Afsheidsdeal dressuurnatuurlijk €97 voor alle zelfstudies

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kim_1990

Re: Afsheidsdeal dressuurnatuurlijk €97 voor alle zelfstudies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:09

Ik heb me ook laten verleiden door de teller :') _O-

Heb hem ook aangekocht "voor de zekerheid" al een paar weken geleden...heb er overigens nog niks mee gedaan omdat ik op dit moment even helemaal niets met mijn paarden doe :))

Ben wel benieuwd hoe ze erachter willen komen dat anderen eventueel gebruik maken van jou aangekocht online cursus...ik wilde eigenlijk mijn verzorger ook gebruik er van laten maken (met mijn paarden) en vind het echt wel wat onzin dat wij dan beide dezelfde cursussen moeten aanschaffen :o

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:14

karrij schreef:
is nog steeds voor dit bedrag te koop en de teller telt weer af, morgen en overmorgen waarschijnlijk weer :+

En dan van 2233,00 voor 97,00??? Heeft iemand hiervoor echt 2233,00 betaald?

Heb eens een afvalchallenge van ze gevolgd, maar daar kwam ook uiteindelijke een peperdure cursus achteraan. Snap best dat je wil verdienen aan wat je ontwikkeld hebt, maar het was echt buitensporig veel.

De afval challenge is natuurlijk onwijs leuk en goed dat ze het hebben bedacht.

Wat ik er echter wel heel erg storend aan vond, is dat ze zich als een soort ware dieet goeroes opstellen. Ze zijn ervaringsdeskundigen, maar geen dietisten. En keto is gewoon een crash dieet. Ik heb mezelf in eerste instantie er voor opgegeven, maar het stond me zo tegen op ten duur.

Het voelde echt alsof Keto door mijn strot werd geduwd. Het werkt voor hun, dus het werkt voor iedereen. En dat is gewoon echt niet zo.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:17

Tallie1979 schreef:
karrij schreef:
is nog steeds voor dit bedrag te koop en de teller telt weer af, morgen en overmorgen waarschijnlijk weer :+

En dan van 2233,00 voor 97,00??? Heeft iemand hiervoor echt 2233,00 betaald?

Heb eens een afvalchallenge van ze gevolgd, maar daar kwam ook uiteindelijke een peperdure cursus achteraan. Snap best dat je wil verdienen aan wat je ontwikkeld hebt, maar het was echt buitensporig veel.

De afval challenge is natuurlijk onwijs leuk en goed dat ze het hebben bedacht.

Wat ik er echter wel heel erg storend aan vond, is dat ze zich als een soort ware dieet goeroes opstellen. Ze zijn ervaringsdeskundigen, maar geen dietisten. En keto is gewoon een crash dieet. Ik heb mezelf in eerste instantie er voor opgegeven, maar het stond me zo tegen op ten duur.

Het voelde echt alsof Keto door mijn strot werd geduwd. Het werkt voor hun, dus het werkt voor iedereen. En dat is gewoon echt niet zo.

Ja dit vond ik ook lastig, zeker omdat ik al problemen met dit soort diëten heb gehad. Was er na een video wel klaar mee.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:31

Ik heb er ook al naar zitten kijken, ik heb een hele scheve shetlander van 17 jaar. Dus rechtrichten check, heb ook al eens gratis meegedaan. Maar vond toen de prijs van de gehele cursus belachelijk hoog. Verder is lange teugelen en werken aan de hand ook wel goed voor ons. Dat heb ik ook al eens gratis mee gedaan met ik dacht zo'n vierkant van balken. Trailer laden lopen ze me zo voorbij de trailer op. Oudste parkeert zichzelf zelfs automatisch in overdwars en momenteel geen jonge pony's. En ik zit maar 1 keer per week op een paard, maar ook in de manegeles kan ik nog veel verbeteren aan mijn zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 20:17

JudithGigi schreef:
Ik heb hem gisteren ook gekocht en wilde vandaag eens gaan kijken of het wat is.
Vind het wel een beetje banketstaaf dat ik me heb laten opjagen door die afteller en deze zich dus gewoon elke dag reset :')

Kan je nagaan hoe goed de cursus is, zal echt een eye-opener zijn, iedereen heeft er er toch immers over? :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 20:30

Nielojram schreef:
JudithGigi schreef:
Ik heb hem gisteren ook gekocht en wilde vandaag eens gaan kijken of het wat is.
Vind het wel een beetje banketstaaf dat ik me heb laten opjagen door die afteller en deze zich dus gewoon elke dag reset :')

Kan je nagaan hoe goed de cursus is, zal echt een eye-opener zijn, iedereen heeft er er toch immers over? :+

Ik ben een schaap ;(

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 08:51

Jullie lezen niet goed bij die teller. En dat is dus ook een truuk. Het is gewoon een teller die de tijd van vandaag terugtelt. Dus niet dat je niet langer hebt om te bestellen. En tja, dat is dus gewoon de waarheid. :D Dat was het eerste wat me opviel, oh, haast is niet nodig. Morgen telt die teller weer terug. Gewoon een ict-truukje.
Afbeelding

Ik heb hem niet gekocht. Weet eigenlijk niet of het wel nut heeft. Mijn bijrijder is nu bezig met vrijheidsdressuur met mijn paard, dus dan is dat onderdeel misschien nog grappig. Maar alleen voor langeteugelen, tja, dan is 97 euro wel erg duur. Je kunt er ook 4 nieuwe boeken over hetzelfde onderwerp voor kopen denk ik dan. Ik heb 3 boeken over grondwerk en 'natuurlijk paardrijden'. Dus vraag me dan echt af wat je meer hebt aan een video.

Heeft iemand dat onderdeel al eens bekeken?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 09:34

Nouja in de reclame van instagram staat wel gewoon 'Dit is je laatste kans'. Dat is best misleidend imo.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 09:42

Ook dat klopt gewoon. De stoppen met de cursussen op deze manier, dus als ze ze nog wilt volgen, is dit de laatste kans/manier om dat te doen.

Het is gewoon gewiekste marketing. Dek eerlijk gezegd dat ze deze deal nog maanden aan gaan houden. :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 11:27

JudithGigi schreef:
Nouja in de reclame van instagram staat wel gewoon 'Dit is je laatste kans'. Dat is best misleidend imo.

Maar er staat niet bij tot wanneer deze laatste kans duurt. Je moet echt bij zoiets goed nadenken, want het is natuurlijk een gewiekste aanbieding en verkooptrick.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 11:30

kim_1990 schreef:
Ik heb me ook laten verleiden door de teller :') _O-

Heb hem ook aangekocht "voor de zekerheid" al een paar weken geleden...heb er overigens nog niks mee gedaan omdat ik op dit moment even helemaal niets met mijn paarden doe :))

Ben wel benieuwd hoe ze erachter willen komen dat anderen eventueel gebruik maken van jou aangekocht online cursus...ik wilde eigenlijk mijn verzorger ook gebruik er van laten maken (met mijn paarden) en vind het echt wel wat onzin dat wij dan beide dezelfde cursussen moeten aanschaffen :o

Denk dat je gewoon 1 inlog krijgt. En als je het onbeperkt mag herkijken, dan is niet na te gaan wie er naar kijkt.
Ik zou de videos van grondwerken en langeteugelen best 1 keer willen bekijken, maar hoef geen repeatfunctie.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 11:34

Datzelfde heb ik ook met de cursus die ik aanbied. Je houdt het nooit 100% tegen, maar je kunt wel wat slimme dingen inbouwen waardoor je niet met meerdere schermen tegelijkertijd kunt inloggen en kunt zien van waar de inlogs vandaan komen. In principe koop je een account voor jezelf en niet voor jouw paard (en dus jouw bijrijder). Als je het echt eerlijk wilt doen koop je beide het pakket, maar het zal vast vaker gedeeld gaan worden en ik ben me ervan bewust dat dat bij mijn cursus vast ook gedaan gaat worden.

Gelukkig mag je er als ondernemer wel consequenties aan hangen als je mensen erop betrapt. :j

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:35

Celebi schreef:
Datzelfde heb ik ook met de cursus die ik aanbied. Je houdt het nooit 100% tegen, maar je kunt wel wat slimme dingen inbouwen waardoor je niet met meerdere schermen tegelijkertijd kunt inloggen en kunt zien van waar de inlogs vandaan komen. In principe koop je een account voor jezelf en niet voor jouw paard (en dus jouw bijrijder). Als je het echt eerlijk wilt doen koop je beide het pakket, maar het zal vast vaker gedeeld gaan worden en ik ben me ervan bewust dat dat bij mijn cursus vast ook gedaan gaat worden.

Gelukkig mag je er als ondernemer wel consequenties aan hangen als je mensen erop betrapt. :j

Wat wil je doen dan?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:55

Sowieso mag je een account stopzetten als je erachter komt dat er dingen gedeeld worden. Maar je mag ook een schadevergoeding vragen voor het schenden van het auteursrecht. Even heel plat gezegd wat zou kunnen zegmaar.

Maar goed, laten we hopen dat het niet zo'n vaart loopt. De cursus die ik aanbied heeft ook persoonlijk contact en je krijgt feedback op opdrachten. Dat was bij deze online cursussen volgens mij ook (nu niet meer in deze deal) en dat maakt het ook al minder aantrekkelijk om de cursus bij iemand af te tappen natuurlijk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 18:03

Celebi schreef:
Ook dat klopt gewoon. De stoppen met de cursussen op deze manier, dus als ze ze nog wilt volgen, is dit de laatste kans/manier om dat te doen.

Het is gewoon gewiekste marketing. Dek eerlijk gezegd dat ze deze deal nog maanden aan gaan houden. :')

In marketing zijn ze heel goed.
Nu ook met dat afvallen.

Alleen heeft de marketing bij mij nu averechts gewerkt. En me daar toch weerhouden om nu juist te kopen.

Schoenmaker hou je bij de leest.. Dat gedram over afvallen.
Nee ook koolhydraatarm werkt niet bij iedereen. Dus donder op...

Maar dat is mijn manco..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 18:12

DuoPenotti schreef:
Nu ook met dat afvallen.

Alleen heeft de marketing bij mij nu averechts gewerkt. En me daar toch weerhouden om nu juist te kopen.

Ja, precies. En nogmaals, het is natuurlijk heel fijn dat ze willen helpen, ze hebben ervaring, maar er niet voor geleerd. En dat is gewoon niet verantwoord.

Keto werkt gewoon niet bij iedereen. Het is een crashdieet wat bijna niemand vol kan houden. En ga je weer normaal eten, dan vliegt het eraan.

Plus dat je veel vetten eet, dat moet je ook verbranden, anders kom je alsnog aan.

En er zullen ook een hoop mensen zijn die er wat aan hebben (gehad) dat is alleen maar mooi. :) Maar het is onverantwoord.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 18:16

Ik heb dat cursuspakket gekocht voor mijn stalmeiden. De ene is met een merrie bezig die scheef is en zij kan daar het rechtrichten goed voor gebruiken. De andere is met mijn jonge paard bezig en zij zou die cursus goed kunnen gebruiken. Ik zelf kijk naar de cursus werken aan de hand. Was niet best als ze allemaal dat hele pakket moesten kopen, terwijl de ene dit kan gebruiken en de ander dat. Zit ook genoeg tussen waar we niks mee gaan doen.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 18:45

Ik volg al een tijdje het jonge paarden programma en ik vind het duidelijk uitgelegd allemaal. Heel veel informatie en alles wordt stap voor stap benoemd! :D

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 19:34

Muronia schreef:
Ik heb dat cursuspakket gekocht voor mijn stalmeiden. De ene is met een merrie bezig die scheef is en zij kan daar het rechtrichten goed voor gebruiken. De andere is met mijn jonge paard bezig en zij zou die cursus goed kunnen gebruiken. Ik zelf kijk naar de cursus werken aan de hand. Was niet best als ze allemaal dat hele pakket moesten kopen, terwijl de ene dit kan gebruiken en de ander dat. Zit ook genoeg tussen waar we niks mee gaan doen.

Ja, nou dit bedoel ik dus...vind het wat onzin als iedereen hier op stal die hele cursus moet aanschaffen terwijl we allemaal een beetje ervan gebruiken :')

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 06:14

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
DuoPenotti schreef:
Celebi schreef:

Nu ook met dat afvallen.

Maar dat is mijn manco..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 07:39

Zijn er inmiddels al meer ervaringen over de cursus?
Ik vind hem evt aantrekkelijk voor het jonge paarden onderdeel

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 08:11

Ze bieden ze nog steeds aan, zag ik gister. :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 08:19

Ja klopt. Dus het was een mooie marketing stunt :+

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 08:43

Kun je je afvragen of je nog wel wil bestellen bij zo’n aanbieder….
Zeker geen nette praktijken.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 08:49

Ik ben gestart met het teugelen. Vind de stof erg interessant, maar de manier van spreken vreselijk. Stoor me er mateloos aan. :')