ik heb altijd goede ervaringen gehad zowel met bestellen, als met werken daar.
wel is het zo dat toen ik er werkte ( dit is inmiddels +- 2 a 2,5 jaar geleden) we eigenlijk een beetje tekort hadden in mensen en een hoge druk van bestellingen. zeker zodra black friday eraan kwam.
het team is heel jong, dus gebeurt regelmatig ook dat collega's niet kwamen opdagen of ivm school enzo niet konden.
nou goed we moesten dus veel orders inpakken en het systeem is wellicht niet meest ideaal maar degene die er zijn werkten altijd wel kneiter hard en maar door, maarja de targets werden zeker rondom deze tijd niet altijd gehaald door de hoge bestelhoeveelheid. met black friday werd er dan ook tot diep in de nacht doorgewerkt om alle orders er nog uit te krijgen.
de druk op targets is daarom ook best wel hoog, vond ik en hoe hard ik ook doorwerkte behaalde ik ook gewoon niet altijd mijn targets

het aanpassen van verzend beleid zal mischien ook wel schelen als ze dat zouden doen, zodat men goed geinformeerd is als ze bestellen en dus weten dat ze een dagje moeten wachten maar het zal dan ook de werkdruk wellicht wat verlagen.
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel altijd naar mijn zin heb gehad !
de nieuwe website heb ik nog niks van besteld, maar ik vond het wel ehm verwarrend de nieuwe site toen ik het bekeek.