Zal ik nog geld terug krijgen?Kramer ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: Zal ik nog geld terug krijgen?Kramer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:34

Kramer is prima, maar het proces van terugstorten duurt wellicht wat langer. Ik zou me nu nog geen zorgen maken.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:34

Kramer is super betrouwbaar, maar soms duurt de overschrijving even, meestal rond de 14 dagen. Zij geven opdracht en die voert het uit, daar zit soms iets vertraging tussen

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:45

Een overboeking va DL naar NL gaat tegenwoordig gewoon dezelfde dag nog hoor. Daar zitten echt geen dagen meer tussen tenzij het net voor het weekend wordt overgeboekt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:55

Kramer is een net bedrijf en ik heb daar een poosje terug ook iets naar teruggestuurd en voor ik het wist stond het alweer terug op mijn rekening. Zij geven in hun overeenkomst ook aan dat het geld binnen 30 dagen terug op je rekening staat. Gewoon nog even geduld hebben en na die 30 dagen kan je altijd nog actie ondernemen.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:57

Had niet gehoeven met naam en toenaam.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 17:03

Wat goed om te lezen dat er zoveel positieve verhalen zijn. Zo kom je als bedrijf toch negatief op internet te staan.
Overboekingen via het buitenland duren lang, geef het nog even de tijd.

joke165

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 17:08

Had laatst ook iets besteld bij Kramer, bleek levertijd van 6 weken, toen had ik het allang niet meer nodig. Geld zou teruggestort worden, duurde ook wel iets van 7-10 dagen voor het op mijn rekening stond. Verder ook alleen maar goede ervaringen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 17:20

Als ze aangeven in hun voorwaarden dat het 30 dagen kan duren dan is het gewoon een kwestie van braaf afwachten. Maar als ze tegen je zeggen dat het de 4e daadwerkelijk is teruggestort, dan gaat er toch iets fout.

Ik zou als ik jou was, gewoon nog even een nette mail sturen waarin je zegt dat je het begrijpt dat het 30 dagen kan duren (als dat idd. in hun voorwaarden staat) maar dat je je zorgen maakt gezien de mededeling over de 4e.

En dan vragen of ze even willen checken naar welk rekeningnummer het afgeschreven is en of het daadwerkelijk hun bankrekening heeft verlaten. Dan komt vanzelf de aap uit de mouw als er iets verkeerd gegaan is :)

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 17:31

pmarena schreef:
Als ze aangeven in hun voorwaarden dat het 30 dagen kan duren dan is het gewoon een kwestie van braaf afwachten. Maar als ze tegen je zeggen dat het de 4e daadwerkelijk is teruggestort, dan gaat er toch iets fout.

Ik zou als ik jou was, gewoon nog even een nette mail sturen waarin je zegt dat je het begrijpt dat het 30 dagen kan duren (als dat idd. in hun voorwaarden staat) maar dat je je zorgen maakt gezien de mededeling over de 4e.

En dan vragen of ze even willen checken naar welk rekeningnummer het afgeschreven is en of het daadwerkelijk hun bankrekening heeft verlaten. Dan komt vanzelf de aap uit de mouw als er iets verkeerd gegaan is :)

Hoezo is er dan iets fout? De datum van terugstorten hoeft toch niet gelijk te zijn aan de datum waarop het op je rekening staat?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:20

Grappig dat iedereen zegt dat buitenland betalingen altijd meerdere dagen duren.
Ik werk op een crediteuren afdeling bij een internationaal bedrijf. Wij doen niks anders dan internationale betalingen. Als wij het met valuta datum vrijdag overschrijven dan ziet de tegenpartij dat eigenlijk altijd uiterlijk maandag op hun rekening staan. Soms zelfs al vrijdag.

Overigens is het ook zo dat veel bedrijven wekelijkse of zelfs tweewekelijkse betaaldata hebben en ze dus echt niet iedere dag betalingen in de bank zetten en accorderen. Het kan dus goed dat het 4 augustus naar de betaalafdeling is doorgezet, maar dat de daadwerkelijke betalingen nog moet gebeuren. Of dat die wel gedaan is, maar dat de valuta datum enkele dagen in de toekomst ligt. Bij ons worden de betalingen ergens tussen dinsdag en donderdag klaargezet voor een valuta datum van vrijdag (in principe dinsdag, maar soms ontbreken goedkeuringen van bovenaf waardoor er vertraging is).

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:21

Dat denk ik dus ook, kramer is zeer betrouwbaar. Groot bedrijf dus zal het daar ook zo gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:40

Nabster schreef:
Had niet gehoeven met naam en toenaam.

Juist wel, want nu hoort TS van vele anderen dat het betrouwbaar is en vast wel in orde komt.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:32

Kramer is een betrouwbaar bedrijf! Iets meer geduld hebben en dan komt het wel goed :j

Trieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:24

Van Dld naar Nld overboeken hangt toch echt van de bank af hoe lang het duurt. Als ik van de Volksbank naar mijn ING overmaak is het er dezelfde dag. Maar van de Sparkasse naar mijn ING rekening duurt soms toch echt wel een week. Tja en waarom .... maar het kan dus echt wel dat je het nu nig niet hebt.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:53

SARINO schreef:
AaronYve schreef:
Kramer is ook betrouwbaar dus vind het vreemd dat je het geld nog niet terug hebt.
Ik weet niet wat je wilt bereiken maar wacht nog ff en bel dan het hoofdkantoor.. dien een klacht in.

Ik wil graag bereiken om mijn geld terug te krijgen( of het product wat ik had besteld ,maar dat was toch niet op voorraad)

Ik denk dat je toch wat te vroeg van de toren blaast. Het is de 10e en soms kan de transactie wat langer duren. Woon in DL en t gebeurd niet vaak maar toch..
Kramer is een goed bedrijf zoals je wrs wel ziet aan de reacties. Ik zou na woensdag nog eens bellen

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:02

Kramer is zeker betrouwbaar.
Kwa betalingen vanuit Duitsland kan ik het volgende zeggen: mijn ouders hebben een keer geld naar mij vanujt hun duitsr rekening naar mijn NL rekening overgemaakt en het was 8 dagen onderweg. Een andere keer was het er na twee dagen al. Was beiden vorig jaar.
Dus ja het kan wel langer duren, zeker als het bedrijf met betaalbatches werkt. Nog even geduld. Ik ben zeker dat het goed komt :knuffel:

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:23

Volgens mij moet dit topic wel een geruststelling zijn om te lezen volr TS met zoveel positieve ervaringen :j

Hier ook goede ervaringen met Kramer (en ook met retouren!)

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 22:12

Geld inmiddels binnen?

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:12

Ik ben wel benieuwd of je het geld al terug hebt?

Zelf ook nog nooit problemen gehad met kramer en ze staan altijd open voor oplossingen. Stalgenootje had er laatst wat besteld, is door de irritante postbode terug gestuurd als zijnde "mensen verhuisd" :') ze heeft toen gebeld, zodra hun het pakketje weer hadden werd die nogmaals verzonden. Wat bleek, ze hebben gewoon nieuw pakketje gemaakt en direct verzonden. +:)+ dus ze had haar spulletjes zo.
Laatst bijgewerkt door NienSCHaap op 14-08-20 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Hoodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:15

Met retour sturen zijn ze vaak wel traag, maar ik heb destijds ook gewoon mijn geld binnen gekregen. Duurde alleen even.

Alleen weet ik niet hoe lang het duurde vanaf welke datum ze het hadden gestort tov de datum wanneer ik het binnen heb gekregen..

Gewoon bellen/mailen komt vast goed :)

SARINO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-20 17:38

Het is goed gekomen,het staat er nu bij.Allen bedankt voor de reacties.

Nairua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 00:13

Gelukkig maar, heb ook alleen maar goede ervaringen met Kramer