Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Livawi schreef:Hierboven wordt equilibrium getipt. Die kan ik afraden. Paarden staan weinig buiten en wanneer ze buiten staan geen beschutting. Daarnaast krijgen de paarden een afgewogen hoeveelheid hooi en kijken ze niet naar de behoefte van het paard. Vriendin heeft haar paard weggehaald met maagzweren daar.
Mocht het voor je te doen zijn kan ik Ten cate stables in Leersum aanraden en op randje Veenendaal/Ede zit ook een stal. Geen naam maar weet wel dat ze daar goed voor de paarden zorgen. Zit op de kruising zuiderkade/spitsbergenweg
Livawi schreef:Hierboven wordt equilibrium getipt. Die kan ik afraden. Paarden staan weinig buiten en wanneer ze buiten staan geen beschutting. Daarnaast krijgen de paarden een afgewogen hoeveelheid hooi en kijken ze niet naar de behoefte van het paard. Vriendin heeft haar paard weggehaald met maagzweren daar.
Mocht het voor je te doen zijn kan ik Ten cate stables in Leersum aanraden en op randje Veenendaal/Ede zit ook een stal. Geen naam maar weet wel dat ze daar goed voor de paarden zorgen. Zit op de kruising zuiderkade/spitsbergenweg
MyChoice schreef:Livawi schreef:Hierboven wordt equilibrium getipt. Die kan ik afraden. Paarden staan weinig buiten en wanneer ze buiten staan geen beschutting. Daarnaast krijgen de paarden een afgewogen hoeveelheid hooi en kijken ze niet naar de behoefte van het paard. Vriendin heeft haar paard weggehaald met maagzweren daar.
Komen niet veel buiten? Ze hebben een stal met ruime uitloop en gaan ook een uur of 4 grote paddocks op. In de zomer weidegang. Plus super kwaliteit voordroog.
MyChoice schreef:Mijn ervaring is dat paarden op de paddock even losgaan en spelen en dan gaan staan chillen ook al hebben ze een enorme ruimte. Dus voor mij zou 4 uur prima zijn. De rest kunnen ze lekker lopen in hun uitloop.
Hilary schreef:Mijn huidige stalgenootje komt bij stal Joel vandaan. Zij is daar juist weggegaan ivm het voerbeleid wat niet matcht met haar hoefbevangen pony. Ik begrijp van haar dat er inmiddels meerdere pony’s bevangen zijn geworden op het nieuwe voerbeleid. Zou ik dus niet aanraden.
Ghostattack schreef:Ik dacht laatst ergens te lezen dat de uitloopjes 's nachts dicht gaan bij Equilibrium? Ik weet niet zeker of ik het goed begrepen heb hoor.
Principe van een uitloopje vind ik heel tof, maar ik zou 4u op de paddock dan ook weinig vinden.