wij zijn bezig met een kleinschalige paard en bed lokatie.Het is de bedoeling dat mens en paard hier enkele nachten kunnen verblijven, op verzoek kan ik als gids mee (maar dat hoeft niet). Zeer waarschijnlijk rond de zomervakantie wel operabel. Zitten direct aan het bos in Teteringen/Oosterhout, je kunt oneindige ritten maken (helemaal doorrijden naar Surae in Dorst en met verkeersgewende paarden, kun je doorrijden naar Ulvenhout, Chaam etc) paarden kunnen dan samen op een eigen wei staan. Hooi etc uiteraard erbij. Je stapt je slaapkamer uit en staat bij je paarden. Plek voor trailer. Er is vanalles in de buurt te doen (Spa, MTB, lekker eten in en om de slaapplek, vlakbij Breda. en als wij met de logeerruimtes (2 slaapkamers met badkamer 2-4 personen max, of je mag ook in een van onze "sahara" tenten als je dat leuk vindt.) nog niet klaar zijn (zijn nu aan verbouwen(, is er vlakbij ook B&B en andere gelegenheden waar ik je aan kan linken (van eenvoudig tot luxe) als je interesse hebt wil ik wel samen met je meedenken over de mogelijkheden.
Laatst bijgewerkt door celticpony op 09-12-19 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt