziek is, is al heel lang zo. Dit is niet het eerste topic waar er geklaagd wordt over deze webshop.

Hoe knullig ook (want ik struggle ook meer dan eens met gezondheidsproblemen, dus weet echt hoe graag iemand nog wil) is het misschien niet weg gelegd om de webshop nog draaiende te houden. De negatieve berichten verdwijnen niet, en het bezorgd je (geheel onbedoeld) een slechte naam... als je door je gezondheid zelfs geen mailtjes oid kunt beantwoorden.... benadeel je je klanten maar ook jezelf.
Of zet idd op je voorpagina dat je met je gezondheid struggled en het daarom langer duurt, maar beantwoord wel gewoon de mailtjes

Precies dit, ik denk dat iedereen respect kan opbrengen voor een kleine organisatie (ZZP’er) die heeft te kampen met ziekte. Enige vorm van communicatie is dan het minste wat kan helpen. Ik heb op zich geen haast met de bestelling maar ik heb wel vooruit betaald. Als ik op voorhand zou weten dat mijn levertijd langer duurt wegens ziekte vind ik dat spijtig maar ergens ook fijn dat je haar nog kan steunen met verkoop (omzet)… maar een verwachting wanneer mijn pakket komt stel ik wel op prijs :Y)

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-25 11:12

Wachten wordt beloond, ik kreeg vanochtend een verzendbevestiging in de mail! *\%/*

Ondanks dat er nog steeds geen contact is geweest… Hopelijk gaat het snel beter met de eigenaresse of gaat ze iig beter communiceren als leveringen langer duren om wat voor reden dan ook :Y)

Spoiler:
Nu hopen dat de broek ook nog past :+

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-25 20:10

Te vroeg gejuicht -O-

Maandag een verzendlabel gekregen in de mail maar het pakket is nog steeds niet aangemeld. Ik wordt er een beetje _-:( van…

Inmiddels zijn we ruim een maand verder >;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 20:36

Oh wat balen.... ook verder niks meer gehoord....? Ik duim dat de verzendzegel vast aangemaakt werd omdat verkoper verwacht in de komende dagen te kunnen verzenden. En dat het dan toch ineens onderweg gaat.

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 21:21

Horseboutique heeft mooie spullen maar is een drama qua contact.
En ik kan echt heel goed meevoelen en invoelen qua ziek, maar dat niet communiceren is al een jaar of 5.

Nu is het heel best mogelijk dat je al 5 jaar echt ernstig ziek bent. Maar dan zou je toch een modus hebben kunnen vinden om dit te ondervangen.

Het feit dat je echt in het luchtledige staat te appen, mailen, bellen (en er pas reactie komt als je geïrriteerd op trustpilot of insta reageert, iets wat ik echt heel terughoudend die omdat ik het een zwaktebod vind) heeft mij er toe besluiten om via hypostore of ruitergoed te bestellen. Zelfde collectie, perfecte klantenservice.

Sneu voor iemand die de business misschien nodig heeft, maar er is al zoooooveel over geklaagd tis niet dat deze ondernemer geen aanwijzingen heeft gekregen hoe ze het kan verbeteren.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 16:00

Afbeelding

Ik kwam dit net op facebook tegen en moest meteen aan dit topic denken.
De reacties onder het bericht zijn ook niet mals :x

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-25 00:36

Ik heb vandaag een mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden, de track en trace die ik al twee weken heb, werkt nog niet… ik geloof er nog niet zo in, tot ik het pakket heb -O-

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:40

Narcissa schreef:
Hypostore toevallig? Daar bestel ik niks meer dat niet direct voorradig is, levertijden lopen altijd uit

Daar dacht ik aan ! Ik had in december wat in reclame besteld. Geld van de rekening maar ruim 2 weken later nog niets ontvangen. Op een eerste mail kreeg ik nog reactie dat het bestelde inmiddels op voorraad was en meteen zou verzonden worden. Niets van dat. Op volgende mails kwam geen antwoord meer. Uiteindelijk het bestelde wel ontvangen, 2.5 maanden na betaling.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:42

Lukasje schreef:
Narcissa schreef:
Hypostore toevallig? Daar bestel ik niks meer dat niet direct voorradig is, levertijden lopen altijd uit

Daar dacht ik aan ! Ik had in december wat in reclame besteld. Geld van de rekening maar ruim 2 weken later nog niets ontvangen. Op een eerste mail kreeg ik nog reactie dat het bestelde inmiddels op voorraad was en meteen zou verzonden worden. Niets van dat. Op volgende mails kwam geen antwoord meer. Uiteindelijk het bestelde wel ontvangen, 2.5 maanden na betaling.

TS heeft al aangegeven dat het om Horseboutique gaat

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:42

Oeps, ik had eerst het topic moeten doorlezen, het gaat om een andere webshop.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:45

Kidde schreef:
TS heeft al aangegeven dat het om Horseboutique gaat

Ik zag het ja. Nu goed, weet iedereen dat ook bij Hypostore het soms niet goed gaat.
Hopelijk ontvangt TS snel het hare.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:56

Bengell schreef:
Ik heb vandaag een mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden, de track en trace die ik al twee weken heb, werkt nog niet… ik geloof er nog niet zo in, tot ik het pakket heb -O-

Het kan aangemeld zijn (de pakketzegel is immers door de verzender gekocht) maar het is mss nog niet weggebracht zijn naar een verzendlokatie of het ligt op dat pakketpunt te wachten tot het eindelijk eens wordt meegenomen.

Zou er sowieso een review over schrijven. Daar help je weer iemand anders mee.
En: betaal idd met Paypal of via achteraf betalen als die mogelijkheid er is. Maar goed; je besteld iets omdat je het produkt graag wilt hebben/nodig hebt. Had je dit vooraf geweten had je het ws ergens anders wel besteld.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 11:56

Naar mijn weten kun je een vooraf gekochte track and trace niet zo lang laten liggen, maar ik kan mij hierin vergissen.
Een pakket blijft serieus niet zo lang liggen bij een pakket punt!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 12:55

Hangt ook van de verzender af. Ik zie dat PostNL en DHL gekochte zegels 5 dagen geldig zijn. UPS 30 dagen. Heb in het weggeeftopic wel meegemaakt dat het echt heel lang duurde. Dat bleef dus toch ergens liggen toen het pakketpunt het had aangenomen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 20:05

Maar horseboutique verzend uit mn hoofd met postnl, en daar blijven pakketten echt niet meerdere dagen liggen.
Als een track and trace ontvangen wordt en na een aantal dagen nog steeds niet door postnl verwerkt is dan kun je er vanuit gaan dat de verzender het pakket nog niet heeft verstuurd.

En zeker in het geval van de webshop waar TS het over heeft, is het echt niet omdat de pakketdienst het pakket nog niet heeft opgehaald.
Zie ook mijn eerdere bericht met foto, als je de reacties onder het betreffende bericht leest.... snap ik niet dat de shop nog online is

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 20:08

ivy_power89 schreef:
Maar horseboutique verzend uit mn hoofd met postnl, en daar blijven pakketten echt niet meerdere dagen liggen.
Als een track and trace ontvangen wordt en na een aantal dagen nog steeds niet door postnl verwerkt is dan kun je er vanuit gaan dat de verzender het pakket nog niet heeft verstuurd.

En zeker in het geval van de webshop waar TS het over heeft, is het echt niet omdat de pakketdienst het pakket nog niet heeft opgehaald.
Zie ook mijn eerdere bericht met foto, als je de reacties onder het betreffende bericht leest.... snap ik niet dat de shop nog online is

Klopt, een pakket heeft altijd een actieve track and trace wanneer het ontvangen is door de vervoerder. Alle pakketten die zij ophalen krijgen een scan op het depot en daarmee wordt de code actief. Zo lang de code niet actief is, is het pakket niet opgehaald door de vervoerder, enkel aangemeld door de verkoper.

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-25 21:46

Vreemd hè.. ik heb op 3 maart een mail gekregen van HorseBoutique met de mededeling ‘je pakket wordt verstuurd’, inclusief een track en trace code van DPD. Welke ik natuurlijk ongeduldig meermaals heb gecheckt, maar tot heden niet actief is (geweest) B-) .

Vrijdag kreeg ik een mail van HorseBoutique zelf en daarin stond “je bestelling met bestelnummer xxx is verzonden of afgehaald”.

Schiet mij maar lek…. :roll:

Verzending van DPD duurt meestal wel even, hoop oprecht dat ik van de week verrast wordt.

Spoiler:
Als ik het eind deze maand niet heb dan ga ik kijken of ik verdere stappen kan ondernemen. Iig reviews maar wellicht ook aangifte. Ik heb tenslotte gewoon geld betaald…. :Y)