Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BaileyMix schreef:Nee denk je niet? Heb het idee dat echt de 'toppers' 6-jarigen voor stukken meer gaan, dus een gewoon correct dier voor de basissport lijkt me €7000 beleerd geen heel gekke prijs.
Of jawel, een gekke prijs, maar marktconform
BaileyMix schreef:Het lijkt me niet ondenkbaar dat een correcte, gezonde 6-jarige die goed beleerd is en al wat kent voor €7000 zou gaan. Eerder verbazend dat hij dan nu voor €3000 zou gaan, maar misschien gewoon geen heel indrukwekkende papieren of spectaculaire gangen?
celine181 schreef:Dat idee heb ik ook.... Ik vind zelf 7000 niet ondenkbaar als het paard straks gewoon goed doorgereden is en al wat ervaring op buitenrit en misschien een wedstrijdje gelopen. Maar ik vind de 3000 die zij nu vragen geen hele rare of extreem goedkope prijs voor een paard wat zo uit het land komt en bijna alles nog moet leren...
Gini schreef:celine181 schreef:Dat idee heb ik ook.... Ik vind zelf 7000 niet ondenkbaar als het paard straks gewoon goed doorgereden is en al wat ervaring op buitenrit en misschien een wedstrijdje gelopen. Maar ik vind de 3000 die zij nu vragen geen hele rare of extreem goedkope prijs voor een paard wat zo uit het land komt en bijna alles nog moet leren...
Je gaat me vast een mierenneuker vinden, maar voor mij zit er best wel een verschil tussen een 5-jarige die zadelmak is en al enkele keren bereden is geweest en daarbij braaf is (wat je in de openingspost zegt) en een 5-jarige die zo uit het land komt (wat je hier nu zegt).
celine181 schreef:Gini schreef:Je gaat me vast een mierenneuker vinden, maar voor mij zit er best wel een verschil tussen een 5-jarige die zadelmak is en al enkele keren bereden is geweest en daarbij braaf is (wat je in de openingspost zegt) en een 5-jarige die zo uit het land komt (wat je hier nu zegt).
Op dit moment staat hij al enige tijd op het land ja, maar daarvoor is hij enkele keren bereden en daarbij braaf en braaf in de omgang...
Gini schreef:celine181 schreef:Dat idee heb ik ook.... Ik vind zelf 7000 niet ondenkbaar als het paard straks gewoon goed doorgereden is en al wat ervaring op buitenrit en misschien een wedstrijdje gelopen. Maar ik vind de 3000 die zij nu vragen geen hele rare of extreem goedkope prijs voor een paard wat zo uit het land komt en bijna alles nog moet leren...
Je gaat me vast een mierenneuker vinden, maar voor mij zit er best wel een verschil tussen een 5-jarige die zadelmak is en al enkele keren bereden is geweest en daarbij braaf is (wat je in de openingspost zegt) en een 5-jarige die zo uit het land komt (wat je hier nu zegt).
celine181 schreef:Zijn er ook nog mensen met ervaringen? Ipv negatief commentaar
celine181 schreef:Nogmaals: het paard staat nog niet officieel te koop en er word nog niet geadverteerd, voor mij word er een gunstige prijs gemaakt. Als hij voor 3000 euro op marktplaats zou staan zal hij zo weg zijn.
Daarbij, niet iedereen heeft tijd/zin om een paard zelf op te leiden. En als je hem een paar maanden bij een trainingsstal zet ben je nog veel meer kwijt dan dat ik er uiteindelijk voor wil.
Zijn er ook nog mensen met ervaringen? Ipv negatief commentaar