Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Als ze aangeven in hun voorwaarden dat het 30 dagen kan duren dan is het gewoon een kwestie van braaf afwachten. Maar als ze tegen je zeggen dat het de 4e daadwerkelijk is teruggestort, dan gaat er toch iets fout.
Ik zou als ik jou was, gewoon nog even een nette mail sturen waarin je zegt dat je het begrijpt dat het 30 dagen kan duren (als dat idd. in hun voorwaarden staat) maar dat je je zorgen maakt gezien de mededeling over de 4e.
En dan vragen of ze even willen checken naar welk rekeningnummer het afgeschreven is en of het daadwerkelijk hun bankrekening heeft verlaten. Dan komt vanzelf de aap uit de mouw als er iets verkeerd gegaan is
SARINO schreef:AaronYve schreef:Kramer is ook betrouwbaar dus vind het vreemd dat je het geld nog niet terug hebt.
Ik weet niet wat je wilt bereiken maar wacht nog ff en bel dan het hoofdkantoor.. dien een klacht in.
Ik wil graag bereiken om mijn geld terug te krijgen( of het product wat ik had besteld ,maar dat was toch niet op voorraad)