Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 13:29

Colinda20 schreef:
Altijd super ervaring! Zelfs als iets toch niet past dat ze het nieuwe artikel vast opsturen als er nood is <3

Ja, zelfde ervaring hier :) ik had zelfs een keer 2 halsters omdat ze het zonde vonden van de verzendkosten de andere op te sturen _O- dus de andere maar weggegeven.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58122
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 13:42

In mijn ervaring zijn ze goed zolang er niks mis gaat. Zodra je de klantenservice nodig hebt is het wel miserie. Recent een akkefietje gehad waarbij ze toen ik het bewijs stuurde gewoon stopte met reageren. :x

Miss_Mii21

Berichten: 597
Geregistreerd: 08-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 13:55

Ik bestel er ook regelmatig, alleen maar goede ervaringen tot nog toe

Neon

Berichten: 4975
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 13:58

Ik heb hier prima ervaringen mee.. ook met retourneren en geld terug krijgen.

Babootje

Berichten: 26636
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 14:01

Ik ook alleen goede ervaring mee.

Spenk
Berichten: 21887
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 14:02

Ayasha schreef:
In mijn ervaring zijn ze goed zolang er niks mis gaat. Zodra je de klantenservice nodig hebt is het wel miserie. Recent een akkefietje gehad waarbij ze toen ik het bewijs stuurde gewoon stopte met reageren. :x

Dit ja. Zodra je de klantenservice nodig hebt is het mis.

GUSTIxBILL

Berichten: 2076
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 14:09

Ik denk dat ik verwend ben met mijn lokale ruitershops en vetprovide.

Aangezien ik overal anders de klantenservice matig vind. Maar dochorse spant de kroon :j
Ook kwa langzame levertijd met momenten :')
Kwaliteit is goed, 9/10 levering ook binnen aangegeven tijden. Maar het is niet een winkel die ik uitkies als ik het ergens anders vinden kan.

pluisbeer

Berichten: 963
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 15:43

Ik heb goede ervaringen met hen, garantie gevalletje goed opgelost

Iris1702

Berichten: 3130
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 16:39

Alleen maar goede ervaringen. En soms in de ochtend besteld en zelfde dag nog in huis.

Charmaine
Berichten: 1426
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 16:44

Ik bestel hier geregeld en eigenlijk altijd positief. Vorig jaar garantiegeval met een deken. En daar heb ik vreselijk achteraan moeten zitten. Werd continue om foto's gevraagd die ik al gestuurd had. Waarna reactie uitbleef en ik bij navraag steeds werd verzocht om foto's. Nadat ik consequent ben gaan nabellen, elke week, werd het uiteindelijk geregeld.

Caresse07

Berichten: 9452
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 17:13

Hier ook veel besteld bij ze en nooit problemen gehad.

In het verleden werkte ik daar om de hoek dus haalde ik het daar op, maar ook met verzenden geen problemen gehad.

Dus positief over Doc Horse :j

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 17:36

Hier ook altijd prima en geen problemen met bestellingen.
1x iets gehad met een emmer waar een deksel bij zou zitten die er niet bij zat omdat ze die niet meer hadden zonder dat van te voren te vermelden, maar geen grote dingen verder.
Altijd nette en snelle levering.

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-24 14:13

Ik zit inmiddels alweer een week te wachten op een dekenadvies.
Op de website staat dat ze uiterlijk binnen 3 dagen reageren maar proberen binnen 24 uur je een antwoord/advies te geven.
Ik heb gistermorgen nogmaals een mail eraan gewaagd maar het blijft stil.
Ja, reclame krijg ik dagelijks van ze.
Ben er eigenlijk al wel weer klaar mee.
Ik krijg de indruk dat ze geen moeite willen doen of niks willen verkopen :roll:

miereneter

Berichten: 2648
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 20:32

Ik ben heel benieuwd. Nooit problemen gehad met DocHorse, maar ook altijd precies gekregen wat ik besteld had. Gisteren toevallig een bestelling waarin iets niet compleet was. Mailtje gestuurd, eens kijken of ik bij de tevreden of de ontevreden klanten ga horen.

EngeltjeS

Berichten: 16658
Geregistreerd: 06-06-03

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 21:42

Ik heb ook iets besteld bij Doc Horse maar heb nog niks binnen. Of het door hun komt of door vervoersbedrijf... ik heb ze wel gemaild voor meer info.
Het zou gisteren binnen komen.

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-24 22:56

Nooit een reactie op mijn mail gehad.
Ik had inmiddels een deken besteld en deze heb ik ook teruggestuurd.
Volgens de tracking hebben ze die vandaag retour ontvangen dus ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug heb.

miereneter

Berichten: 2648
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 06:40

Dat is balen, HorsePassion.

Ik wil de bestelde zadelonderlegger niet terugsturen. Maar de inlages zaten er niet bij, wat wel in de omschrijving stond. Als ik geen reactie krijg, neem ik mijn verlies en knutsel ik zelf inlages.

Ik heb pas gisterenavond gemaild, dus ik wacht nog even rustig af.

pluisje88

Berichten: 8184
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 06:58

De levering op zich was prima. Daarna een klacht ingediend over dit artikel en daar is niet goed mee omgegaan.

Ik had een cal rei topacio dekje besteld. Paard schuurde haar rug open met dit dekje en dekje kroop onder het zadel uit. Reactie van doc horse in eerste mail: ik had niet goed gepoetst ofzo want dit kon niet.

In de tweede mail kwam het omdat mn zadel niet zou passen ( heb dit paard en zadel al 10 jaar en elk ander dekje maak ik niet eens vast zelfs. Ligt als een huis. Ik moest maar een zadel passer laten komen want aan het dekje kon het echt niet liggen.

Daarop antwoordde ik dat het zadel prima past omdat ik met wel 20 andere dekjes, inclusief een stok oude en totaal versleten cal rei (die ik dus wilde vervangen) er totaal geen probleem is, alleen met dit dekje.

Hun reactie; we zien dat er een pad onder het zadel zit. Dat is niet nodig en we adviseren deze eraf te halen. Daarop heb ik geantwoord dat dat een wow lucht pad is voor de extra bescherming voor de rugspieren van mijn pssm paard en dat ik het bijzonder vond dat zij van afstand konden zeggen dat die niet nodig was.

Hun reactie daarop; nouja als je je zadel niet wilt aanpassen prima maar dat is niet ons probleem. Met het dekje is in ieder geval zeker niks mis.

Dit heen en weer gemaild heeft weken geduurd. Nog geen maand na de laatste mail; nieuw cal rei dekje in het assortiment. Met je raadt het;) wol tegen het schuren aan de rand van het dekje. Zou dat dekje graag nog een keer proberen maar ik wil niet meer bij doc horse bestellen.

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-24 08:03

Dat snap ik helemaal Pluisje88.
Wat een slechte klantenservice.

Friezenkind
Berichten: 89
Geregistreerd: 13-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 10:00

Spenk schreef:
Ayasha schreef:
In mijn ervaring zijn ze goed zolang er niks mis gaat. Zodra je de klantenservice nodig hebt is het wel miserie. Recent een akkefietje gehad waarbij ze toen ik het bewijs stuurde gewoon stopte met reageren. :x

Dit ja. Zodra je de klantenservice nodig hebt is het mis.



Geen problemen mee gehad. Laatst nog met een dekje dat 3x na een uur rijden aan de binnenkant kapt was. Steeds netjes omgeruild en altijd snel reactie op de mail.

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 10:11

Bij mij vonden ze het laatst belachelijk dat ik een pakketje geweigerd had. Ik vroeg levering met postnl, dat ook aangeklikt op de website, kwam het ineens met een koerier. Prima hoor, maar natuurlijk niet om 22u 's avonds zonder overleg. Dus koerier vooraf bericht dat ze me mochten overslaan die avond. Vervolgens pakket een week bij hun weer blijven liggen tot ik er maar eens achteraan ging of ze het nog zouden opsturen.
Deken advies was bij mij: koop de duurste. Ondanks aangeven dat dit merk absoluut niet past bij mijn paard.
Of idd retouren niet boeken, of maar half en dan niet reageren op vragen daarover. Het was ooit echt een fijn bedrijf, maar de laatste tijd...

Princesj

Berichten: 4555
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 10:49

Inderdaad het versturen met Trunkrs is echt drama. Onbeschofte bezorgers die op de meest bizarre tijdstippen aankomen. Sindsdien bestel ik niet meer bij Dochorse.

Tancreda4

Berichten: 24210
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 11:20

Best een hoop besteld daar, laatste paar x voornamelijk supplementen. Snel en fijne service. Ik bestel wel alleen maar dingen die op voorraad zijn. 1x een deken die langer duurde , maar werd netjes op de hoogte gehouden. Uiteindelijk is de bestelling geannuleerd ivm onduidelijkheid vanuit de leverancier. Ik kreeg netjes de keuze te wachten, of te annuleren en geld terug te krijgen.

Fayyah19

Berichten: 18
Geregistreerd: 30-01-24
Woonplaats: Alblasserwaard

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 11:44

De levering stoor ik me inderdaad ook aan. Bij het afrekenen kan je kiezen uit PostNL of PostNL afhaalpunt en vervolgens wordt het verzonden met Trunkrs.

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-24 20:20

Ik heb mijn deken aangetekend teruggestuurd. Dan heb ik in ieder geval bewijs dat hij ontvangen is.
Ik weet niet hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld terug ga krijgen. Gisteren is hij door Dochorse ontvangen.
Ben benieuwd.