Kleuter paardrijles omgeving Rijsbergen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

brakke

Re: Kleuter paardrijles omgeving Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:11

Niet te snel opgeven hoor, Kim is best druk met de verzorging van al die pony's en het in toom houden van al die meiden.
Als je nix hoort, spreek ik haar volgende week even aan als je wil. Of kom gewoon even langs en zoek haar op? Op zaterdag is ze er bijna altijd.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:37

brakke schreef:
Niet te snel opgeven hoor, Kim is best druk met de verzorging van al die pony's en het in toom houden van al die meiden.
Als je nix hoort, spreek ik haar volgende week even aan als je wil. Of kom gewoon even langs en zoek haar op? Op zaterdag is ze er bijna altijd.

Ik ben al langs geweest weet dat er as zaterdag kabouterles is, alleen die tijd vind ik een dingetje.
Ja ik heb zelf een eigen paard en rij ong 2x pw .... geen zin is hier meer de issue.

Loop beetje vast heb alleen buitenbak, durf niet alleen naar bos ben van de zomer 2x geweest en daarvoor heeft ze 9 jaar alleen bak gezien.
Heb sinds kinderen heb ook geen les meer dus nu ik de basis weer beetje erop heb zitten blijf ik beetje doelloos hobbelen.
Merk dat bos heel erg trekt en dat mijn paard daar heerlijk rustig was maar kan natuurlijk ook nog spanning zijn

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:45

Was er ook niet een kabouterlesje op woensdag? Ik weet niet zeker hoor.

Dat probleem komt mij heel bekend voor, ik heb enkel de wei om op te rijden. Had hele een leuke lesgever die mij overal doorsleurde, maar sinds de kinderen krijg ik het niet meer geregeld. Ik zit vlak bij de mosten, maar ben zelf nogal angstig en geef dat door aan mijn merrie, gevolg, bosritje is dus niet zo ontspannen als in zou willen. En ik heb geen braaf paardenvriendje in de buurt om mee te gaan. Ik ben aan het denken om gewoon aan de hand te gaan wandelen, maar dan krijg ik weer commentaar van de schoonouders... *Zucht* fun is er een beetje af

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 11:47

Citaat:
17.50€ is gewoon veel te duur..... voor beetje poetsen en half uurtje rijden.
Dat mag jij vinden, ik vind dat een nette eerlijke prijs als de pony's braaf zijn, als de accommodatie netjes is, als de pony's goed verzorgd worden en veel buiten komen. Om de paarden uur te huren→ poetsen, omleren gaan met een pony etc, met daarbij nog toezicht en het regelen van de vrijwilligers die de ponys vasthouden met rijden en toezien dat er geen ongelukjes gebeuren, verzekeringen :list: , komen heel veel kosten bij kijken.
Ik ken Sintels van vroeger (lang geleden) toen mijn dochter met onze merens Hercule wedstrijden ging rijden (vanuit Galderzicht binnen door het bos onder de man er naar toe, 2 wedstrijden rijden en weer terug). Toen in ieder geval zag alles er pico bello uit, de pony's waren keurig verzorgd, de mensen daar heel erg vriendelijk, beleefd en hulpvaardig. ONgeacht of je daar nu wel of niet je paard had gestald. Ik heb daar hele goede herinneringen aan.
Het lijkt veel geld, en om te betalen is het dat ook, maar om die pony's voor de kinderen die echt nog super klein zijn klaar te hebben, is het niet veel geld gezien alles wat er om heen komt (eten, verzorging, bekappen/ beslaan, entingen, dierenarts, accommodatie, gas, water , licht en dan ook nog de personeels- kosten etc). Daarbij zijn niet alle pony's geschikt dus in de loop der jaren vallen er nogal wat af→ lees extra kosten. Juist voor die allerkleinsten is het zo moeilijk om echt betrouwbare brave pony's te hebben.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 10:47

Spannen zaterdag lesje geboekt

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:43

Leuk Tita, misschien kom ik je wel tegen. Ga je privé of voor de kabouterles?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:15

Eerst kabouterles mocht het bevallen iid privé

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-20 19:29

Wij hebben ook zaterdag een kabouterlesje geboekt!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:07

Hè wat leuk zie ik je dan

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:41

En hoe beviel de kabouterles?
Ik moet trouwens even corrigeren, privelesje kost 20€ voor een half uur. Jonas had vandaag gezelschap van een ander kindje, dus wordt het een mini groepslesje :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 15:57

Leuk ze heeft genoten

Hadden we een eigenwijze bijtgrage shet

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:05

Ik gok dan op Vlekje, het kleinste bonte ponytje. :Y)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:13

brakke schreef:
Ik gok dan op Vlekje, het kleinste bonte ponytje. :Y)

In een keer goed 8-)