Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
parnassia schreef:ruwvoer/stro; dan zit je al over de 4 euro. Daarbij komt nog het voeren/binnen- en buitenzetten/water/onderhoud/afschrijving etc?
maessie schreef:Ik ken ook al meerdere hier in de omgeving met binnenbak en soortgelijk voor rond de 175-200. Waar komen jullie precies? Vriendin van mij zoekt nog een plekje.
xLiez schreef:Ik sta in de buurt van Heerenveen op een soort gelijke stal, ik betaal 180 per maand. Daarvoor moet ik zelf uitmesten en helpen paarden binnen/buiten zetten.
Je had in de buurt van Joure moeten zitten joh, daar zijn zo weinig stallen. Ken heel veel mensen die daar een stal zoeken maar er is gewoon bijna niks.
parnassia schreef:Ben het daar maar een klein beetje mee eens Ketly.
Eerst een realistisch beeld krijgen van de kosten. Ben heel erg gek met mijn paarden, doe het werk met veel plezier. Maar.... als andermans paarden dagelijks geld kosten, daar wordt niemand vrolijk van.
Vandaar ook mijn tip om eens terug te rekenen naar "per dag". En in de zomerperiode dan óók de kosten van het land(onderhoud) mee te nemen bv.
Marije_1997 schreef:xLiez schreef:Ik sta in de buurt van Heerenveen op een soort gelijke stal, ik betaal 180 per maand. Daarvoor moet ik zelf uitmesten en helpen paarden binnen/buiten zetten.
Je had in de buurt van Joure moeten zitten joh, daar zijn zo weinig stallen. Ken heel veel mensen die daar een stal zoeken maar er is gewoon bijna niks.
Er is genoeg rondom joure hoor, alleen zijn dit voornamelijk particulieren die ook wel eens stalling aanbiedenik sta ook in deze regio en betaal 190 all inclusive per maand. Enige wat ik zelf moet verzorgen is krachtvoer en eventueel extras. Ik moet alleen wel een eindje naar de manege. En heb zelf nog geen trailer + auto dus dat gaat nog niet.
xLiez schreef:Marije_1997 schreef:
Er is genoeg rondom joure hoor, alleen zijn dit voornamelijk particulieren die ook wel eens stalling aanbiedenik sta ook in deze regio en betaal 190 all inclusive per maand. Enige wat ik zelf moet verzorgen is krachtvoer en eventueel extras. Ik moet alleen wel een eindje naar de manege. En heb zelf nog geen trailer + auto dus dat gaat nog niet.
Ja maar je moet die mensen maar net vinden. Ik heb vaak wel een oproepje gedaan. Stond eerst op de Hjouwer maar daar met een reden weggegaan. Sta nu in de buurt van Heerenveen.