Info over stallen regio soest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scarlett89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-20 12:59

CarolineZoe schreef:
Omdat ik niet van het bestaan af wist

Je schreef: De overige heb ik afgelopen zaterdag al bezocht.

Dus het leek alsof je daarmee ook wegerif bedoelde. Vandaar mijn vraag.

CarolineZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:02

Scarlett89 schreef:
CarolineZoe schreef:
Omdat ik niet van het bestaan af wist

Je schreef: De overige heb ik afgelopen zaterdag al bezocht.

Dus het leek alsof je daarmee ook wegerif bedoelde. Vandaar mijn vraag.

Nee ik heb de 2 maneges stal willemshoeve afgelopen week bezocht. Menschool ook maar daar kwam niemand praten

Pronk ben ik vorig jaar al geweest via advertentie op marktplaats

Bonique

Re: Info over stallen regio soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:09

Scarlett89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-20 13:10

Bonique schreef:
Is Leusden voor je te doen? Daar heb je Stal Klein Heiligenberg https://kleinheiligenberg.nl/

Afstand is te doen maar ik vind ze te ver van het bos.

CarolineZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 17:21

DreamGuide schreef:
Ik weet niet precies wat je budget is en wat je zoekt qua stal, maar ik sta zelf súper tevreden op de Heidehoek. Dat is ook vlakbij Soest. :)

Hebben deze een site?

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 17:34

Bonique schreef:
Is Leusden voor je te doen? Daar heb je Stal Klein Heiligenberg https://kleinheiligenberg.nl/

Hier zou ik sowieso niet heengaan wegens slecht voerbeleid.

Ik sta bij Menschool Soest, naar alle tevredenheid! Paarden krijgen goed en veel hooi, mooie grote en droge (zelfs nu!) groepspaddocks waar ze ook hooi krijgen, en er zit een kei goede en grote bak bij die je nagenoeg nooit hoeft te delen :D Ik ga eind van de maand wel weg maar dat komt omdat een stal op 1/3e van de afstand sinds kort ook groepspaddocks aanbiedt. Maar wel met pijn in mijn hart, haha!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 17:54

CarolineZoe schreef:
DreamGuide schreef:
Ik weet niet precies wat je budget is en wat je zoekt qua stal, maar ik sta zelf súper tevreden op de Heidehoek. Dat is ook vlakbij Soest. :)

Hebben deze een site?

Zeker.

http://pensionstaldeheidehoek.nl/

Tanja63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 17:01

Hoi ik ben Tanja, eigenaresse van De Stoethoeve.
Met interesse lees ik de reacties. Wij bieden inderdaad nog maar beperkt pensionstalling. Wij hebben (soms) weer een plekje vrij voor iemand die netjes en vooral eerlijk met zijn/haar paard omgaat. Juist als mensen wedstrijdambities hebben, wordt het paard nogal eens onderworpen aan allerlei trucjes om te kunnen scoren. Wij hebben een voorkeur voor de klassieke manier van trainen, afgestemd op de fysieke en geestelijke mogelijkheden en ontwikkelingsniveau van het paard, zonder dingen af te dwingen die het paard nog niet snapt of nog niet aankan. Door deze manier van trainen blijft het paard meestal ook tot op hoge leeftijd gezond en dus bruikbaar. Overigens zijn ook mensen zonder wedstrijdambities welkom...
Wij beschikken over een binnenbak, buitenbak, dagelijks weidegang en 24/7 toezicht.
Helaas hebben wij na ruim 25 jaar pensionstalling ook enkele negatieve ervaringen. Het gaat dan om eigenaren die 1)niet eerlijk met hun paard omgaan of bv ons advies om een dierenarts in te schakelen naast zich neerleggen, of 2) mensen die zich naar ons toe niet correct gedragen, bv door niet tijdig te betalen, of doordat ze van mening zijn dat ze voor ons zaken kunnen bepalen. In goed overleg en binnen redelijke grenzen kan er altijd veel, en dat is altijd zo geweest.
Spijtig dat er mensen zijn die zich dan negatief uitlaten op een forum, ook nog zonder hun echte naam te vermelden.
Op dit moment staan we vol, maar als je interesse hebt, neem dan contact op via mijn website (ik kijk zelden op dit forum) en oordeel zelf !

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 08:25

Tanja63 schreef:
Spijtig dat er mensen zijn die zich dan negatief uitlaten op een forum, ook nog zonder hun echte naam te vermelden.
Op dit moment staan we vol, maar als je interesse hebt, neem dan contact op via mijn website (ik kijk zelden op dit forum) en oordeel zelf !

Begrijp me niet verkeerd, maar waar leest u dat er negatief gesproken wordt in dit topic over u stal?

CarolineZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 18:45

[quote="DreamGuide"]

Dank je wel, zeker mooie stal maar ik ben inmiddels voorzien.