Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Is die afstand echt een keiharde eis? Of ben je voor de ideale stal ook bereid iets verder te reizen?
VValar schreef:Laseur en Zilvia’s hoeve had ik idd niet eerder aan gedacht tot aan dit topic. Laseur zal net op het randje zijn van max reistijd mits ik aan de goede kant van Utrecht woon. Ga het onderzoeken! Heb er vroeger wel gesprongen en gedressuurd maar nooit echt gelet op de overige accommodatie.
Zilvia’s hoeve, ben bang dat ik dat een beetje te massaal vind en dan ook nog met een manege erbij. Maar ook daar heb ik ooit gereden en niet verder gekeken dan mn neus lang was dus het is het onderzoeken waard.
VValar schreef:Plijnaar ken ik niet, zit wel mooi in de buurt. Echter voor het arrangement wat ik wil (buiten zetten + mesten etc) betaal je 800EUR....Net iets boven het budget.
Stal Arends zet ik op mijn lijstje om te bezoekenHeb je er ervaringen mee?
Stal Bosgoed + Zilvia's hoeve zie dat het maneges zijn. Ik weet niet of ik die drukte prettig vind.
witroosje schreef:Aanvulling:
't Hoogt zie ik hier genoemd, op dit moment is het nog niet mogelijk daar van buitenaf prive les te nemen. Het is ook geen springtuin maar echt een crossweide met vaste hindernissen.
Van Kuijk is op loopafstand van de Appellaan, maar hier staan geen standaard hindernissen en ik durf überhaupt niet eens te zeggen of ze dat wel hebben? Qua service is er ook niet veel dacht ik.
Gunterstein in Breukelen zou je eventueel nog kunnen bekijken. Vermoedelijk net binnen je tijd en hier staat sowieso iedere maand een oefenparcours.
Mocht je verdere vragen hebben over stallen in de omgeving kan je altijd pb'en! Ik heb recent een hele ronde gedaan op zoek naar een stal dus kan je allicht helpen
Pantykous schreef:Dat is inclusief trainen van je paard en les. Arrangement wat jij nodig hebt zit op 580. Dat is inclusief mesten en buiten zetten.
VValar schreef:Ahh ok helaas is €580 per maand ook net even te duur.
Stallen die genoemd zijn (waarvoor dank) maar geen optie zijn ivm te ver:
Laseur in Soest
Oudenhorst in Woudenberg
Lozeman
Amstelhoeve in Ouderkerk
Gunterstein in Breukelen wellicht ook te ver. Ga ik wel even naar kijken op de site of het wat is.
Ik merk dat het nog echt niet gemakkelijk is een stal te vinden die aansluit op mijn wensenZoek echt een (sport)stal of een stal waar ze heel serieus zijn met de paarden, het management, onderhoud etc. Heb wel al een aantal stallen bezocht.