Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Wij gaan de gezonde paarden nu verhuizen naar een stal in de buurt van Deventer, zelf wonen we in Eerbeek, dus 38 minuten reistijd... Maar de stallen dichterbij voldeden niet.
Veriye schreef:upendo schreef:Wij gaan de gezonde paarden nu verhuizen naar een stal in de buurt van Deventer, zelf wonen we in Eerbeek, dus 38 minuten reistijd... Maar de stallen dichterbij voldeden niet.
Wij gaan in December naar Eerbeek verhuizen, paard staat nu in Emst boven Apeldoorn. Dus ik denk dat die dan daar blijft staanhad gehoopt hem dichter bij huis te kunnen hebben, maar dan toch maar half uurtje de auto in
Zamora schreef:True Blue stables in Hattemerbroek? Of is dat te ver uit de richting?
Is paddock paradise aan het bos. Ze hebben plek dacht ik.
Nikass schreef:Zamora schreef:True Blue stables in Hattemerbroek? Of is dat te ver uit de richting?
Is paddock paradise aan het bos. Ze hebben plek dacht ik.
Dat zou nog wel kunnen. Maar ik kan verder niets over de stal vinden?
Over het algemeen is het bij een pp zo dat ze juist niet tot zeer weinig op gras lopen?
En ik zoek juist veel op gras. Ook wil ik individuele stalling. Hebben ze dat daar ook?
Amber_anne schreef:Ze hebben een Facebook pagina maar geen website. Ze lopen idd weinig op gras en meer op de track. Er zijn stallen aanwezig maar alle paarden blijven in principe op de track en gaan niet snachts naar binnen. Verder is het een ontzettend mooie plek met goede uitrij mogelijkheden, binnenbakje en buitenbak
Mijn pony moet 24/7 op gras wat erg moeilijk te vinden is daar in de buurt dus ben weer weg gegaan bij de regio Veluwe helaas
Nikass schreef:Amber_anne schreef:Ze hebben een Facebook pagina maar geen website. Ze lopen idd weinig op gras en meer op de track. Er zijn stallen aanwezig maar alle paarden blijven in principe op de track en gaan niet snachts naar binnen. Verder is het een ontzettend mooie plek met goede uitrij mogelijkheden, binnenbakje en buitenbak
Mijn pony moet 24/7 op gras wat erg moeilijk te vinden is daar in de buurt dus ben weer weg gegaan bij de regio Veluwe helaas
Ik vind dat op zich wel een mooi systeem hoor, maar dat past niet bij mijn paard (en) en bij mijn wensen.
Timmie06 schreef:Hoor je toch vaak he in deze regio...prachtige natuur maar weinig echt goede stallen?
Nikass schreef:Lees ik nou in dit topic dat in omgeving richting Vaassen, Eerbeek, Apeldoorn, Wenum Wiesel ook niet veel te vinden is? Dat zou je toch best verwachten..?
Nikass schreef:Hallo,
Ik kom hier even een verzoek plaatsen. Ik ben op zoek naar een stal hopelijk hebben mensen ideeën. Ik hoor het heel graag!!
Ik zoek het volgende:
> Het moet een kleinschalige stal zijn die in een bosrijke omgeving ligt, waar je lekker in het bos kunt rijden. De ruiterpaden moeten max een kwartier stappen van stal zijn.
> De paarden moeten het hele jaar door overdag naar buiten worden gezet. Liefst aan de hand buiten en binnen gebracht en liefst op gras staan! In kleine kuddes waarbij aandacht is voor de samenstelling.
Snachts op stal. Lekker goed op schoon stro en met goed en voldoende ruwvoer.
> Een plek waar je je paard kunt wassen of afspuiten en waar je je paard tussen twee touwen kunt vastzetten om lekker te poetsen.
En de mogelijkheid om een trailer te stallen en een extra kast.
Heeft iemand een idee of er zo'n stal te vinden is? De regio globaal genomen ergens tussen Amersfoort - Apeldoorn - Arnhem.
Bedankt voor jullie tips!