Zadelmaker noord Nederland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:30

Ballard_L schreef:
pillow schreef:
Dan maar een goede foto plaatsen, want zo het nu lijkt, lijkt het niks.

Gelukkig ben ik niks verplicht ;) ik had er juist geen foto bij moeten plaatsen, omdat er altijd mensen zijn die vinden dat het niet past terwijl er net een zadelmaker naar heeft gekeken. Maar ik zal een nieuwe foto maken morgen

Ik zie niets verkeerds hoor! Zadel ligt prima :) en je hebt er top zadelmakers bij gehad. Op bokt zijn er altijd wel die overal iets over te zeuren hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 17:10

Afbeelding

De takken van de boom zitten op de plek waar ik het rondje heb getekend. Dat gedeelte van de boom moet zeker 5 cm lager liggen. Nu prikken ze in de rug.

Dat is wat ik, en wat anderen zien hier op de foto. Snap dat je met een beperkt budget op dit merk uitkomt. Succes ermee!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:33

Ballard_L schreef:
pillow schreef:
Dan maar een goede foto plaatsen, want zo het nu lijkt, lijkt het niks.

Gelukkig ben ik niks verplicht ;) ik had er juist geen foto bij moeten plaatsen, omdat er altijd mensen zijn die vinden dat het niet past terwijl er net een zadelmaker naar heeft gekeken. Maar ik zal een nieuwe foto maken morgen

Ik verplicht je helemaal niet en zeuren doe ik ook niet zoals Ballard suggereert. Je plaatst een foto zodat iedereen het kan zien. Dus dan kun je reactie's verwachten, zowel positief en negatief.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:31

Nielojram schreef:
[ [url=m/rIXdxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

De takken van de boom zitten op de plek waar ik het rondje heb getekend. Dat gedeelte van de boom moet zeker 5 cm lager liggen. Nu prikken ze in de rug.

Dat is wat ik, en wat anderen zien hier op de foto. Snap dat je met een beperkt budget op dit merk uitkomt. Succes ermee!

#doeslief :+

Ik ben vandaag ook bij CM geweest en terug gekomen met een Skyway, vanaf de eerste seconde liep mijn kleine tinkerpoown er super onder en ik zit als een huis, heerlijk!!

Echt een aanrader de country mill

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:51

Het kan best zijn dat de foto vertekent omdat je paard met zijn neus op de grond staat, maar mij vallen toch 2 dingetjes op:
1. Je zadel lijkt (iets) te ver naar voren te liggen (kan natuurlijk komen omdat hij gebukt staat)
2. Je singel is te kort: de gespen zitten nu precies op de overgang van spiergroepen, dat gaat je paard vroeg of laat echt irriteren (https://www.bitmagazine.nl/harnachement ... en/111216/)
Verder: veel plezier!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 18:04

Ik heb even gewacht met reageren, omdat ik de toon van de reacties niet zo fijn vond. Maar omdat er weer gereageerd wordt en ik heel erg tevreden ben over dit zadel toch nog een foto.

Afbeelding

Qua ligging heb ik het idee dat het best wat vertekend. Hij ligt namelijk echt achter de schouder. Verder wil ik wel eens kijken naar een banaansingel, ik vind deze iets te kort inderdaad. (Al is hij op deze foto nog niet helemaal aangesingeld)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:14

Ballard_L schreef:
Even een update:

Ik ben vandaag naar Country Mill geweest en ben er weer vertrokken met een nieuw zadel :)

Je bedoeld een tweedehands zadel of een nieuwe?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 18:24

Mindim schreef:
Ballard_L schreef:
Even een update:

Ik ben vandaag naar Country Mill geweest en ben er weer vertrokken met een nieuw zadel :)

Je bedoeld een tweedehands zadel of een nieuwe?

Nieuw voor mij :P maar tweedehands ja ;)

marije1109

Re: Zadelmaker noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:33

Gisteren ook bij CM geweest met vriendin en super geslaagd.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 14:13

Ik schop even dit topic omhoog. Zijn er nog meer zadelpassers in het noorden? Ik vind het erg lastig.
Tweespan komt niet met tweedehands op locatie, zadellab heeft echt hogere prijsklasse.
Mijn budget is tot 1500. :)
Merk maakt niet uit, als het maar past.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 14:27

Marieke1495 schreef:
Ik schop even dit topic omhoog. Zijn er nog meer zadelpassers in het noorden? Ik vind het erg lastig.
Tweespan komt niet met tweedehands op locatie, zadellab heeft echt hogere prijsklasse.

Paard & Zadel uit Elim. Tekie Wubs te vinden op Facebook. Eerlijk en kundig. En betaalbaar!
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 16-03-21 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leesbaar gemaakt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 14:33

Olympia96 schreef:
Marieke1495 schreef:

Paard & Zadel uit Elim. T. ekie W..ubs te vinden op Facebook. Eerlijk en kundig. En betaalbaar!

Plus één!!

Tekie is fijn <3

En ook echt eerlijk

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 15:19

Olympia96 schreef:
Marieke1495 schreef:

Paard & Zadel uit Elim. T. ekie W..ubs te vinden op Facebook. Eerlijk en kundig. En betaalbaar!

Ik zie dat zij geen tweedehands heeft?

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 15:51

Ik had een nieuw zadel van Crown binnen jouw budget (in 2016. Heb ik nog steeds.)
Ze heeft ook nieuwe zadels in die prijsklasse. Tweedehands heeft ze ook maar in mindere mate. Dat zijn dan ook bijvoorbeeld test zadels.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 16:27

Marieke1495 schreef:

Deze zit ook nog in de buurt. Wij laten volgende keer haar langs komen want ze doet ook Zaldi. Weet niet of ze tweedehands heeft, mijn zaldi nieuw was nog wel in jouw budget.

https://www.zadelwijzer.nl/zadels/

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-21 19:20

Tweespan heeft trouwens ook wel wintecs nieuw die binnen je budget vallen. Misschien zijn er nog wel meer zadels die ze hebben die onder de €1500 zijn?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 19:23

Ballard_L schreef:
Tweespan heeft trouwens ook wel wintecs nieuw die binnen je budget vallen. Misschien zijn er nog wel meer zadels die ze hebben die onder de €1500 zijn?

Thorowgood, kent n Masters.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 03:12

Tekie is inderdaad goed, gewoon eens bellen wat ze voor je kan doen

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 08:36

Happy horse advies heeft nieuwe kent en masters zadels voor die prijs.

Aslien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 09:12

Ik ben ook erg tevreden over Harry van den Bosch, kundige man met veel zadels. Heeft bij mij echt de tijd genomen en is best even bezig geweest, zowel onder het zadel als er naast. Voor meerdere paarden zadels bij hem gekocht, nog steeds tevreden.