Niet geleverd product Nicole voor Menners

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: Niet geleverd product Nicole voor Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 16:41

Wat ontzettend jammer om te lezen, ik bestelde vroeger (jaren geleden alweer hoor) wel eens wat bij haar en nooit enig probleem gehad met mijn bestellingen. Kom tegenwoordig dit soort berichten vaker tegen over haar, jammer dat iemand nu zo met klanten om gaat.

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 22:37

Sorry ik lees jullie berichten nu pas. Wel bizar om te zien dat er zoveel mensen zijn die geen geld of spullen bij haar krijgen.

Ik heb de afgelopen week nog heel veel gebeld, geappt, gemaild, etc. Vandaag heb ik aangifte gedaan. Misschien kan ik nog naar het programma Boos een bericht sturen.

En ik geloof best dat ze een en ander meemaakt in haar leven. Maar dat geldt voor ons allemaal. En dat is geen reden om spullen niet te leveren of om iemands geld niet terug te geven.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 23:16

Ik zou haar als ik jou was een aangetekende brief per post en in de mail sturen waarin je haar in gebreken stelt. Formats kan je gemakkelijk online vinden. Dat is de stap voordat je juridische verdere stappen kan ondernemen. Vaak is de brief alleen genoeg.

Dat was de enige manier waarop ik mijn geld terug heb gekregen van studystore nadat ze failliet waren gegaan en ik al 8 maanden aan het wachten was op mijn geld en herhaaldelijk contact heb gehad (en ze ook al benaderd waren door het programma boos).

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:56

Inmiddels bijna anderhalf week verder.
Hoe is het nu?

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-23 12:18

Nog steeds niks gehoord en ook geen geld ontvangen...