Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 15:01

boemel schreef:
Hutcherson schreef:
Rilana van Sangers. Echt een aanrader.

Klopt, maar wel goed om te weten dat ze tegenwoordig enkel haar eigen merk zadel verkoopt.

Graag wil ik hier even op reageren
Ik werk nog steeds met meerdere merken zadels, ben alleen gestopt met de verkoop van tweedehands zadels.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 00:32

Merriemens schreef:
Maaike_Ma schreef:
Ja dat is wel jammer. Ik ben al klant van voor die tijd dus heb daar geen 'last' van. Toch vind ik het wel goed dat ze het heeft toegevoegd. De invloed van de ruiter op het zadel is groter dan je denkt en dat maakt dus ook zeker uit voor het model wat ze kiest en het vervolg.

Klopt ik vind het prima dat het er is, maar als ik zoiets wil dat vraag ik het wel apart aan. Ik wil van een zadelpasser alleen dat mijn zadel word nagekeken vind het zo wel een extra verdien model... Daardoor ben ik helaas van zadelmaker gewisseld

Ja dat begrijp ik ook helemaal. Jammer dat het erbij moet idd ipv dat het een optie is. Het zijn flinke prijzen.[/quote]

Ik preek wellicht vanuit mijn eigen parochie, maar in dit geval denk ik. Kleermaker blijf bij je leest.... Of in dit geval zadelmaker :o Daarnaast heb ik geen fijne ervaring met haar hoe zij zadels aanmeet. Mijn zadel was scheef en ook na het vullen was die nog steeds scheef. Daardoor had mijn paard super veel moeite met buiging naar rechts. Mijn stalgenoot heeft hetzelfde meegemaakt en heeft ook een nieuw zadel moeten laten aanmeten.

Ik ben overgestapt naar Equipe en merkte gelijk aan mijn paard dat hij veel meer schouder vrijheid had.