Stalling ede gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 20:15

Almaro is een erg fijne stal.
Als je echt naar buiten wilt kun je je op de wachtlijst laten zetten bij Henriettehoeve. Unlimited stables is er ook nog, weet niet hoe die met uitrijmogelijkheden zitten. Stal Roosendaal/stal de Mars ook fijn maar ook niet bij het bos (half uur ohz). Verder marktplaats in de gaten houden wil ook wel eens helpen!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 20:58

Bij ons op stal staan er ook een paar die bij SS vandaan komen. En ook van daar wel verhalen gehoord van oa voer weghalen. Maar idd, zij hebben altijd plek en in een regio waarin alles vol staat en er superlange wachtlijsten zijn, is dat geen goed teken.

Bos is imo vanaf Stal de Mars wel goed te doen, je moet alleen Bennekom dus door. Maar ook daar zover ik weet lange wachtlijsten. En zowel Mars als Roosendaal zijn ip zelf mesten (Roosendaal) en meedraaien in rooster (Mars).

Jonkershoeve zie ik ook wel mooie dingen van maar daar schijn je wel een beetje in het regime van moeder te moeten passen. Alhoewel ik niet weet hoeveel zij zich nu nog met de stalling bemoeit.

Verder ben ik over Almaro ook tevreden. Heb die van mij praktisch voor de dood weggetrokken op haar vorige stal en hier is ze goed bijgekomen. Bodems zijn idd niet perfect maar worden wel regelmatig gesleept en heb ze op veel plekken slechter gezien. Alice is communicatief alleen (iig naar buitenstaanders) niet altijd even handig/snel. En soms is het wel goed om buiten de voer/waterbakken even in het oog te houden. Voer zit er ip altijd genoeg in, maar op tijd schoonmaken is imo soms nog wel een dingetje.

nick_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 22:24

SusanH schreef:
Gewoon een keertje mensen aanspreken als je er iemand ziet? Ik ken alleen stal Joel in die hoek.

Als ik op zoek was naar een plek, zou ik dat inderdaad hebben gedaan. Maar mijn pony staat nu op een perfecte plek, die gaat daar niet weg :D
Was eerder nieuwsgierig naar wat het überhaupt was en of het bekend was bij Bokkers :j

MyChoice schreef:
Dat is van Rianne van Tophorsetraining.

Ah dankjewel! Mooi plekje heeft ze daar!

Elisa2

Re: Stalling ede gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 22:29

Unlimited stables heeft prima uitrijdt mogelijkheden. Met 15 min stappen ben je in het bos. Is alleen wel wat verder van Ede.

Mariahoeve in Wolfheze is ook fijn.

SS handelt volgens mij veel in Engelse volbloeden die zo van transport komen. Dat zal wel te zien zijn.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 09:52

Bellatrix schreef:
Ja klopt, en als het goed is staat er nu bijna niemand meer. Behalve haar eigen paarden en de lease paarden.

Ik ken nog iemand die daar nu nog wel staat..maar die gaat verhuizen dus duurt ook niet lang meer

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 09:54

Gelukkig dat die persoon daar weg gaat.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 09:59

Ja alleen is zij wel lof over die stal....

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 10:27

Is stal van Miltenburg niet iets voor je? Wel wachtlijst, maar als je geen haast hebt, kun je je erop laten zeggen.
En idd Jonkershoeve voldoet ook, denk.
Verder weinig die aan je lijstje voldoen. Meeste is fan toch zelf mesten, meedraaien in rooster,geen binnenbak etc.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 10:29

fannetje schreef:
Is stal van Miltenburg niet iets voor je? Wel wachtlijst, maar als je geen haast hebt, kun je je erop laten zeggen.
En idd Jonkershoeve voldoet ook, denk.
Verder weinig die aan je lijstje voldoen. Meeste is fan toch zelf mesten, meedraaien in rooster,geen binnenbak etc.

Daar staan er meer dan 30 op de wachtlijst, dus moet je wel heeeel veel geduld hebben...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 14:54

Je moet bij van Miltenburg volgens mij ook via een rooster je paddock en wei uitmesten met het groepje waar je paard mee staat. Dus helemaal ontzorgd ben je niet. Wij vonden het destijds een mooie plek maar zijn afgehaakt door de lange wachtlijst die er toen ook al was.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 15:33

Bizar hè. Toen ik hier 12 jaar geleden kwam waren er veel stallen leeg daar en mocht ik met behoorlijk korting komen ivm 2 paarden.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:13

Moderatoropmerking:
Verschillende berichten verwijderd die niet voldoen aan de regels van ED. Denk erom dat je alleen eigen ervaringen deelt en geen roddels/geruchten. Graag ontopic reageren.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:20

SusanH schreef:
Je moet bij van Miltenburg volgens mij ook via een rooster je paddock en wei uitmesten met het groepje waar je paard mee staat. Dus helemaal ontzorgd ben je niet. Wij vonden het destijds een mooie plek maar zijn afgehaakt door de lange wachtlijst die er toen ook al was.

Klopt, iedereen verdeelt het op zn eigen manier. Wij staan met 4 en doen ieder een week, dus elke maand ben ik 1 week lang aan de beurt. Hoe je het in die week doet, mag je zelf weten. Er zijn hier ook mensen die een aantal meiden en jongens betalen om de paddock/wei te laten uitmesten

Maar inderdaad.. Wachtlijst..

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 11:18

Ik heb nu ook filmpjes gezien van sans soucis, cirkelen rond op fb.
omg wat een ellende. Ik had niet gedacht dat het ZO ERG was.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 11:31

Ik heb hem idd ook gedeeld.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 11:40

Pfoe niet best... Zeker nu de herfst nog amper begonnen is, we hebben vergeleken met vorig jaar nog amper regen gehad.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 19:12

Bellatrix schreef:
Ik heb hem idd ook gedeeld.

Ik nu ook

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 19:21

Heb ze nog niet gezien.. kan iemand mij pb doen ?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:01

Paard zoekt baas heeft een foto op hun fb van sans soucis