Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moska schreef:Ik heb haar ook gehad voor mijn jonge paard. Niet dat die moeilijk was, maar ik wilde hem vooral goede ervaringen geven met laden en het meteen goed aanleren. En dat is gelukt. Ik heb nu een simpel te laden paard en het gegeven dat ik haar altijd mag bellen als het niet lukt, geeft veel vertrouwen. Dat is me die paar honderd euro wel waard geweest.
Bielsje schreef:Ze zegt wat je zelf verkeerd doet. Zij stopt alle (normale) afspraken die er zijn, er in bij het paard. Vervolgens traint ze de eigenaar en wanneer het later even niet goed gaat ligt het in 99,9% (gokje, kan ook 100% zijn) aan de eigenaar. Dus telefonisch krijg je even de reminder van alle afspraken en meestal lukt het dan weer. Zo niet, springt ze in de auto!
Ze gaat, terecht imo, uit van het feit dat het niet aan het paard ligt maar aan onze reacties op een niet gewenst antwoord die vervolgens leiden tot een niet laadbaar paard. Hoe eerder je belt, hoe korter de sessie maar zelfs met mijn paard dat ik al 2 jaar niet kon laden is het me alles meegevallen hoe snel het was opgelost en op zo'n stressvrije manier (voor zover mogelijk) dat het me echt iedere cent waard was!