online besteld pakket wordt niet bezorgd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Re: online besteld pakket wordt niet bezorgd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:43

Kan niet iemand anders voor je opnieuw de bestelling doen?
Dus onder een andere naam en adres?

Of iemand vinden hier die in de buurt van de ruitershop woont en die het op wil halen en naar jou versturen?

Cilli96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:46

DonDon schreef:
ElCid schreef:

Tot nu toe nog altijd alles ontvangen, en op tijd, van Zooplus. Maar DPD is inderdaad niet een van de betere verzendbedrijven.

Het is me wel een keer overkomen dat een pakket via DPD bij een afleverpunt was afgegeven, dat was niet aan mij gemeld. Na wat over en weer gebeld en gemaild te hebben daar dus op kunnen halen. Bleek er toen al ruim een week te liggen...............
Of dat ze een doos gewoon bij de voordeur neerzetten zonder aan te bellen!

Komt goed met zooplus is het wel goed geregeld hoor.

Blij om dit te lezen!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:49

tengeltje11 schreef:
dat het altijd fout gaat is toch ook enorm overdreven?

hier jaren verstuurd met dpd en ging echt 99% goed.
ondertussen gestopt met de webshop,maar we ontvangen wel nog veel met dpd,maar ook dat gaat hier gewoon echt altijd goed.

maar veel hangt van je chauffeur af.
als je een hebt die moeite doet,komt alles goed,als je een hebt die zo vlug mogelijk zijn camionet leeg wil hebben,dan loopt het vaak wel mis.
heeft meer met het personeel dan met het bedrijf te maken volgens mij.

Wij ontvangen meerdere keren per week via DPD, maar klopt dat het echt af hangt van de bezorger.
Maar ik vind het enorm slecht dat ze niet de moeite nemen om aan te bellen en het gewoon buiten neerzetten. A, ik heb geen neerzet toestemming gegeven en al helemaal niet gewoon aan de weg (boeit ze niet of het nu regent of niet).
Bij mooi weer, regelmatig bevestiging dat er niemand was. Apart was iedereen in de wijk toevallig er niet waren.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:08

Ze zijn volgens mij verplicht je inclusief verzendkosten terug te betalen, omdat het niet jouw fout is dat je pakket niet is aangekomen. Zelfs als je retourneert op eigen kosten, moeten ze de oorspronkelijk betaalde verzendkosten wel terugbetalen dacht ik. Al zijn er genoeg webwinkels die in eerste instantie zonder verzendkosten uitbetalen en pas als je klaagt ook de verzendkosten overmaken.

Wat betreft dpd: hier gaat het eigenlijk altijd goed (klopt af), maar wat hadden we laatst een onbeleefde bezorger zeg -O-

Anoniem

Re: online besteld pakket wordt niet bezorgd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:30

Nog nooit gedoe met DPD gehad, wel met post.nl ( leveringen van zooplus)
Rotte appels werken overal.