ervaring Agradi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 12:40

ik heb bij agradi gewerkt, als orderpicker en inpakker

ik heb altijd goede ervaringen gehad zowel met bestellen, als met werken daar.
wel is het zo dat toen ik er werkte ( dit is inmiddels +- 2 a 2,5 jaar geleden) we eigenlijk een beetje tekort hadden in mensen en een hoge druk van bestellingen. zeker zodra black friday eraan kwam.

het team is heel jong, dus gebeurt regelmatig ook dat collega's niet kwamen opdagen of ivm school enzo niet konden.

nou goed we moesten dus veel orders inpakken en het systeem is wellicht niet meest ideaal maar degene die er zijn werkten altijd wel kneiter hard en maar door, maarja de targets werden zeker rondom deze tijd niet altijd gehaald door de hoge bestelhoeveelheid. met black friday werd er dan ook tot diep in de nacht doorgewerkt om alle orders er nog uit te krijgen.
de druk op targets is daarom ook best wel hoog, vond ik en hoe hard ik ook doorwerkte behaalde ik ook gewoon niet altijd mijn targets :(

het aanpassen van verzend beleid zal mischien ook wel schelen als ze dat zouden doen, zodat men goed geinformeerd is als ze bestellen en dus weten dat ze een dagje moeten wachten maar het zal dan ook de werkdruk wellicht wat verlagen.

ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel altijd naar mijn zin heb gehad !

de nieuwe website heb ik nog niks van besteld, maar ik vond het wel ehm verwarrend de nieuwe site toen ik het bekeek.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 12:50

Ik heb ze wel eens gemaild met advies (want als ux designer stoorde het me mateloos) dat als ze structureel voor 21 uur besteld, vandaag verzonden niet kunnen halen ze het beter kunnen aanpassen naar een tijd die wel haalbaar is. Ze gaven daarop aan dat ze het inderdaad vaak zo druk hebben dat de orders tot 21.00 niet meer meekunnen die dag. Prima, maar pas het dan aan dacht ik. Maar dat is tot op heden niet gebeurd. Stukje verwachtingsmanagement van de klant. Maar hé dat is dan ook mijn werk. :+

Verder bestel ik daar echt heel veel. Ze hebben een groot assortiment, vaak redelijk scherpe prijzen en tot op heden ook weinig problemen ervaren. Soms iets stuk gegaan met verzending maar dan kreeg ik gewoon een nieuw product geleverd. En toen een product een keer echt weken niet op voorraad zou zijn heb ik contact gehad en hebben ze dat product voor me uit de order gehaald zodat ik de rest gewoon kon ontvangen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 12:58

pol013 schreef:
Levertijden zijn eigenlijk ook best heel netjes. Ze zeggen ook nergens dat jet het de dag erna in huis hebt. Alleen dat zei het pakketje inpakken en aan de bezorgdienst mee geven. En ik heb het gevoel dat dat aardig klopt.

Hier klopt dat dus bijna nooit. Heel zeldzaam dat ze het artikel die dag inpakken en meegeven, meestal pas 1 of 2 dagen later, terwijl het wel de voor 21 uur artikelen zijn en ik echt vroeg op de dag bestel. Maar goed, daar houd ik rekening mee

Zoethout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 13:25

Ik heb ook alleen goede ervaringen met Agradi. Wel vaak 2 a 3 dagen wachten voor levering.

Ik denk dat het wel belangrijk is dat je weet wat je koopt, dus niet van bijvoorbeeld een onbekend merk. Maar ik bestel bijvoorbeeld wel eens halsters daar van bijvoorbeeld Eskadron en dan weet je wel gewoon wat voor product je kunt verwachten. Denk dat dat wel belangrijk is om rekening mee te houden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 13:43

Maar 1 of 2 dagen later heb ik niet eens moeite mee, maar 1 tot 2 weken, en dat is niet 1 keer voorgekomen maar veel vaker, dat vind ik niet kunnen als een product voorradig staat.
Ik heb het idee dat ze het dan nog eerst moeten bestellen bij de leverancier.
En omdat je er geen bal inzicht in hebt wanneer dat wel of niet is, bestel ik een product dat ik binnen een paar dagen wil gebruiken niet.
Maar denk dat ze daar niets om geven, want toch klanten genoeg.

pjer

Re: ervaring Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 14:40

dat voor 21:00 besteld, morgen geleverd betekend volgens mij alleen dat ze het de dag erna aanmelden bij DPD. Dan duurt het nog even voordat DPD het bij hun ophaald, Vervolgens houd DPD het ook nog 2 a 3 dagen in hun sorteercentrum en pas daarna gaan ze een keer nadenken over bezorgen waarbij ze het meestal voor je deur in de tuin mikken of gewoon langsrijden en zeggen dat je niet thuis was. Mijn klacht is dus meer dat DPD zijn werk niet naar behoren doet, maar ik vind ook dat Agradi iets duidelijker mag zijn in wat ze bedoelen met 'geleverd'

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 14:46

Hier op zich ook nooit iets geks gehad met Agradi, alleen dat het soms wel een week duurt voor je het in huis hebt maar daar houd ik rekening mee. De spullen welke ik er koop hebben ook niet zo’n mega haast normaliter. Ook nog nooit iets hoeven retourneren, dus dat scheelt misschien ook al qua ervaring.

Enige nadeel vind ik idd het gebruik van DPD als verzender. Ik heb echt een graftakken hekel aan die bezorgdienst- super onbetrouwbaar.

Verder denk ik dat het net als met elk bedrijf gewoon zo is dat er mensen zijn die pech hebben met slechte ervaringen en mensen waarbij het wel goed gaat. Ik zou er namelijk gewoon weer een volgende keer bestellen bv. :j

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 15:11

Hier zowel goede als slechte ervaringen met Agradi.

Een van mijn laatste bestellingen vorig jaar had ik een longeerhalster met rosé goud besteld, kreeg er een binnen waar het rosegoud helemaal afgebladderd was op alle gespen en ringen leek wel roestig/beschadigd. Gelijk na openen foto's gestuurd naar de klantenservice. De oplossing van Agradi was 10% korting geven. Zelf vond ik dat geen nette oplossing. Geen fan dus van de klantenservice van Agradi.

Afbeelding

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 11:00

Hier was verleden week zowaar de bestelling er binnen de beloofde dag.
Als je bij Agradi besteld weet je gewoon dat je het normaal gesproken pas na een paar dagen krijgt. Zeker als er 1 artikel niet op voorraad is. Wat vaak pas blijkt uit de bevestiging.

Kortom niet mijn favoriete zaak.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 11:19

Hier ook een slechte ervaring. Had een Weatherbeeta regendeken gekocht. Bleek gelijk zo lek als een mandje. Weigerde ze ook terug te nemen. Bestel nu liever bij Hypostore, daar wel keurige klachtenafhandeling.

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:17

Vroeger veel gekocht daar. Dit jaar een deken besteld bij ze van een flink bedrag en na enkele dagen eindelijk verzonden.. bezorger bij DPD was de weg kwijt en uiteindelijk was het pakketje kwijt en stond als afgeleverd.. contact opgenomen met Agradi en kreeg te horen dat ze er niets aan konden doen want het was toch afgeleverd. Ik moest zelf maar even rond het huis kijken.

Uiteindelijk super goed geholpen vanuit DPD en pakketje een week later alsnog in handen.

Ingrid_ms

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 16:19

Ik heb een maand moeten wachten op een hondendeken van Bucas. Het is dat ik er zelf achteraan ben gegaan anders had ik hem nu nog niet. Ik werd trouwens door de klantenservice van Agradi heel vriendelijk te woord gestaan! Vanochtend heb ik ergens anders dezelfde hondendeken bij een andere winkel besteld voor mijn andere hond en deze is nu al onderweg!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 18:50

Iemand toevallig een aantal springschoenen gekregen ipv winterboots? Ik kreeg niet wat ik had besteld.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:08

pjer schreef:
dat voor 21:00 besteld, morgen geleverd betekend volgens mij alleen dat ze het de dag erna aanmelden bij DPD. Dan duurt het nog even voordat DPD het bij hun ophaald, Vervolgens houd DPD het ook nog 2 a 3 dagen in hun sorteercentrum en pas daarna gaan ze een keer nadenken over bezorgen waarbij ze het meestal voor je deur in de tuin mikken of gewoon langsrijden en zeggen dat je niet thuis was. Mijn klacht is dus meer dat DPD zijn werk niet naar behoren doet, maar ik vind ook dat Agradi iets duidelijker mag zijn in wat ze bedoelen met 'geleverd'

Dat staat er dan ook niet.
Er staat
Agradi schreef:
Voor 21:00 besteld, vandaag verzonden

Dat is absoluut niet hetzelfde als geleverd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:33

Dat dezelfde dag verzonden dus ze dus ook echt niet. :=

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:02

Nee, meestal een week later ofzo..

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 10:46

Ik schop even dit topic omhoog. Het valt me op dat Agradi adverteert met 'voor 21:00 besteld, vandaag verzonden'. Echter is dit bij mijn bestellingen vrijwel nooit het geval, terwijl het voor mij soms wel een reden is om bij hen te bestellen.

Hebben meer mensen dit?

Fayyah19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 10:49

Ja standaard :') Afgelopen week 3 aparte bestellingen geplaatst met artikelen op voorraad maar geen van de pakketjes is dezelfde dag verstuurd. Hooguit het DPD label aangemaakt maar geen verzending.

PaulSimonFan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 11:01

aniek1985 schreef:
Hier zowel goede als slechte ervaringen met Agradi.

Een van mijn laatste bestellingen vorig jaar had ik een longeerhalster met rosé goud besteld, kreeg er een binnen waar het rosegoud helemaal afgebladderd was op alle gespen en ringen leek wel roestig/beschadigd. Gelijk na openen foto's gestuurd naar de klantenservice. De oplossing van Agradi was 10% korting geven. Zelf vond ik dat geen nette oplossing. Geen fan dus van de klantenservice van Agradi.

[ Afbeelding ]

Ik heb exact dit gehad!

Ik kreeg als oplossing; halster kapotknippen. Foto ervan sturen dat hij onbruikbaar is. En dan volledige terugbetaling.

Vond ik ook geen beste oplossing. Doodzonde..

Ik heb de neusriem eraf geknipt. E er zelf een nieuwe aangezet 8-)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 11:14

Fayyah19 schreef:
Ja standaard :') Afgelopen week 3 aparte bestellingen geplaatst met artikelen op voorraad maar geen van de pakketjes is dezelfde dag verstuurd. Hooguit het DPD label aangemaakt maar geen verzending.

Als het zo veelvuldig voorkomt is het natuurlijk gewoon misleidend adverteren en zou er eigenlijk een klacht moeten worden ingediend bij de Reclame Code Commissie...

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 12:08

Ik heb het ze vanuit UX oogpunt al eens gezegd. Ze gaven aan het door drukte niet altijd te halen. Lijkt me dan toch een kleine moeite om die tekst iets aan te passen om het verwachtingsmanagement bij de klant beter te laten aansluiten bij wat je kunt bieden. Maar daar hebben ze nooit meer wat mee gedaan..

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 12:13

Hier heel wisselend; soms klopt het wel en heb ik het de volgende dag ook al in huis en een andere keer duurt het een aantal dagen.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 13:18

Ik heb ook de ervaring dat ze niet altijd leveren op het tijdstip dat ze zeggen.

Ik had een product wat bij de Welkoop 3 weken zou duren en bij Agradi direct verzonden zou worden. Heb dus bij Agradi besteld, en kreeg het 3 dagen later.

Mensen zeggen hier ook dat ze pas verzenden als álles leverbaar is. Daar is mijn ervaring dat de klantenservice daar heel vriendelijk in is. Ik heb wel eens gehad dat ik iets dringend nodig had en voor de verzendkosten ook wat anders bestelde wat achteraf niet leverbaar was. Ik heb toen gemaild en gevraagd of ze het product wat niet leverbaar was later wilden opsturen. Dit was geen enkel probleem en ik heb beide pakketten netjes ontvangen.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 08:47

Nou mijn bestelling van Agradi van dinsdag is gisteren pas bezorgd. Tegelijkertijd met een bestelling van Kramer die dezelfde dag was gedaan en die een veel langere leverperiode aangeven op de website.

Dinsdag begin van de middag rond 14:00 uur besteld, woensdagochtend rond 09:00 uur gebeld om te vragen of de bestelling goed was gegaan en werd er door de medewerker beloofd dat ze het met prioriteit zouden gaan versturen die dag. Uiteindelijk is het donderdag pas verstuurd en vrijdag ontvangen.

Helemaal niet erg als dat op de website zou staan, maar adverteer dan niet met "voor 21:00 besteld, vandaag verzonden". Ik heb een mail verstuurd dat ik dit niet vind kunnen, want dit is gewoon misleidende reclame.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 08:52

Tot nu toe eigenlijk altijd goede ervaringen met Agradi gehad :)
Ook met de klantenservice!