Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonsparkle schreef:Ik zou ook voor de mill ranch gaan, zaten bij onze groep verschillende die nog nooit hadden gereden. Mijn moeder en ik hadden wel ervaring alleen heeft ze een slechte knie daarom geen andere gangen, maar we kregen dus ook paard die wat pittiger waren vooral ik zodat ik ook nog wat uitdaging had.
Bellatrix schreef:13 personen? Oef dat is wel heel veel, gebeurt dit veel? Hopelijk in deze tijd van het jaar niet zo vol. Vooral met een beginner is een rit van +- 8 excl begeleiding overzichtelijker. Hoe stonden jullie hier tegenover, was het goed te doen?Mill Ranch, een rit gaat door bij minimaal 5 personen en kan aangevuld worden tot maximaal 13 geloof ik.
https://themillranch.nl/index.php/ons-a ... tenritten/
Lisitano schreef:Doen ze dit met beginners? Ik heb eens contact met ze gehad voor een rit met ervaren ruiters, waarbij ze ons vertelde dat "Iedereen zijn paard in stap, draf en galop zelfstandig onder controle moet kunnen houden". Ik weet niet of dit anders is als ik voor een beginnersrit vraag?Recreatie de Stal in Noordwijk.
Prachtige tochten door de duinen en heerlijke, brave paarden.
JosefienE schreef:Lisitano schreef:Doen ze dit met beginners? Ik heb eens contact met ze gehad voor een rit met ervaren ruiters, waarbij ze ons vertelde dat "Iedereen zijn paard in stap, draf en galop zelfstandig onder controle moet kunnen houden". Ik weet niet of dit anders is als ik voor een beginnersrit vraag?Recreatie de Stal in Noordwijk.
Prachtige tochten door de duinen en heerlijke, brave paarden.
JosefienE schreef:Hawkeye schreef:In welke omgeving is dit? Ik zie in belgie, maar weet jij eventueel de plaats?Als je wat verder wilt rijden is Horse Lovers Fun wel wat.