Rosje8 schreef:ik was al even gestopt met alles, het werd toen juist alleen maar erger...
Ik begrijp jullie écht wat het hooi betreft, alleen kan dat niet zomaar. Plus als het al werkt dan is mijn probleem niet opgelost, want ik heb geen plek waar ik dat voerbeleid kan vasthouden. Ik zoek daar al maanden naar en zeg nooit nooit, maar ik geloof niet dat ik die plek morgen heb gevonden. Ik kan me zeker voorstellen dat de emmer ergens van gaat overlopen, maar het is wel bijzonder dat zijn mest juist ontzettend verbeterde op dit voordroog, mestwater was vrijwel weg op een klein straaltje na. Toen ben ik met de zandkuur begonnen, omdat ik ook dat straaltje weg wilde en nu is het zo heftig geworden. Als het simpel was dan stond dat onverpakte hooi allang in mijn trailer. Ik heb mijn vorige pony maanden lang op eigen hooi gezet 's nachts maar ik kon met deze kleine eindelijk verhuizen. Het had weinig zin om alleen snachts goed hooi te geven en overdag beschimmelde voordroog tegen kuil aan. Voor nu is dit dus een vooruitgang, ik doe wat kan ook al is dat misschien niet precies wat hij nu nodig heeft.
Ik ga morgen overleggen met Bodegraven.
In welke regio zit je? Zo'n kleintje zou toch wel ergens terecht moeten kunnen?