JeroenG schreef:Earth schreef:Wat sneu weer, omdat jullie niet de ballen hadden om het paard in te laten slapen, is het paard nu de dupe. Even heel hard gezegd, maar zo is het wel.
Ik zou me niet focussen op de dame zelf en even de naam hier weg laten halen, maar ik zou gewoon eerlijk zijn naar het meisje wat haar heeft gekocht. Die is immers financieel hard genaaid. En als je nog iets van inspraak krijgt, zorg er dan voor dat het dier wordt ingeslapen en laat dit een goede les zijn voor de toekomst.
Wat een rare reactie 'niet de ballen om in te laten slapen. Als je goed leest was ze niet geschikt voor de paardensport en moet je dan gelijk een dier afmaken. Recreatief prima paard, maar niet meer op hoog niveau uitbrengen.
Omdat deze dame overal nogal hoog opgeeft over dierenwelzijn en specifiek paardenwelzijn ed hadden we toch een beetje goede hoop. Vandaar de vraag of we specifiek bij deze dame de enige zijn met deze ervaring. Maar de les is wel weer duidelijk hoor, was net begonnen in het boek 'alle mensen deugen....
Maar als ze nog goed genoeg is als recreatiepaard en ze bij die mevrouw alsnog is verbeterd, wat prima kan.
Dan is het enige niet nette dat ze hem heeft doorverkocht, maar het klinkt alsof je haar gewoon naar een handelaar hebt gebracht en die is zijn werk er mee gaan doen. En blijkbaar kan dit paard alsnog meer dan jij in eerste instantie dacht.