Trainingen working equitation

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lletam

Berichten: 623
Geregistreerd: 14-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 12:52

Weet iemand clinics en/of lessen WE omgeving Culemborg/Utrecht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 14:20

JustLizz schreef:
Als je toch al weleens richting Bergen op Zoom gaat neem dan Manege de Paardenhoeve mee in je zoektocht: dat is van Mark Hoeffgen en Vivian, beiden WE ruiters (en rijden niet onverdienstelijk), hebben vaak trail etc. staan dus zeker geschikt om (regelmatig) bij te lessen :)!


Deze inderdaad! :)

ElCid

Berichten: 9257
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 15:08

Op 21 oktober, duurt nog even, komt Marco Boavista weer naar ons toe voor een lesdag voor privélessen en, indien mogelijk, duolessen dressuur/ WE; er zijn diverse obstakels aanwezig . Meer informatie via PB.

Op 22 oktober organiseren we weer een koeienclinic en het is mogelijk om paarden bij ons te laten overnachten en aan beide deel te nemen.

lletam

Berichten: 623
Geregistreerd: 14-05-12

Re: Trainingen working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 15:36

Thanks voor de reacties maar zowel Bergen op Zoom als Lemmer is voor mij 1,5/2 uur rijden dus hopelijk is er iets in de buurt om het een keer te proberen

ElCid

Berichten: 9257
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 15:59

lletam schreef:
Thanks voor de reacties maar zowel Bergen op Zoom als Lemmer is voor mij 1,5/2 uur rijden dus hopelijk is er iets in de buurt om het een keer te proberen


Marco komt ook regelmatig in Lelystad, bij Sophie Timmer/ Stal de Groene Velden. Dat is mogelijk beter te doen. Is op FB te vinden.

hesterve

Berichten: 1944
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Re: Trainingen working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 16:46

Bij de Willaerruiters in Scherpenzeel wordt van het najaar een clinic WE gegeven door Henri Jacobsen. Precieze datum volgt nog( wordt wel een zaterdag) op Facebook komt zodra de dag vaststaat de flyer te staan

lideli

Berichten: 2460
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 08:36

Ik kom deze net tegen op Facebook. Zelf al wat anders gepland maar misschien wil een van jullie :j

Afbeelding

lletam

Berichten: 623
Geregistreerd: 14-05-12

Re: Trainingen working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:37

Scherpenzeel is voor mij zeker een optie, Zeeland is te ver weg

hesterve

Berichten: 1944
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Re: Trainingen working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 22:35

De clinic in Scherpenzeel zat binnen 2 dagen vol. Je kan nog wel op de wachtlijst. Als er nog veel aanmeldingen bij komen dan overleg ik voor een extra dag. Als het een succes is dan kunnen we misschien wel vaker deze clinic organiseren op de club.

lletam

Berichten: 623
Geregistreerd: 14-05-12

Re: Trainingen working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 15:38

Ik kwam nog niet helemaal uit met de planning dus helaas. Wel leuk dat het zo snel vol zat toch?!

miereneter

Berichten: 2646
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:03

Zo jammer dat de clinics zo vaak in uithoeken van het land zijn (ja sorry, voor mij is Amsterdam de navel van het universum :o ). Ik houd mijn ogen open. Kon 9 september meedoen in Schoorl, maar mijn werk had me lastminute op een nachtdienst de 8e gezet. Dank u wel, werk.

Het komt er zeker nog eens van, het lijkt me zo leuk. Lelystad of Scherpenzeel zijn ook nog wel te doen, hoewel paard nog nooit zo lang op de trailer heeft gestaan.

Ook leuk: staleigenaresse heeft aangeboden samen met mij een brug te timmeren en ik mag ook spelen met vliegengordijnen en het springmateriaal, dus om te beginnen kan ik thuis aan de slag.

Kidde
Berichten: 3499
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 20:26

miereneter schreef:
Zo jammer dat de clinics zo vaak in uithoeken van het land zijn (ja sorry, voor mij is Amsterdam de navel van het universum :o ). Ik houd mijn ogen open. Kon 9 september meedoen in Schoorl, maar mijn werk had me lastminute op een nachtdienst de 8e gezet. Dank u wel, werk.

Het komt er zeker nog eens van, het lijkt me zo leuk. Lelystad of Scherpenzeel zijn ook nog wel te doen, hoewel paard nog nooit zo lang op de trailer heeft gestaan.

Ook leuk: staleigenaresse heeft aangeboden samen met mij een brug te timmeren en ik mag ook spelen met vliegengordijnen en het springmateriaal, dus om te beginnen kan ik thuis aan de slag.



En anders op je eigen stal eens een clinic organiseren? Bij Ton van Duijvenvoorden kan dit in elk geval :j

ashley1

Berichten: 2621
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Re: Trainingen working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 21:20

Op Manege de Paardenhoeve in Bergen op Zoom wordt er 1 keer per maand op zondag WE les gegeven door de eigenaar die zelf ook wedstrijden rijdt.

miereneter

Berichten: 2646
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:07

Kidde schreef:
En anders op je eigen stal eens een clinic organiseren? Bij Ton van Duijvenvoorden kan dit in elk geval :j


Dat zou het allerleukste zijn, maar ik kom niet aan het minimale aantal combinaties dat meestal gevraagd wordt voor een clinic. Heb al eens een poging gedaan met Karin Degeling, maar kon niet genoeg troepen optrommelen.

Ach, paard en ik zijn sowieso nog groen op groen, dus we rijden rustig door en ik houd mijn ogen open voor clinics in de buurt.