Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irmaz schreef:Ik ken wel iemand die projectpaarden van andere mensen aanneemt en in alle rust de problemen oplost waarna ze ook de verkoopbemiddeling voor dat paard doet. Stuur maar een pb-tje als je meer wilt weten
Suzanne F. schreef:irmaz schreef:Ik ken wel iemand die projectpaarden van andere mensen aanneemt en in alle rust de problemen oplost waarna ze ook de verkoopbemiddeling voor dat paard doet. Stuur maar een pb-tje als je meer wilt weten
Tuurlijk. Dit doen eigenlijk alle africhtingsstallen. Maar dat kost 850-1000 euro per maand. Je bent dus zo 2000-3000 euro kwijt om je probleempaard weer een beetje op de rit te krijgen.
_Lorette_ schreef:Financieel gezien kan dat niet uit voor een handelsstal, dus ik ga er vanuit dat die niet bestaan... Zelf in training zetten bij een revalidatiestal of trainingsstal kan wel, mogelijk in combinatie met een verkooptraject, maar dan draag je die kosten dus zelf.
Evamarie schreef:Zomaar linken plaatsen vind ik echt niet kunnen. Weet jij wie daarachter zit en wat je nu aanbeveelt?
Dit soort adv vind je overal..
Dit mag ook niet wat je nu doet. Ik tem.
Evamarie schreef:Nee misschien moet je gewoon even goed de openingspost lezen.
Ik ben benieuwd naar ervaringen.
Het is tegen de regels zomaar links te posten.
Als je bijv een goede ervaring hebt met een stal dan kun je dat delen. Zelfs dan mag je volgens mij geen namen noemen hoor.