Rizette schreef:Mensen kinders als ik dit verhaal hoor dan sta ik verbaasd dat jullie het voor de verkoopster opnemen. Hoe weten jullie allemaal dat ze maar 1 of 2 paarden per jaar verkoopt? Zijn jullie daar bij? Werken jullie daar? Of geloven jullie wat verkoopster zegt? Ik denk toch echt dat je dan nog wel eens heel kritisch moet zijn want ik heb grote twijfels bij de de betrouwbaarheid van deze dame met deze informatie. Ze koopt een paard wat niet meer bereden mag worden en verkoopt het daarna met de mededeling dat het het Z wel aan kan. Of in ieder geval als rijpaard. Nou dat lijkt me al voldoende om te weten dat deze dame verre van betrouwbaar is en gewoon als doel heeft gehad TS op te lichten. En dan weer terug gaan om het op te lossen en nog een keer bij de neus genomen te worden?
Ik sta daar op stal en weet inderdaad zeker dat ze max 1 a 2 paarden per jaar verkoopt. Ik ben iedere dag op stal daar en merk het echt wel als er paarden verkocht worden want wij moeten ze iedere dag zelf binnen halen. Ik weet verder niet wat er tussen ts en mijn staleigenaresse gebeurd is maar ze is echt geen oplichtster. Ik denk dat ts gewoon even contact met haar moet opnemen en het probleem moet voorleggen. Misschien is het gewoon een misverstand, maar dat weet ik niet. Wij kunnen wel een mening geven maar ik denk toch echt dat ze er samen uit moeten komen.