Nieuw paardje gezocht (Engeland)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:14

Gillbo schreef:
troi schreef:
Hmm je hebt geen duizenden euro’s voor aankoop. Wat heb je wel dan, honderden euro’s? Daar heb je nog geen shetlander voor tegenwoordig vrees ik..

Nou zeg, ts bedoelt gewoon dat het geen enorme prijzen moeten zijn.
Als je niet hele grote wensen hebt kan je voor €2000,- ook wat leuks vinden.Geen dressuurknallers met gigantische bloedlijnen of bomproof Z paard maar zoals ik het begrijp zoekt ts gewoon een leuk basispaardje.

Goede paarden kopen in deze tijd is lastig. Voor €2000,- ga je geen “goed” paard vinden. Ik denk dat je eerder over de 10k kwijt bent voor een paard wat helemaal goed is en wat leuk kan lopen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:16

Als je de cashflow er niet voor hebt om een paardenopleiding te doen en een goed paard daarbij aan te schaffen zou ik niet aan de opleiding beginnen überhaupt.

_mexx_lady_

Re: Nieuw paardje gezocht (Engeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:28

Iemand zei hier bruikleen?
Ik kom op Facebook inderdaad vaker advertenties tegen van mensen die de paardenopleiding gaan doen en daarvan een sportpaard leasen/rijden.
Als je dochter iets van ervaring heeft, een goede ruiter met toekomst en potentie dan zijn er vaak wel eigenaren die het fijn vinden dat hun paard onder goede begeleiding van school gereden worden.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 20:39

Gillbo schreef:
troi schreef:
Hmm je hebt geen duizenden euro’s voor aankoop. Wat heb je wel dan, honderden euro’s? Daar heb je nog geen shetlander voor tegenwoordig vrees ik..

Nou zeg, ts bedoelt gewoon dat het geen enorme prijzen moeten zijn.
Als je niet hele grote wensen hebt kan je voor €2000,- ook wat leuks vinden.Geen dressuurknallers met gigantische bloedlijnen of bomproof Z paard maar zoals ik het begrijp zoekt ts gewoon een leuk basispaardje.

€2000,- :wow: :wow: Waar dan? Laat het me aub weten want dan stap ik vanavond nog de auto in :') Nee voor een fokmerrie waar je niet op kan rijden en waar vanalles mee scheelt durven ze zelfs €3000,- + voor te vragen. Ik denk dat je realistisch gezien zeker richting de 10k op zult gaan. Ligt natuurlijk wel aan je eisen, maar voor gewoon een goed beleerde brave warmbloed die ook mooi kan lopen wel.

dor1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-20 16:13

Het is ons gelukt een leuk paardje te vinden niet uit Engeland en ook niet voor duizende euro's. Het is een super mooie kwpner hoog in de sport gelopen leuke bloedlijn voor de fok eventueel over een paar jaar (heeft al een veulen gehad) en ze is super gezond.

hier kan een slotje op.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:45

dor1987 schreef:
Het is ons gelukt een leuk paardje te vinden niet uit Engeland en ook niet voor duizende euro's. Het is een super mooie kwpner hoog in de sport gelopen leuke bloedlijn voor de fok eventueel over een paar jaar (heeft al een veulen gehad) en ze is super gezond.

hier kan een slotje op.

Welke is het geworden TS? Ben wel benieuwd!