Nogmaals op zoek naar stalling omg Leiden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 18:35

Op marktplaats staan twee stallen, een stal in Kamerik en een in Zevenhoven. Misschien zit daar iets bij, voorlopig?

Miran

Re: Nogmaals op zoek naar stalling omg Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 20:06

Ik zie de laatste tijd Time stables in Nieuwe Wetering een paar keer voorbij komen, maar weet niet hoe dat qua weidegang en groepen is.
Deze regio is sowieso uitdagend voor een fijne plek…

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 10:21

Miran schreef:
Ik zie de laatste tijd Time stables in Nieuwe Wetering een paar keer voorbij komen, maar weet niet hoe dat qua weidegang en groepen is.
Deze regio is sowieso uitdagend voor een fijne plek…

Deze is ruim boven de €600,-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-24 19:57

Zo wat een reacties! Echt heel fijn! _/-\o_

Stal de Braassem en Zwetsloot hebben geen plek (ook geen wachtlijst) :n

Ripse Ruiters is qua ligging ideaal. Ik ben er nog niet geweest (rij er wel iedere dag langs), maar er zijn heel veel lessen geloof ik, dus je moet echt plannen om te kunnen rijden.

Wat bedoel je met verhuisvergoeding? Ik woon nu in Roelofarendsveen en werk in Amsterdam-Noord. Ik ga dus dichterbij huis werken ipv dichterbij werk wonen haha.

De andere stallen ga ik even opzoeken.

Time stables is echt veels te dquur als je alle extraatjes wilt (en echt overal moet je extra voor betalen)

Lone star ben ik geweest, vond de stallen erg benauwend en geen wei ook jammer (is geen pré hoor)

Reiningbodem hoeft niet persé, in Langeraar mag ze zelfs geen achterijzers, dus stops maken is dan afgelopen. We richten ons sowieso nu meer op de Ranch onderdelen, dus dat is helemaal prima.

Als het nou echt een stal is die helemaal te gek is is 500,- ook ok. Ik ga tenslotte veel minder km's maken, dus dat heft elkaar op.

Ik ga even rustig naar de stallen kijken, bedankt nogmaal!

(Misschien stel ik erg veel eisen en denken jullie "wat een zeurpiet", maar ik heb ervaren wat er met Joy gebeurd als ze niet op haar plek is, en dat hoop ik nooit meer mee te maken |( . Daarom ben ik kritisch)

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 21:31

Of juist paard niet verhuizen maar zelf....
GEINTJE!!!!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-24 21:39

Hahaha zal ik je zeggen dat ik heel erg geprobeerd heb ergens in de buurt van Uitgeest te gaan wonen? Niet gelukt :+ :')

pvdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 21:45

De Vrijhoeve Hazerswoude

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 09:58

Kees Wassenaar in Noordwijkerhout?
Van je lijstje hebben ze alleen geen echte volpension, doordeweeks wel :j maar in het weekend is het zelf mesten en binnen/buitenzetten. Is IMO best fijn adres voor veel land en veel buiten in deze omgeving.

Ik moest nog denken aan die ene stal in Leimuiden aan de dijk, staat op Google Maps als Joy Stables. Heb er zelf nooit gestaan maar weet dat ze vorig (?) jaar gingen uitbreiden en pensionklanten zochten, paarden stonden daar overdag iig in paddocks met hooi / zomer op het land en meen me te herinneren dat volpension een optie was tegen bijbetaling (?)

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 10:22

Lucky Stables in Mijdrecht?

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 12:31

Fly_high schreef:
Kees Wassenaar in Noordwijkerhout?
Van je lijstje hebben ze alleen geen echte volpension, doordeweeks wel :j maar in het weekend is het zelf mesten en binnen/buitenzetten. Is IMO best fijn adres voor veel land en veel buiten in deze omgeving.

Ik moest nog denken aan die ene stal in Leimuiden aan de dijk, staat op Google Maps als Joy Stables. Heb er zelf nooit gestaan maar weet dat ze vorig (?) jaar gingen uitbreiden en pensionklanten zochten, paarden stonden daar overdag iig in paddocks met hooi / zomer op het land en meen me te herinneren dat volpension een optie was tegen bijbetaling (?)

Joy Stables is idd ook wel een aanrader voor veel buiten. Hebben alleen geen binnenbak.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 13:57

Voor de regio Noordwijk/katwijk zou ik wel even goed vragen wat de bestemmingsplannen zijn en de regels met gemeente. Zie al best regelmatig gebeuren dat kleinere stallen daar stoppen vanwege bouw of dat het toch een gedoogde stal was.

De vrijhoeve in Hazerswoude is zeker 1 om in gedachten te houden! Er is ook Hartevelt in Leiden (veel op FB mee geadverteerd) maar die heeft zo regelmatig plek in deze drukke omgeving dat ik mij afvraag wat de reden voor zo’n hoog verloop is.

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 07:20

Ik zie dat Excellent Stables al genoemd is.
Aarlanderveen ligt naast Nieuwkoop.

Verschillende soorten boxen bieden zij aan.