Er zijn ook gebitsverzorgers die elektrisch werken. Op de site van de NVVGP kun je ze vinden.
Ik werk zelf altijd met domosedan-gel, heb t ook niet zo op naalden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther28 schreef:Ik zoek een kundige en ervaren paardentandarts die ook dierenarts is ivm verdoven. Iemand die geduldig is ivm jonge leeftijd en soms niet heel makkelijk karakter van mijn merrie. Remko Sweere hoeft niet genoemd te worden want die reageert op geen enkele manier op mijn verzoek om een afspraak in te plannen. Ben al vanaf februari bezig en 0.0 reactie.
Jos_M schreef:Ik heb ook zeer slechte ervaring met Vincent vd berg. Na "behandeling" ook met losse handjes omdat mn merrie tijdens veilen niet stil wilde staan. Het bloeden zou wel overgaan vlgs hem. Omdat ze niet meer wilde eten da erbij gehaald.
Toen bleek mijn merrie zwaar beschadigd gehemelte te hebben door het veilen met alle gevolgen van dien. 2 weken geen bit in en pijnstillers, antibiotica en flinke da rekening. Op telefoon en aangetekende brief heeft hij nooit gereageerd. Het is al een poosje geleden maar hoor weinig goeds over hem.
Niet nemen dus!
Hachi schreef:Ik had altijd Vincent van den Berg, handmatig zonder verdoving.
Twee weken gelden heeft hij mijn twee paarden gedaan maar ik vond m erg snel klaar en nonchalant. Omdat het derde paardje niet meewerkte ( lag niet aan Vincent) gisteren Petra van praktijk de Kroon laten komen. Paard gesedeerd en heel rustig en kundig behandeld. Omdat ik twijfelde over de behandeling door Vincent ook de andere twee laten checken.
Blij dat ik dat gedaan heb. Mijn oude paard had hoge kiezen en een zeer slechte balans ( al jaren door Vincent behandeld), mijn merrie had nog scherpe randen aan de kiezen, niet goed geveild dus. Nu dus twee keer tandartskosten.
Ik had altijd veel vertrouwen in Vincent, dat is nu over.