Ik sta zelf op menschool Soest. Maar daar verwacht ik geen plek op kort termijn maar je kan altijd komen kijken.
Vlas is hier alleen mogelijk in de ruinenboxen.
Er is bij de merries 1 vlasbox en daar staat mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura1982 schreef:Stal Fontaine in Zeist misschien een optie. De eigenaar is een bijzondere man en veel onderling regelen maar is goed bereikbaar vanuit Utrecht
Nannedv schreef:xJikke schreef:Stal Rhijnauwen in Bunnik een optie? Ik weet niet of ze plek hebben, maar volgens mij voldoen ze aan (bijna al) je eisen.![]()
Stal van Bentum en Nieuw Slagmaat in Bunnik kunnen ook passen, maar die hebben beide geen binnenbak.
Dankje voor de tip! Ik probeerde stal Rhijnauwen op te zoeken maar helaas is de website online? Weet jij misschien hoe ik ze kan bereiken?
ElCamino schreef:Ik heb begrepen dat ook Johan Laseur ermee gaat stoppen.... is dat correct?
Dan moeten namelijk ook heel veel mensen weer een plekje zien te vinden in de regio Soest en omstreken.......
Ik heb dat gehoord maar kan werkelijk niets erover vinden...
En de Kamphorst in Hilversum ( rand Loosdrecht),daar staat wel pension maar geen idee of dat een optie is voor je.... omdat het ook te koop staat namelijk.
Ilonafh schreef:ElCamino schreef:Ik heb begrepen dat ook Johan Laseur ermee gaat stoppen.... is dat correct?
Dan moeten namelijk ook heel veel mensen weer een plekje zien te vinden in de regio Soest en omstreken.......
Ik heb dat gehoord maar kan werkelijk niets erover vinden...
En de Kamphorst in Hilversum ( rand Loosdrecht),daar staat wel pension maar geen idee of dat een optie is voor je.... omdat het ook te koop staat namelijk.
Ik hoorde dit vandaag ook bij mij op de manege (Nieuw Eldorado). Laseur zou verkocht hebben aan een projectontwikkelaar, dus ik vermoed dat de boel plat gaat daar.
Nannedv schreef:En stal Marsua of stal Prinsenburg? Hebben mensen daar ervaringen mee?