Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nico12 schreef:Probleem lijkt mij dat het maar 1 uurtje is. Als het langer zou zijn lijkt mij 10 euro per uur veel geld.
Dit jaar heb ik nu mij 3e parttime werkgever. Zwaar werk, minimaal MBO, speciale diploma's extra benodigd, betaling volgens CAO. Maar als ik solliciteer en zeg dat ik 10 euro netto wil dan haken werkgevers af. De belasting die ik als gepensioneerde betaal is 37 + 15% (verminderen ouderenkorting) en geen recht op arbeidskorting, geen km geld enz.
Als ik oppas bij "paarden oppas" had ik recentelijk 15 euro voor oppassen paarden, hond EN mesten van 4 stallen EN totaal aanwezig 4 uren. De reistijd is vergoed als km vergoeding.
MirandaDvG schreef:Reistijd betalen doet geen enkele baas.
prugelpiet schreef:Nico12 schreef:Probleem lijkt mij dat het maar 1 uurtje is. Als het langer zou zijn lijkt mij 10 euro per uur veel geld.
Dit jaar heb ik nu mij 3e parttime werkgever. Zwaar werk, minimaal MBO, speciale diploma's extra benodigd, betaling volgens CAO. Maar als ik solliciteer en zeg dat ik 10 euro netto wil dan haken werkgevers af. De belasting die ik als gepensioneerde betaal is 37 + 15% (verminderen ouderenkorting) en geen recht op arbeidskorting, geen km geld enz.
Als ik oppas bij "paarden oppas" had ik recentelijk 15 euro voor oppassen paarden, hond EN mesten van 4 stallen EN totaal aanwezig 4 uren. De reistijd is vergoed als km vergoeding.
15 euro voor 4 uur en al dat werk? Dat is natuurlijk ronduit belachelijk en daarvoor hoef je het echt niet te doen. Of kreeg je 15 euro per uur?
10 euro per uur handje contantje is niet veel geld. Ik zou er niet voor bij klussen, dan kan ik wel beter dingen bedenken om te doen op mijn anders vrije dag.
Sakura789 schreef:Wat lief trouwens dat je man de weekenden wil doen!