Gezocht Tandarts dierenarts Rhenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: Gezocht Tandarts dierenarts Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-21 16:41

oh klinkt goed!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 16:49

Ik heb Lotte voor andere dingen gehad, fijne DA! Als tandarts heb ik Jan Kroes van DAP Krommerijnstreek. Tarief voor 2 gebitten was in april 330€.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:25

Cinnepin schreef:
SusanH schreef:
Wij hebben deze praktijk: https://paardenpraktijkutrecht.nl/ heel fijn, alles heel rustig en ook heel fijn alles op locatie. Je paard hoeft dus niet op pad. Ook legt ze alles duidelijk uit en krijg je een uitgebreid verslag.

Ik heb ze een bericht gestuurd, wat zijn de tarieven ongeveer?

Ik heb hun sinds dit jaar als dierenarts voor de paarden. Nog niet voor de tanden nodig gehad maar voor de andere behandelingen bevallen ze heel goed. Fijn om een kleine praktijk te hebben in plaats van een grotere. Ik was daar echt naar op zoek, een vaste dierenarts die de meeste dingen aan huis kan doen.

Hetwaszoiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 18:07

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 18:23

Degene die bij de Klomp de gebitsverzorging/tandartszorg doet heeft zover ik weet niet de opleiding in Amerika gedaan. Is geen probleem als je een paard hebt met een makkelijk gebit. Maar voor onze senior met een probleem gebit is het bijvoorbeeld geen optie.

Jessix idd daarom vind ik ze ook fijn, kende ze niet maar zijn meegekomen met de pony die we vorig jaar gekocht hebben. Zij kenden zijn hele voorgeschiedenis en dat vond ik zelf heel prettig. Ze bevallen mij erg goed.

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 18:31

In Overberg bij mijn paarden ook altijd de paarden praktijk Utrecht. Ze zijn erg kundig en rustig. Kunnen inderdaad bijna alles aan huis. Ook foto's en echo's maken bijvoorbeeld.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 18:57

SusanH schreef:
Degene die bij de Klomp de gebitsverzorging/tandartszorg doet heeft zover ik weet niet de opleiding in Amerika gedaan. Is geen probleem als je een paard hebt met een makkelijk gebit. Maar voor onze senior met een probleem gebit is het bijvoorbeeld geen optie.

Jessix idd daarom vind ik ze ook fijn, kende ze niet maar zijn meegekomen met de pony die we vorig jaar gekocht hebben. Zij kenden zijn hele voorgeschiedenis en dat vond ik zelf heel prettig. Ze bevallen mij erg goed.

Ja mij ook. Ik heb een paard met een behoorlijke gebruiksaanwijzing dus heel fijn om daarvoor een vaste dierenarts te hebben. En ze heeft echt geïnvesteerd om een manier te vinden met hem. Heel blij mee nadat ik elke grote kliniek in de regio al had gezien zonder succes.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-21 11:42

_yvonne schreef:
In Overberg bij mijn paarden ook altijd de paarden praktijk Utrecht. Ze zijn erg kundig en rustig. Kunnen inderdaad bijna alles aan huis. Ook foto's en echo's maken bijvoorbeeld.

Die gaven aan dat Rhenen te ver uit de regio lag.
Heb nu de lingehoeve gebeld, die komen