Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Happyhrs schreef:Ook wil ik even melden dat ik momenteel in limburg woon en niet even zo langs kan gaan bij stallen, daar zou ik echt een dag voor uit moeten kiezen
SusanH schreef:Dat zou ik toch wel doen. Je wil toch een indruk krijgen van de plek waar je paard misschien gaat wonen.
Willekes schreef:Stal de Tolboom in Maartensdijk wellicht nog een optie.
Happyhrs schreef:SusanH schreef:Dat zou ik toch wel doen. Je wil toch een indruk krijgen van de plek waar je paard misschien gaat wonen.
Tuurlijk doe ik dat, alleen mensen zeggen hier "gewoon rond fietsen en aanbellen" daar heb ik eigenlijk geen mogelijkheid toe helaas tot dat ik genoeg adressen vind om bij langs te gaan, het is ruim 2 uur in de auto naar soest, nu mijn paard nog gewoon hier staat kan ik geen hele dag weg. Daarom zit ik er heel erg mee in de knoop, ik ken ook niemand in deze omgeving die mijn taken over kan nemen
Happyhrs schreef:Bij eldorado op de site was het 185€ plus stro +15€
En bij extra tarieven stond het gebruik van de rijbak, ivm lessen waarschijnlijk
Ik ga kijken of ik er met facebook een beetje uitkom, wel een account gehad maar de site is zo veranderd dat ik er niks meer van snap, zoeken kan ik natuurlijk wel maar een oproep doen? Waar mensen het hier over hebben, of een groep aanmaken?
ElCid schreef:Happyhrs schreef:Bij eldorado op de site was het 185€ plus stro +15€
En bij extra tarieven stond het gebruik van de rijbak, ivm lessen waarschijnlijk
Ik ga kijken of ik er met facebook een beetje uitkom, wel een account gehad maar de site is zo veranderd dat ik er niks meer van snap, zoeken kan ik natuurlijk wel maar een oproep doen? Waar mensen het hier over hebben, of een groep aanmaken?
Hebben we het dan over dezelfde stal? Ik zie nl. prijzen van 370,- voor een paard incl alles ( Nieuw Eldorado of bestaat er ook nog een "oud" Eldorado? https://www.nieuweldorado.nl/manege/pen ... /tarieven/
Muiz schreef:In die omgeving staan ook veel paarden aan huis. Als je eens een dagje stallen gaat kijken kan je bij die paarden aan huis stallen briefjes in de bus doen? Zeker als je alleen weidegang en bos wilt is dat misschien makkelijker dan stallen die sowieso vol zitten.
martinev schreef:Ik begrijp niet zo goed wat je steeds bedoelt met 'de rest is allemaal bijbetalen'. Zoals al eerder in dit topic genoemd wordt staat er heel duidelijk bij de prijslijst genoemd dat het volpension is en dat 'gebruik twee binnenrijbanen, gedraineerde en verlichte buitenrijbaan (30 x 60), gebruik paddock, wasplaatsen met warm water, stapmolen, ruime zadelkast' inbegrepen zijn. Alleen voor het solarium moet je met muntjes betalen.
De dingen waar je extra voor moet betalen zijn dingen als je paard binnen en buiten zetten, je paard in de molen zetten, of als de mensen van stal hem voor je longeren of rijden. Lijkt me heel logisch dat je daarvoor moet betalen, zeker de laatste twee dingen, buitenzetten en in de molen zetten is op sommige stallen wel inbegrepen, maar hier dus niet, is heel normaal en komt veel vaker voor.
Oh, en die 385 snap ik ook niet, ik zie 370 staan.
Captain schreef:Dat kan daar toch voor 45 euro extra? Dan betaal je dus 415 all in?
Captain schreef:Dat is dan handig om te vermelden in de OP.
Heb je wel iemand die bij kan springen mocht er wat met je paard gebeuren, en hij heeft een dierenarts nodig? Voor 300 euro in de maand ben je toch nooit klaar als je ook nog pension moet betalen? Hoefsmid, tandarts, dierenarts?
In die regio ga je het niet veel goedkoper vinden dan 250/300, dan lever je wel in op luxe!
GJ9 schreef:Het is vervelend voor je, maar in deze omgeving gaat het echt heel lastig worden om volpension aan het bos te vinden voor minder dan 300 euro.
Wat je nog kan proberen is deze: https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... l-in-soest
En anders kom je bij een particulier of kleinere stal niet in de buurt van het bos (Hoogland bijvoorbeeld).
GJ9 schreef:Het is vervelend voor je, maar in deze omgeving gaat het echt heel lastig worden om volpension aan het bos te vinden voor minder dan 300 euro.
Wat je nog kan proberen is deze: https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... l-in-soest
En anders kom je bij een particulier of kleinere stal niet in de buurt van het bos (Hoogland bijvoorbeeld).