Van der Valk Gilze-Rijen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Re: Van der Valk Gilze-Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 23:08

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 23:17

Ik zie dat je inmiddels al wat anders gaat zoeken maar misschien toch handig voor iemand die de zoekfunctie gebruikt.
Er staan een aantal stallen en er is een weiland maar die zitten los van elkaar dus in de wei met schuilstal is niet mogelijk.
Het zit aan een bosje vast met wat water, ik rij hier regelmatig en nooit gedoe gehad dat ik er niet mag komen. Het is wel te klein om echt een buitenrit te maken, met een half uurtje heb je het wel gehad.
Nog geen 10 minuten met de trailer en je zit bij de Chaamse / Ulvenhoutse bossen en iets verder de Regte heide in Goirle. Beide hebben oneindig veel ruiterpaden!

In het bosje aan het hotel zit wel het Speelbos wat altijd erg druk is, schreeuwende kinderen die overal uit de bosjes komen dus lekker rijden is het niet.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 23:40

Flowq schreef:
https://www.deverlorensinjoor.nl/

Deze misschien wel iets?

Hier ben ik ook geweest, super voor de paarden, stal met eigen uitloop, Een paddock en wei. Ik mocht zoveel hooi voeren als ik nodig had, vanuit het gebouw kijk je zo op de paarden en aan de overkant van de weg zit een restaurant. Een aanrader!

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 23:50

Afbeelding
wij zijn bezig met een kleinschalige paard en bed lokatie.Het is de bedoeling dat mens en paard hier enkele nachten kunnen verblijven, op verzoek kan ik als gids mee (maar dat hoeft niet). Zeer waarschijnlijk rond de zomervakantie wel operabel. Zitten direct aan het bos in Teteringen/Oosterhout, je kunt oneindige ritten maken (helemaal doorrijden naar Surae in Dorst en met verkeersgewende paarden, kun je doorrijden naar Ulvenhout, Chaam etc) paarden kunnen dan samen op een eigen wei staan. Hooi etc uiteraard erbij. Je stapt je slaapkamer uit en staat bij je paarden. Plek voor trailer. Er is vanalles in de buurt te doen (Spa, MTB, lekker eten in en om de slaapplek, vlakbij Breda. en als wij met de logeerruimtes (2 slaapkamers met badkamer 2-4 personen max, of je mag ook in een van onze "sahara" tenten als je dat leuk vindt.) nog niet klaar zijn (zijn nu aan verbouwen(, is er vlakbij ook B&B en andere gelegenheden waar ik je aan kan linken (van eenvoudig tot luxe) als je interesse hebt wil ik wel samen met je meedenken over de mogelijkheden.
Laatst bijgewerkt door celticpony op 09-12-19 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 00:00

Misschien de vrolijke flierenfluiter iets?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 00:27

De korenhorst in Montferland is een prachtige locatie, zowel voor paard als mens.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:21

Je had al antwoord van andere bokkers zie ik.

Ik zie geen stallen of weide. Ik vermoed dat het aan de andere kant zit. Er zijn idd geen directe uitrijmogelijkheden, het hotel ligt aan een erg drukke weg. Ik raad je aan een andere plek te kiezen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:19

Afbeelding

Dit zijn de stallen die ze hebben, het zijn er 4. Ik ben er geweest toen ik vanuit huis er naar toe gereden ben en weer terug. Het ligt niet dicht bij het bos, dit was toch zeker ruim 5 km er vandaan.

Stallen waren verder prima, er zijn ook een aantal weides bij. Waar hotel op staat is een zadelkamer en er was ook een poets/wasplaats bij.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:25

Ik weet niet in welke omgeving je zoekt?

Bij hotel Villa Nova in zorgvlied kan je paard ook mee, mooie accomodatie en eindeloos rijden in het Drents-Friese Wold.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:50

Al iets leuks gevonden?
Ik weet nog een prachtig plekje in Garderen!