Goede, kwalitatieve fotograaf gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:08

paljaslaura schreef:
Nikki de Kerf, Julia d'Ailly (dailyinfocus op insta), Mandy Roeting, Emma Emerelle vind ik allemaal (zeer diverse stijlen) goede fotografen :)

Wat een compliment om mijn naam tussen deze grote namen te zien! <3 Dankjewel!

Je kunt indd op instagram mijn werk zien. Mocht je geïnteresseerd zijn, mag je altijd een berichtje sturen, ik help je met veel plezier! :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:45

kiwiwitje schreef:
Nikki, minh dan vu en esmee van gijtenbeek.

Pet studio(limoen op bokt) doet volgens mij geen paarden maar haar foto’s vind ik ook altijd heel gaaf

Petstudio doet af en toe wel paarden :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 13:11

Ik kan me herinneren dat er ooo nog een Juliette is toch? Maar weet even niet meer hoe ze verder heet.

Ben ook sowieso van plan, om evemtueel ITP topics te gaan bekijken, zodat ik daar ook mijn keuze uit kan maken. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 13:19

Banyu schreef:
Ik kan me herinneren dat er ooo nog een Juliette is toch? Maar weet even niet meer hoe ze verder heet.

Ben ook sowieso van plan, om evemtueel ITP topics te gaan bekijken, zodat ik daar ook mijn keuze uit kan maken. :)

https://juliettefotografie.nl/ bedoel je denk ik

_Nelleke_

Re: Goede, kwalitatieve fotograaf gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 13:22

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 13:49

Selina schreef:
Banyu schreef:

https://juliettefotografie.nl/ bedoel je denk ik

Yes, die bedoelde ik inderdaad!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 14:17

Ik heb al wat mailtjes rondgestuurd. Nikki stond opzich al aantal jaartjes op het lijstje, maar de prijs, hield me steeds wat tegen! En ja, het is natuurlijk ook wel zo, dat je waar krijgt voor je geld, of althans, bij de meeste, hoop ik dan maar! Het is en blijft veel geld, maar voor een 10 jarige jubileum heb ik dat wel over.

Hoewel mijn budget iets minder is geworden door corona en werk helaas. :-(

Iemand nog even andere ideeen met fotograven? :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 14:20

Banyu schreef:
Ik heb al wat mailtjes rondgestuurd. Nikki stond opzich al aantal jaartjes op het lijstje, maar de prijs, hield me steeds wat tegen! En ja, het is natuurlijk ook wel zo, dat je waar krijgt voor je geld, of althans, bij de meeste, hoop ik dan maar! Het is en blijft veel geld, maar voor een 10 jarige jubileum heb ik dat wel over.

Ik! :D
Mijn website staat in je onderschrift ik denk dat wij een mooie samenwerking kunnen hebben

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 14:51

Lau schreef:
Banyu schreef:

Ik! :D
Mijn website staat in je onderschrift ik denk dat wij een mooie samenwerking kunnen hebben

Klopt, je had al eerder gereageerd, je staat ook al op het lijstje van de genoemde fotograven in dit topic.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 19:57

Tja kwaliteit ga je voor betalen. Voor de meeste mensen is het ook hun enige bron van inkomsten, dat beseft niet iedereen volgens mij :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 20:06

Fotografie is geen hobby maar een beroep, het kost úren om het goed onder de knie te krijgen, goed te leren nabewerken en weet ik wat nog meer. Apparatuur kost 10duizenden euro’s en wij moeten ook gewoon belasting afdragen, sparen voor pensioen, vervanging apparatuur en dan ook nog eens een dak boven ons hoofd betalen plus eten en kleren die we kunnen dragen.
Dus ja, een fotograaf inhuren die het daadwerkelijk een beetje kan is duur :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 20:14

Emma Emerelle, Mandy Roeting, Nikki de Kerf, Eliane van Schaik, Minh Dan Vu, Renate Vos, Bri'Chel Fotografie, Laura Dijkslag, SH Shots, Equishoots. Een deel van de namen heb ik al voorbij zien komen, maar volgens mij zitten hier ook wat nieuwe namen tussen die ik nog niet in dit topic heb gezien. Wie weet zit er wat tussen <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 21:23

Tanya schreef:
Tja kwaliteit ga je voor betalen. Voor de meeste mensen is het ook hun enige bron van inkomsten, dat beseft niet iedereen volgens mij :')

Zeg ik ergens dat ik dat niet begrijp?

Het doel van dit topic was vragen naar fotograven, niet om een discussie te starten. ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 21:24

Danielleeee_ schreef:
Emma Emerelle, Mandy Roeting, Nikki de Kerf, Eliane van Schaik, Minh Dan Vu, Renate Vos, Bri'Chel Fotografie, Laura Dijkslag, SH Shots, Equishoots. Een deel van de namen heb ik al voorbij zien komen, maar volgens mij zitten hier ook wat nieuwe namen tussen die ik nog niet in dit topic heb gezien. Wie weet zit er wat tussen <3

Dank je wel.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 08:49

Banyu schreef:
Tanya schreef:

Zeg ik ergens dat ik dat niet begrijp?

Het doel van dit topic was vragen naar fotograven, niet om een discussie te starten. ;)

Nee hoor was niet specifiek naar jou. Maar het valt me vaker op dat mensen diensten verwachten voor een lage prijs, en dan lijkt het alsof ze niet beseffen dat het voor diegene de bron van inkomsten is. Heb wel vaker gehoord dat mensen dan om korting gaan vragen, dat vind ik gewoon asociaal.
Dus nee niet specifiek naar jou, maar meer een tip voor de mensen die meelezen :j

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:44

Ik ken nog wel iemand die supermooie foto's maakt, niet duur is maar wel echt professioneel is. Reden dat ze niet zo duur is is denk ik omdat ze het erbij doet omdat het niet haar beroep is. Ik ga je pben!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:07

Er zijn superveel fotografen ( ;) ) op bokt en in de paardenwereld. Idd Nikki de Kerf, Minh Dan Vu, Emma Emmerele, Equishoots, Mandy Roeting zijn een aantal van mijn favoriete fotografen, ik heb ook eigenlijk nooit een negatieve (of een neutrale, eigenlijk alleen maar superenthousiaste) reactie op hun foto's gezien. Dus dan zit je eigenlik sowieso wel goed.
Maar wat ik je het allermeest kan aanraden is portfolio's (of liever instagrams) bekijken en op die manier kijken wat het best bij jullie past. Zeker als je op Instagram een paar paardenfotografieaccounts volgt krijg je heel snel daar suggesties voor en heb je binnen no time een hele hoop opties. Veel plezier alvast met de shoot en het jubileum!

@Tanya & Liselot, volgens mij zegt TS juist dat ze deze prijzen begrijpt, maar dat neemt niet weg dat het om veel geld gaat. De gevraagde bedragen zijn imo zeker terecht en niet te hoog, maar het blijft een flinke uitgave. Als klant is het misschien best even slikken en een spaarpotje stukslaan. Natuurlijk zijn er mensen die proberen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maar TS geeft in haar post meteen al aan dat ze gevraagde bedragen overheeft voor een dergelijke shoot. Er zijn ook altijd mensen die om onbewerkte foto's vragen, binnen een dag alle foto's verwachten, of weet ik veel wat mensen allemaal kunnen verzinnen. Het is als fotograaf natuurlijk erg vervelend dat je hiermee te maken krijgt en constant het idee hebt dat je je prijzen moet verdedigen, maar in dit geval is TS het al met jullie eens. Dit topic is dan misschien niet de meest geschikte plek om mensen uit te leggen waar de prijzen van fotoshoots vandaan komen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 13:28

CastaMickey schreef:
Er zijn superveel fotografen ( ;) ) op bokt en in de paardenwereld. Idd Nikki de Kerf, Minh Dan Vu, Emma Emmerele, Equishoots, Mandy Roeting zijn een aantal van mijn favoriete fotografen, ik heb ook eigenlijk nooit een negatieve (of een neutrale, eigenlijk alleen maar superenthousiaste) reactie op hun foto's gezien. Dus dan zit je eigenlik sowieso wel goed.
Maar wat ik je het allermeest kan aanraden is portfolio's (of liever instagrams) bekijken en op die manier kijken wat het best bij jullie past. Zeker als je op Instagram een paar paardenfotografieaccounts volgt krijg je heel snel daar suggesties voor en heb je binnen no time een hele hoop opties. Veel plezier alvast met de shoot en het jubileum!

@Tanya & Liselot, volgens mij zegt TS juist dat ze deze prijzen begrijpt, maar dat neemt niet weg dat het om veel geld gaat. De gevraagde bedragen zijn imo zeker terecht en niet te hoog, maar het blijft een flinke uitgave. Als klant is het misschien best even slikken en een spaarpotje stukslaan. Natuurlijk zijn er mensen die proberen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maar TS geeft in haar post meteen al aan dat ze gevraagde bedragen overheeft voor een dergelijke shoot. Er zijn ook altijd mensen die om onbewerkte foto's vragen, binnen een dag alle foto's verwachten, of weet ik veel wat mensen allemaal kunnen verzinnen. Het is als fotograaf natuurlijk erg vervelend dat je hiermee te maken krijgt en constant het idee hebt dat je je prijzen moet verdedigen, maar in dit geval is TS het al met jullie eens. Dit topic is dan misschien niet de meest geschikte plek om mensen uit te leggen waar de prijzen van fotoshoots vandaan komen.

Dankjewel! :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 01:09

Tot heden is de keuze op Nikki gevallen. Zij stond al enige tijd (jaren) op mijn lijstje, en ook bij jullie kwam zij naar boven.

Leuke mail contact, en eigenlijk zijn we beide al razend enthousiast.

MAAR.....

Ik twijfel over ballonen,

Ik wil dus 10, maar twijfel over de kleur en grootte:

https://www.action.com/nl-nl/p/folieballon-cijfers-3/
Deze is in Coper, zilver, goud, en hier zou ik gewoon het "rietje" eventueel van af kunnen knippen.. (36 CM)

https://www.action.com/nl-nl/p/folieballon-3/
Deze is in goud, zilver, gekleurd (86 CM)

De rosegoud staat me ook wel wat aan:
https://solow.nl/winkel/folieballon-cij ... 7QQAvD_BwE

Misschien moet ik in de winkel gewoon even de kleuren moeten bekijken, maar het zou bij deze boef moeten passen! <3
Afbeelding

OF, misschien hebben jullie nog sugesties?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 13:19

Niemand meer met leuke ideetjes? :)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:27

Weet je al of je paard het idee met de ballonnen kan waarderen? Dat je daar niet pas bij de shoot achterkomt dat het niet zo'n beste combi is?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 22:33

cissy schreef:
Weet je al of je paard het idee met de ballonnen kan waarderen? Dat je daar niet pas bij de shoot achterkomt dat het niet zo'n beste combi is?

Vanzelfsprekend lijkt het mij, om dat van te voren uit te oefenen! ;-)