Babootje schreef:Nee er wordt niet gevoerd in de paddocks. Dan krijg je toch veel gedoe met de paarden onderling.
Er wordt verder - over de hele dag - wel goed gevoerd. We zijn afgelopen dagen op verschillende tijden op stal geweest en er ligt altijd ruim hooi in. In feite hebben ze onbeperkt hooi of kuil tot hun beschikking. Voor de avondvoerbeurt leg je hooi zelf klaar, zoveel als jij zelf denkt dat nodig is voor de nacht. De avond voerbeurt wordt onderling geregeld. Dus voer voor de avond in bakjes. Je kunt ook voor de hele dag bakjes klaarzetten. En bepaal je dus ook zelf hoeveel je paard krijgt.
Er is een service om de paarden er extra uit te halen als je dat wil.
Als je info wil kun je gewoon een FB berichtje sturen of even bellen. Staat volgens mij wel een telefoonnummer bij. Ze adverteren niet, hebben ze ook niet nodig, begreep ik.
Er zijn wel veel paddocks maar de hele dag buiten zit er niet in.
Ik ben echt op zoek naar hele dagen buiten inclusief ruwvoer in de paddocks. Bij geen ruwvoer in de paddock, staan ze voor mij of te kort buiten of te lang zonder ruwvoer
Paard komt nu van 24/7 buiten en is daar extreem happy mee.
taverno schreef:Je hebt in Zoeterwoude nog stal Spronk
Of 3G stables in Woubrugge
Anna's hoeve in Moerkapelle
Ik zal Anna's hoeve even verder bekijken, de rest komen ze helaas niet veel buiten.