Kelly de Geus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:50

Kabayo schreef:
280 euro voor 1 les? Je zou je toch schamen als je dat moet vragen? :o
Ze heeft t wel druk, dus het zal mensen wel niet tegenhouden...

Waarom moet je je schamen?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:57

_San87_ schreef:
Kabayo schreef:

Omdat ik niemand ken die 280 euro uurloon heeft. Vind het echt absurd hoog
Maar zoals ik zeg, er zijn dus mensen die het neerleggen

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:24

Kabayo schreef:

Schamen? Toch best knap als je zo goed bent dat je zoiets kunt vragen lijkt me.

Kabayo

Re: Kelly de Geus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:29

Ja dat zeker. Denk dat menig mens daar jaloers op is :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:32

Kabayo schreef:
_San87_ schreef:

Omdat ik niemand ken die 280 euro uurloon heeft. Vind het echt absurd hoog
Maar zoals ik zeg, er zijn dus mensen die het neerleggen

Dat jij niemand kent met dergelijk uurloon is wel een raar argument om je te schamen een bepaald bedrag te vragen, toch? Kennis en kunde is geld waard, en terecht.

En er zijn heel veel mensen die het neerleggen, want ze heeft meer dan genoeg klandizie :).

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:33

Oh het was geen aanval. Rustig
Heb zelf een eigen bedrijf en soms zijn de rekeningen zo duur dat ik mij zelf soms schaam (of eerder bezwaard voel) omdat het soms een flink bedrag is die ik moet versturen naar de klant
Maar voor mij dan misschien een reden om dat los te laten als ik zo'n bedrag lees voor een les

Voor haar alleen maar mooi uiteraard

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:37

He wat, ik hoor voor t eerst dat je toch rijk kan worden in de paardensport :wow: Leuk voor haar trouwens hoor! Ik had zelf nog nooit van hogere tarieven dan 100 euro per uur gehoord

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:50

Ladyson schreef:
He wat, ik hoor voor t eerst dat je toch rijk kan worden in de paardensport :wow: Leuk voor haar trouwens hoor! Ik had zelf nog nooit van hogere tarieven dan 100 euro per uur gehoord

In de paardensport bedoel je dan, denk ik?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:52

_San87_ schreef:
Ladyson schreef:

Ja klopt idd! Van advocaten etc wel bekend natuurlijk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:59

Ladyson schreef:
_San87_ schreef:

Ja klopt idd! Van advocaten etc wel bekend natuurlijk

Ik denk dat de bekende ruiters/trainers als Carl Hester of Isabell Werth wel een stuk boven de 100 zitten, eigenlijk.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:56

280 euro per uur geef ik niet uit, hoe goed iemand ook is.
Er is een grandprix ruiter op stal die uit mn hoofd 75 euro per half uur vraagt (kan ook 90 euro zijn) en meende dat andere vrij bekende grandprix ruiters ook rond dat bedrag zitten.
Wat maakt dan die 280 euro het waard?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 19:02

Zij kan iets wat bijna niemand kan. Daar komt het op neer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:09

En waar ook GP ruiters naartoe gaan. Ik ken ook GP ruiters die boven de 100 euro zitten, hangt ervanaf hoe vaak ze het gestart hebben, hoe goed ze het doen en noem alles maar op. Een kaderlid heeft andere prijzen als iemand die het met 1 paard net 60 procent heeft behaald.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:53

Zijn er zat die boven de 100.- zitten voor een privéles. Anky, Leunes, Emmelie om er zo maar een paar te noemen. Al is Leunus overigens nog de goedkoopste van de drie, maar wel met de meeste kennis.

Die 280,- voor Kelly lijkt me erg veel. Ze werkt overigens maar een half uur aan de hand en dat was 2 jaar geleden 80,-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 08:37

Nu neemt ze ook geen klanten meer aan, dus misschien was het ook gewoon wat pm af te schrikken :')

Als de mijne ooit weer goed wordt zou ik wel bij leerling van haar aan de slag willen. Of kan ik jou betalen, padoertje :')

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 08:56

Padoertje schreef:
Die 280,- voor Kelly lijkt me erg veel. Ze werkt overigens maar een half uur aan de hand en dat was 2 jaar geleden 80,-

Ik denk dat ik met 280,- zelfs nog aan de lage kant zit.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 12:27

MyWishMax schreef:
Nu neemt ze ook geen klanten meer aan, dus misschien was het ook gewoon wat pm af te schrikken :')

Als de mijne ooit weer goed wordt zou ik wel bij leerling van haar aan de slag willen. Of kan ik jou betalen, padoertje :')

Hahaha nou ik heb best wat van haar geleerd, maar doe het haar zeker niet na. Al met al is het wel een goede investering om een training/opleiding via haar te volgen. Er is vraag genoeg naar kundige mensen hierin. Ik ga volgend jaar eerst de juryopleiding doen, maar wie weet ga ik me hierin ook verder verdiepen :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 12:46

Het is jammer dat mijn gezondheid niet meewerkt, maar jouw manier van omgaan, trainen en rijden is altijd al overeengekomen met de mijne dus als je er ooit aan begint heb ik echt oprecht interesse!

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 13:09

MyWishMax schreef:
Het is jammer dat mijn gezondheid niet meewerkt, maar jouw manier van omgaan, trainen en rijden is altijd al overeengekomen met de mijne dus als je er ooit aan begint heb ik echt oprecht interesse!

Lief van je. Denk dat wij redelijk op 1 lijn liggen om welzijn en sport te combineren waarbij het paard ook echt voorgaat op persoonlijke ambities. Ik doe mijn best en leer ook echt nog steeds iedere dag bij en van ieder paard wat in mijn handen komt. Ik hoop ook echt dmv de juryopleiding ook daar een positief steentje bij te dragen, zodat we in de toekomst in welke vorm dan ook nog steeds mogen en kunnen samenwerken met onze paarden. Als ik ooit de cursus ga doen en ik ben op zoek naar een oefenpaard, dan trek ik bij je aan de bel hoor!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 13:40

Mocht iemand weten wie er op ongeveer dezelfde manier traint (aan de hand) en daarin ook lesgeeft zou ik trouwens heel graag bericht ontvangen. Ik vind het namelijk heel erg lastig om methodes te vergelijken mbt het werken aan de hand omdat ik er gewoon te weinig van zie en weet. Als voorbeeld enkele namen, snuitable, amable, bastiaan de recht. Zijn dat allemaal totaal andere methodes?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 13:45

Ik vind dat echt compleet andere methodes.

Ik zie regelmatig de methode van bastiaan de recht en dat wil ik juist niet. Ik wil paard niet met bijzet vast zetten en ook, mocht ik ooit zover komen, de piaffe aanleren vanuit verzameling en dus echt gaan zitten en niet door met zweep op benen te tikken en dan tegen te houden.
Anderen vinden het wel fijn, maar het is niet mijn methode.
Ook de anderen die je noemt vind ik soms aantal oefeningen juist meer aangeleerd worden als trucje dan vanuit de verzameling. Een piaffe is hoogste graad van verzameling en ik vind dat erg apart dat mensen dat aanleren bij paarden die bij wijze van op B niveau lopen verder.
Maar goed, het academische past ook echt niet bij mij en dat zit er bij sommige wel doorheen lijkt het.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 14:47

Ja dat is precies wat ik bedoel, dat wil ik ook niet op die manier. Mooi voor degenen bij wie het past maar niet wat ik zoek. Maar het is echt lastig te vinden wie dan wel.