Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Penotti schreef:GDG schreef:Wat een schitterende plek Sure Lee! Wauw.
tot het regent ben ik bang.
Willekes schreef:In de buurt van Achtersloot, Nieuwegein is volgens mij een Paddock Paradise idee. Vroeger heette het stal Ponderosa of zo iets. Ik ken het verder niet in de nieuwe setting, maar via via. HIT-actief in Hilversum evt nog een optie. En in de buurt van Leersum zitten ook wat stallen met veel buiten en volledige verzorging.
Edit:
Nielojram schreef:Is toch zandgrond?
_Penotti schreef:Nielojram schreef:Is toch zandgrond?
Dat betekend niet automatisch altijd droog. Zeker niet met 50 paarden op 7 hectare.
@Denies dat topic heb ik opgezocht..
En dat gaat 10 pagina's over de modder.
Sure_lee @ [ITP] [VOLG] Paardjes verhuisd naar een heus paardenparadijs!
xDenies schreef:Dan nog is dit niet het topic om daar over te spuien. Kom op zeg..
_Penotti schreef:xDenies schreef:Dan nog is dit niet het topic om daar over te spuien. Kom op zeg..
Ik wil daar ook niet over spuien.
Maar als er een tip gegeven word voor iemand die er niet zelf voor kan zorgen, en als het wel kan eerst met een brak lijf door zuigende moeder moet om bij het paard te komen, dan zeg ik, geen goede tip.
MightyMike schreef:Hier ook zandgrond, maar dat wordt vanzelf modder na veel regenval. Bovendien zie ik daar zand, zand, bomen, maar geen gras, maar dat is persoonlijk misschien, ik zie ze graag in de wei. Aangezien je er zelf niet bent en dus niet zozeer voor de faciliteiten komt, wellilcht toch een vol pensionstal met veel weidegang, maar zonder de kosten voor dure faciliteiten die je niet gebruikt? Vind ik altijd wel een fijn idee, bij rotweer toch lekker op stal, brok (dat zie ik in een natuurgebied niet voor me dat ze dat krijgen), toezicht en je paard blijft nog in de hand. Succes met het vinden van een fijn plekje!