Ervaring Hay to You en Corsten Fourage

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:41

Kimm4 schreef:
Vaker hooi besteld bij Corsten.
Laatste keer gruwelijk veel schimmel in het hooi gehad. We dachten al een goede uitgekozen te hebben want bij sommigen zat er schimmel aan de buitenkant. Bij die van ons dus aan de binnenkant. Ruim 1/3e weg moeten doen. Ze aten het goede deel overigens ook niet graag.
Contact opgenomen maar geen reactie...

Ja, dat is vervelend. :\ Is dat recent gebeurd?

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:00

Steentje schreef:
Kimm4 schreef:
Laatste keer gruwelijk veel schimmel in het hooi gehad. We dachten al een goede uitgekozen te hebben want bij sommigen zat er schimmel aan de buitenkant. Bij die van ons dus aan de binnenkant. Ruim 1/3e weg moeten doen. Ze aten het goede deel overigens ook niet graag.

Ja, dat is vervelend. : Is dat recent gebeurd?

Ja heel recent. Ong. een maandje geleden gekocht.

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 08:36

Het is lastig hooi met lage suikerpercentages te krijgen ... Zowel redelijk tevreden over Corsten als Hay2You. Wel nu voor de 2e keer hooi nat binnen gekregen van Corsten waar ik van baal. Maar ze geven aan nieuwe auto's te kopen en zeggen dat ze crediteren als ik straks een deel niet kan voeren.

Venhorst gebruik ik minder. Reden: in het verleden meerdere keren bij problemen niet naar tevredenheid opgelost.

Matheno

Re: Ervaring Hay to You en Corsten Fourage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 14:09

En Souman? Iemand daar ervaringen mee ? Ik heb toen eens prima hooi van ze gekregen alleen de bezorger was niet zo handig met de verrijker dus dat vond ik vooral gedoe..

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 14:17

Souman prettig contact mee gehad, ze zijn altijd heel vriendelijk. Maar vervolgens meerdere keren achter elkaar hele slechte kwaliteit levering (Veldbeemd). En ze hebben niet altijd (goede) analyses. Zijn daar wel eerlijk over. Dat is wel weer top.

Speedyspirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 22:36

Kimm4 schreef:

Daar schrik ik heel erg van, ik ben nu erg tevreden met het hooi wat ik van ze heb, maar ze vertelden me wel dat als er ooit iets mis was ik ze altijd kan contacten en dat ze het dan goed willen oplossen. Heb je ze er over gebeld? Ik vind ze altijd erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 07:09

Speedyspirit schreef:
Kimm4 schreef:

Daar schrik ik heel erg van, ik ben nu erg tevreden met het hooi wat ik van ze heb, maar ze vertelden me wel dat als er ooit iets mis was ik ze altijd kan contacten en dat ze het dan goed willen oplossen. Heb je ze er over gebeld? Ik vind ze altijd erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Moet m'n reactie een beetje bijstellen. Nav dit topic nogmaals contact opgenomen en nu wel reactie. We krijgen deels vergoed dus we wachten nu even af. Fijn dat er nu iig een oplossing lijkt te zijn :)

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 22:25

Corsten Fourage heeft ook bij ons alles netjes opgelost. Service en klantvriendelijkheid is prima op orde.

lennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 19:15

Ik heb heel, heel slechte ervaringen met Corsten Fourage. Bizar slecht zelfs. Schimmel en rotzooi in het hooi.

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 19:40

Ik heb een aantal weken geleden een aantal bundels hooi bij Hay to You besteld.
Super nette service en alles goed op de juiste plek gezet. Het was mijn eerste keer bestellen want paarden zijn net naar mijn nieuwe huis verhuisd.

Paarden vinden het hooi lekker en jammer dat er inmiddels een net overheen zit :')

Afbeelding

Ik heb voor Hay to You gekozen omdat hooi mooie verhoudingen suiker/eiwit enz vond hebben.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 14:07

Wij hebben nu 2x Corsten laten komen. Fijne service en ondanks dat elke bundel bij ons op een andere plek moet (iedereen heeft z'n eigen opslag plekje) was dat geen probleem. De eerste keer 1 bundel besteld en omdat het beviel nog 2 bundels besteld (graszaadhooi). Mooi spul, ze eten het goed.