Grote wens van dochter, wie helpt me op weg?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-19 18:55

mysa schreef:
Als je er toch een vakantie omheen wilt, dan kun je haar misschien the real thing geven en naar IJsland gaan? Genoeg tourbedrijven daar. Daaronder zijn er vast ook wel die individueel of in klein groepje met haar op pad willen.

Ooit, ooit gaat dat er van komen, maar ik vind haar daar nog wat klein/jong voor een zou dan met ervaring al willen voor haar zodat ze echt mee kan op tochten. Daarnaast willen we dan met zijn allen gaan, en met 4 personen is dat financieel wel even een ander verhaal. Maar ooit.....

Binck8

Re: Grote wens van dochter, wie helpt me op weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-19 18:57

Tof zoveel reacties!
Bedankt!

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:00

Ann_Pam schreef:
Ik vind Terschelling echt een aanrader! Meerdere malen gereden, superbrave ijsjes.

Ben ook al twee keer op Terschelling geweest naar Karin met haar IJslanders.
Echt heel fijn en je rijdt altijd privé.

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:14

Esra_P schreef:
Manege de IJslander in Biggekerke (Zeeland). Super brave paarden waar je ook niet per se ervaring in het rijden hoeft te hebben. :)

Dit is inderdaad echt een super plek. Vanuit Eindhoven vond ik de afstand ook goed te doen.
Hele brave paarden :)

Ik heb wel getölt toen, maar ook redelijk wat gangenervaring ;) Het verschilt natuurlijk ook beetje per paard.

DaKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:45

Prince schreef:
Ann_Pam schreef:
Ik vind Terschelling echt een aanrader! Meerdere malen gereden, superbrave ijsjes.

Ben ook al twee keer op Terschelling geweest naar Karin met haar IJslanders.
Echt heel fijn en je rijdt altijd privé.

Yes same here! Echt een aanrader :)

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 00:31

Manege de ijslander in biggekerke inderdaad. Heb daar ooit een kinderfeestje gevierd met 3 meisjes die nog nooit echt hadden gereden, goede begeleiding en hele leuke rit gehad!
En een vakantie in t mooie Zeeland is natuurlijk altijd leuk :D

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 00:36

anoukwendy schreef:
Manege poelenburgh in Schoorl! Ik heb het een paar keer gedaan en later ook eens met mn eigen paard daar geweest. Geen idee of ze ook prive doen en of ze ijslanders hebben maar dat kan je natuurlijk altijd navragen. Ik ben er al zo’n 7 jaar niet geweest.

Die hebben geen IJslanders

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:01

Binck8 schreef:
loez schreef:
Er zit een IJslander stal in Arcen noord Limburg. Niet aan de kust of met een strand. Wel een hele mooie omgeving verder!

Ik weet het, als ik een steen over de Maas kon gooien kon ik ze raken... We wonen daar heel dichtbij, maar geloof dat zij niet zomaar ritten plannen en dan must en essentieel stukje inderdaad nog (zee/strand).

Leuk! Wij komen per 2 januari eigenlijk bijna tegenover te ze wonen haha aan de andere kant van de Maas ook! Broekhuizen :) als ik de straat over steek zitten we bij het veerpont

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-19 15:51

loez schreef:
Leuk! Wij komen per 2 januari eigenlijk bijna tegenover te ze wonen haha aan de andere kant van de Maas ook! Broekhuizen :) als ik de straat over steek zitten we bij het veerpont

Dat is heel dichtbij inderdaad, woon ook in kleine dorpje Broekhuizen... Heel veel succes met de verhuizing en veel plezier!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 00:29

Op vindjebuitenrit.nl kun je ook IJslander ritten vinden, diverse