Er zijn superveel fotografen (

) op bokt en in de paardenwereld. Idd Nikki de Kerf, Minh Dan Vu, Emma Emmerele, Equishoots, Mandy Roeting zijn een aantal van mijn favoriete fotografen, ik heb ook eigenlijk nooit een negatieve (of een neutrale, eigenlijk alleen maar superenthousiaste) reactie op hun foto's gezien. Dus dan zit je eigenlik sowieso wel goed.
Maar wat ik je het allermeest kan aanraden is portfolio's (of liever instagrams) bekijken en op die manier kijken wat het best bij jullie past. Zeker als je op Instagram een paar paardenfotografieaccounts volgt krijg je heel snel daar suggesties voor en heb je binnen no time een hele hoop opties. Veel plezier alvast met de shoot en het jubileum!
@Tanya & Liselot, volgens mij zegt TS juist dat ze deze prijzen begrijpt, maar dat neemt niet weg dat het om veel geld gaat. De gevraagde bedragen zijn imo zeker terecht en niet te hoog, maar het blijft een flinke uitgave. Als klant is het misschien best even slikken en een spaarpotje stukslaan. Natuurlijk zijn er mensen die proberen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maar TS geeft in haar post meteen al aan dat ze gevraagde bedragen overheeft voor een dergelijke shoot. Er zijn ook altijd mensen die om onbewerkte foto's vragen, binnen een dag alle foto's verwachten, of weet ik veel wat mensen allemaal kunnen verzinnen. Het is als fotograaf natuurlijk erg vervelend dat je hiermee te maken krijgt en constant het idee hebt dat je je prijzen moet verdedigen, maar in dit geval is TS het al met jullie eens. Dit topic is dan misschien niet de meest geschikte plek om mensen uit te leggen waar de prijzen van fotoshoots vandaan komen.