Alen0808 schreef:[ [url=m/dWmr18.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heyhey,
Eerst en vooral zou ik eerst zelf persoonlijk contact opnemen met hun, deze dame in kwestie is een heel vriendelijk iemand, die enkel en alleen maar het beste met je voorhebt en met de paarden zelf. Je kan dit eerst rechtstreeks met hun bespreken.
Ik lease al vanaf december 2023 bij hun een veulentje, heb enkel en alleen maar positieve ervaring met beide,
Deze dame in kwestie, zal je ook helpen met wat je wilt en zal je zeker ook helpen naar een goede match toe.
Wel als je leasing op verplaatsing doe zijn de kosten allemaal voor jezelf, zoals stalgeld & dierenartskoten en zo verder, maar dat heb je ook sowieso als je een paard aankoopt. Het leasen bij hun, is voor een onbepaalde tijd en deze dame in kwestie wilt ook alleen maar het beste voor haar paardjes, dus zal ze jou leasing paardje ook niet van je afnemen, ze heeft niks liever dat je een band voor altijd zou kunnen opbouwen, het kan ook zijn dat je naarmaten het paardje zou kunnen kopen.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen, want deze dame heeft me echt geholpen. En zou het iedereen aanraden.
Dus first of all, raad ik je aan neem eerst contact op met hun en bespreek alles, je zal zien naarmaten je praat met deze dame dat je er een goed gevoel zal bij krijgen.
Hier in foto mijn veulentje van 7 maanden.
Als je graag paardjes wilt knuffelen en poetsen.. de mijne mag je gratis een aai over z'n bol geven