Warm beslag met breakover in Gelderland? A la Nassau

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:11

Hutcherson schreef:
John werd eerder voorgesteld, als je subtiel wilt (en een nette omgang met je paard) zou ik hem even overslaan.

Grappig, dat vind ik helemaal niet. Hij gaat echt super netjes en geduldig met de paarden om. Hij is direct in communicatie, wat ik heel fijn vind. Maarja goed, zo past bij iedereen iemand anders natuurlijk.

We hebben hier een paar zorgenkindjes met speciaal beslag en blessures. We kijken juist individueel per paard wat er nodig is. Lopen altijd eerst even aan de hand om te kijken waar verbeterpunten zitten. Proberen nieuwe innovaties uit om naar het beste te zoeken. En hij doet dit samen met een stel dierenartsen. Ook aan de hand van rx foto’s bv en laatst hebben ze een onderzoek met bewegings sensoren gedaan.

Dus wat mij betreft echt een aanrader.

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:23

Thijs hoefs is ook een goede smid! Hij komt in heel Nederland.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-23 20:22

Ibbel schreef:
Wat was hier het probleem trouwens? Waarom ben je hier niet mee in zee gegaan?

Geen probleem, vond hem aan de telefoon heel vriendelijk en hij leek ook te begrijpen wat ik wilde....
Maar via een goede bekende begreep ik dat hij wel een beetje van de gestampte pot is, dus van de stevige aanpak.... zelf zei ze "grofstoffelijk".
Wellicht ook niet gek, hij werkt ook op hengstenhouderijen e.d. meen ik.

Maar voor mijn rustige, verlegen fijnzinnig type vind ik dat niet zo'n fijne match.

Uiteindelijk beleef je zelf iemand soms volstrekt anders dan iemand diegene beschrijft, daarom kijk ik nog wel rond, maar schrijf ik niks af.