Hart even luchten uit liefde pony weg gedaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:40

Caira schreef:
Earth schreef:
Ah, daar is Norma weer. Ik ben nieuw hier, maar lees lang genoeg mee om die naam te herkennen. Helaas ben je waarschijnlijk opgelicht. Zoek op bokt maar even naar de naam Norma, dan zie je het snel genoeg.

Opgelicht is natuurlijk grote onzin, want alles wat bij Norma komt wordt goed verzorgd en gaat nooit meer weg. Maar ja ellende verkoopt natuurlijk, en zij moet het hebben van donaties en een zielig verhaal helpt dan wel...

dream on caira

norma is de grootste oplichter die er is, ze heeft nul komma nul verstand van paarden.

veel te veel paarden, word niet goed op gepast.

ik ken haar persoonlijk.. heb haar 4 x gezien, en gesproken omdat ze hulp nodig had, en t allemaal beter wist.. en t uiteindelijk zo moest zoals zij wou... wat op een drama uitliep, wat ik ook al tig x had gezegd, jammer dat ze zelf niet gewond is geraakt....

en ze overdrijft alles, is 1 met meervoudige persoonlijkheden en wil alle aandacht voor zichzelf

en kan goed indoctrineren, zodat iedereen denkt dat ze top is..

jaaren geleden huis in de brand, achterstallig onderhoud van de bedrading, waar ze al 100000 keren was op aangesproken..

verzekering niet dekken, veel dieren dood..

dan neem je wel een risico....

dus ze heeft zoveel dierenliefde!!! NOT[/quote]

Inderdaad, grotere oplichter loopt er niet rond, madam Norma. Bij kritische vragen blokt ze je meteen, het is altijd bedelen om geld want werken vertikt ze. Ze zal op haar manier om dieren geven maar zeg niet dat ze er zo goed voor is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:45

Ik ken Norma ook en idd het gaat er daar heel vaak bij lange na niet eerlijk en paardwaardig aan toe.
Al denk ik dat ze het vaak wel goed bedoeld, maar ze heeft de kennis niet en een gezonde dosis realisme ontbreekt nogal eens.
Zielige verhalen schrijven en geld binnenharken kan ze dan weer wel heel goed.

Ik vind het eerder dieren verzamelen ipv redden.

SweetVanille

Re: Hart even luchten uit liefde pony weg gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:50

Norma is idd een ziekelijke dierenverzamelaar. Hoe anderen hun huis volproppen met spul, zo verzamelt zij dieren.
Je kunt niet alles "redden" , en van heel veel dieren vraag ik me af of ze niet dood beter af waren geweest.

Dit is geen dierenliefde meer.

Gody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 22:08

Up date

Ze mooie lange manen en voorpluk zijn er helemaal af
Reden voor een infuus
Oké hier komt het
Pony was zwaar ondervoed , maagzweer en erge nier falen waardoor die 3 dagen gespoeld moet worden
Vit te kort en bloed armoede
Sorry mensen maar ik geloof dit echt totaal niet
Me dierenarts geeft aan dat ondervoed echt niet kan en hij kon goed eten
Kiezen en tanden waren oké
Bloed kan die niets over zeggen omdat we dit niet hebben laten afnemen
Maar hij twijfelt ook erg aan dit verhaal
Ik bal best nu word die aan alle kanten bloed geprikt en infusen
En vraag me sterk af of dit werkelijk nodig is

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:37

Nja het zou goed kunnen dat ze dit verhaal verzint om geld los te krijgen bij jou en andere mensen. Heeft ze er foto's van? Wil ze geld van jou?

Gody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 11:54

Earth schreef:
Nja het zou goed kunnen dat ze dit verhaal verzint om geld los te krijgen bij jou en andere mensen. Heeft ze er foto's van? Wil ze geld van jou?

Ze heeft al behoorlijk wat donaties opgehaald
Ik zou castratie betalen
Waar mij het om gaat is dat ik een beetje het gevoel krijg dat me pony voor niets infusen krijgt
Ook manen en vooral voorpluk hebben een werking tegen vliegen waarom zouden deze totaal kort geknipt moeten worden
Infuus gaat niet in het voorhoofd
Begin spijt te krijgen dat die daar is

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:05

Haal het paardje dan terug (ik neem aan dat zij er geen geld voor betaald heeft aan jou,want in dat geval :verkocht =verkocht) en zet hem weer bij je oma,daar mocht hij toch staan maar ze kreeg vervelende commentaren,hang om dat tegen te gaan een bord aan de omheining met uitleg over de pony. Of zet hem achter het huis van je oma zodat hij vanaf de weg niet te zien is, totdat hij er weer beter uitziet.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:07

Of je haalt hem op en brengt hem naar Nijkerk heeft het dier tenminste rust.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:11

ik zal wel een botte boer zijn,, dit gaat toch nooit wat worden ??

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:14

anjali schreef:
Haal het paardje dan terug (ik neem aan dat zij er geen geld voor betaald heeft aan jou,want in dat geval :verkocht =verkocht) en zet hem weer bij je oma,daar mocht hij toch staan maar ze kreeg vervelende commentaren,hang om dat tegen te gaan een bord aan de omheining met uitleg over de pony. Of zet hem achter het huis van je oma zodat hij vanaf de weg niet te zien is, totdat hij er weer beter uitziet.

Dit dus. Als hij niet verkocht is en je hebt de papieren nog, haal hem terug. Anders zal je het toch moeten proberen naast jezelf neer te leggen

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:34

sassefras schreef:

Als je op haar fb kijkt, zie je wel meer dieren waarvan je denkt, waarom houd je die in leven. Die zijn er erger aan toe dan de pony van ts.

Als het kan zou ik de pony ook terug halen, en anders heel banketstaaf, maar er geen aandacht meer aan besteden.

Gody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 12:44

anjali schreef:

Hij ziet er prima
Uit loopt alleen raar
Achter het thuis is het te zien vanaf het fietspad die er achter loopt
Maar norma gaat hem echt niet terug geven zonder slagboom stoot

Gody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 12:44

sassefras schreef:

Waarom niet

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:48

Ik ben het wel met mijn voorgangers eens.
Het heeft weinig zin om te klagen over wat ze nu doet. Dan moet je hem terug halen.
Of anders gewoon accepteren en je handen er vanaf trekken.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:52

Gody schreef:
sassefras schreef:

Waarom niet

misschien hebben we het niet over het zelfde paardje ?, ik zie een compleet vergroeide dwergpony, die nu de attractie van juf norma is geworden. je zal t vast goed bedoeld hebben maar of t slim is, en de pony hier wat aan heeft ???

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:53

Waar zien jullie die foto's van deze pony?

is dat de pony die nu Thanie of Tataii heet?

Edit: laat maar :) reactie van ts daar al gevonden

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:01

sassefras schreef:
misschien hebben we het niet over het zelfde paardje ?, ik zie een compleet vergroeide dwergpony, die nu de attractie van juf norma is geworden. je zal t vast goed bedoeld hebben maar of t slim is, en de pony hier wat aan heeft ???

Het was toch die grotere die erbij staat? Of is het toch die dwerg?
Want die dwerg zou ik per direct in laten slapen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:04

Kan iemand Norma uitnodigen zodat we ook haar kant van het verhaal kunnen horen? Het is nu een partijtje Norma bashen in dit topic.

Als ik kijk hoe ze op de TS reageert op haar pagina, zie ik geen valse opmerkingen ofzo.

En het is nou eenmaal zo dat hij halve werd genoemd, kennelijk. Hey, mijn kat noemde de fokker Hitler omdat hij een snorretje lijkt te hebben. oliebol happens.

Als TS echt flink is, stuurt de Norma een link. Dan hebben we tenminste een eerlijk "gevecht"

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:04

Ts, daar even gelezen en ik begrijp het niet.
Die Norma geeft aan dat jij goed hebt gehandeld.

En als ik dan het filmpje van die 2 zien vind ik het verschrikkelijk wat ik zie.
2 pony's die niet gered hadden moeten worden.
De eeuwige groene weide was hun redding geweest.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:16

Volgens mij is die dwergpony een andere dan deze. Ik heb de pony van de TS ook zien lopen daar op een filmpje op facebook, maar daar wordt ik ook niet erg vrolijk van. Die dwerg is helemaal verschrikkelijk. Maar die levert flink geld op bij de fanclub aan donaties. Dus die mag blijven afzien.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:17

Ik heb ook even op de facebook pagina gekeken van Norma.
Ik snap ook echt niet dat alles elke keer maar gered moet worden, dat dwergje kan bijna niet lopen. Arme dier is beter af als ze ingeslapen word.

Over de naam halve vind ik een beetje over dreven. Mijn pony heeft als bijnaam ook halve, mijn ex noemde hem altijd zo en ja dat is er eigenlijk ingebeleven.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het verhaal van Norma, maar dan vooral of ze er zelf een DA bij heeft gehad en wat die heeft gezegd.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:18

Ik heb ook de pagina van Norma gezien. Kon er niet lang naar kijken aangezien ik het zielig vind voor deze dieren en ik niet snap dat dit gewoon kan blijven,

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:18

Op de fb pagina van Norma wordt elk bericht wat maar een klein beetje kritiek oplevert direct verwijderd en de poster geblokt. Dus die komt hier geen geen discussies voeren.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:19

Ik vind het verhaal behoorlijk warrig. Het scheelt echt als je je post nog even 1 of 2 keer naleest voor je verzend.

Gody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 13:25

1 : ik heb een dossier van verschillende dierenarts over mijn pony dat die als weidemaatje prima door het leven kan
2 : bewijs dat die niet ondervoed was
Alleen bloed onderzoek heb ik zelf nooit laten doen dus daar kan ik niets over zeggen;
3: geloof best dat norma echt goed voor dieren is ,maar vraag me af of infuus om
Door spoelen van nieren dan nodig zou zijn en de manen incl voor pluk er af moesten
Bedoel ze hebben ook de werking voor vliegen
En een pony die net verhuist is aan infuus voor nieren
Vind het een beetje sneu
Terug krijgen krijg ik hem toch niet
Dus inderdaad is mijn enige optie Het een plekje geven en laten rusten inderdaad