Caira schreef:Earth schreef:Ah, daar is Norma weer. Ik ben nieuw hier, maar lees lang genoeg mee om die naam te herkennen. Helaas ben je waarschijnlijk opgelicht. Zoek op bokt maar even naar de naam Norma, dan zie je het snel genoeg.
Opgelicht is natuurlijk grote onzin, want alles wat bij Norma komt wordt goed verzorgd en gaat nooit meer weg. Maar ja ellende verkoopt natuurlijk, en zij moet het hebben van donaties en een zielig verhaal helpt dan wel...
dream on caira
norma is de grootste oplichter die er is, ze heeft nul komma nul verstand van paarden.
veel te veel paarden, word niet goed op gepast.
ik ken haar persoonlijk.. heb haar 4 x gezien, en gesproken omdat ze hulp nodig had, en t allemaal beter wist.. en t uiteindelijk zo moest zoals zij wou... wat op een drama uitliep, wat ik ook al tig x had gezegd, jammer dat ze zelf niet gewond is geraakt....
en ze overdrijft alles, is 1 met meervoudige persoonlijkheden en wil alle aandacht voor zichzelf
en kan goed indoctrineren, zodat iedereen denkt dat ze top is..
jaaren geleden huis in de brand, achterstallig onderhoud van de bedrading, waar ze al 100000 keren was op aangesproken..
verzekering niet dekken, veel dieren dood..
dan neem je wel een risico....
dus ze heeft zoveel dierenliefde!!! NOT[/quote]
Inderdaad, grotere oplichter loopt er niet rond, madam Norma. Bij kritische vragen blokt ze je meteen, het is altijd bedelen om geld want werken vertikt ze. Ze zal op haar manier om dieren geven maar zeg niet dat ze er zo goed voor is.