Zadelmaker Overijssel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:26

Ik ben ook fan van Annelieke van ten pas zadels. De twentse ook erbij gehad jaren geleden en ook tevreden over, maar amper 2e hands zadels waardoor ik op ten pas uitkwam. En laat zij mij nu geweldig geholpen hebben. Ze is de hele ochtend met mij en paard (nietzolief op dat moment en dat is een understatement) bezig geweest en amper wat aan mij verdiend want mijn oude zadel bleek gewoon te passen wat niemand had voorzien, maar door haar toedoen duidelijk werd. Ben erg blij met haar.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:01

http://www.oldehietmoat.nl/ . Ik heb Irma op een andere manier leren kennen dan via de zadels, maar wil met paarden. Ze is een heel gedreven persoon die volgens mij echt weet waar ze het over heeft.
Voor zover ik kon zien ligt Raalte ( net) binnen haar werkgebied, dus je kan altijd contact met haar opnemen.

Mayflower_

Re: Zadelmaker Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:00

Hier ook hele goede ervaring met Annelieke ten Pas :)
Kan vaak op korte termijn, neemt de tijd en is in verhouding niet duur!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:16

Hier goede ervaringen met Sas Zadelpas uit Raalte. Houdt al jaren mijn zadels bij. En controleert ze op mijn paard. Neemt veel tijd voor je. Echt top!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:18

Ik heb een goede ervaring met Hollander.

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 18:42

Amy223 schreef:
Hier ook super slechte ervaring met haar. Verkeerd zadel aangemeten wat totaal niet paste. Boom te krap, paard kwam omhoog met opstijgen. Moest een andere zadelpasser bij komen om te laten zien dat de boom in zn rug prikte.

Omdat een andere quote verwijderd is:
Dit gaat over Marianne Hoiting.

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 18:50

Tyshely schreef:
Ik juist weer een hele slechte ervaring met Annelieke ten pas, zadel was veel te lang en ze gaf na 3 maanden niet thuis...

Hoi Wendy,

Jammer dit te lezen. Ik houd altijd een dossier bij van mijn klanten, bijbehorende berichten en paarden specificaties. Het is wel raar dat ik na mijn "slechte" werk nog een berichtje van jullie heb gehad. Of ik kon helpen met een zadel voor jullie pony. Lijkt me niet dat je dat aan iemand vraagt waar je zulke slechte ervaringen mee hebt. Door inderdaad stroef contact met het zadel van de eerste pony, heb ik zelf besloten jullie niet verder te helpen. Dus heb ik hier verder geen gehoor aan gegeven.

Ik wilde dit graag toch even melden, dat iedereen ook de andere kant van het verhaal kent.

Met vriendelijke groet
Annelieke ten Pas
Zadelmakerij ten Pas

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 18:52

Ik ga mee met mijn voorgangers.
Zadelmakerij ten Pas!

Super ervaring en een geweldige service! :)

jontsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:01

Hier ook een slechte ervaring met Marianne Hoiting / Zadeladviseur uit Hollandscheveld. Wat is zij uiterst onprofessioneel zeg! In de breedste zin van het woord; zowel in het aanmeten van zadels als in het contact met haar klanten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:08

Ik heb erg goede ervaring met Heleen Klumper, heel meedenkend en neemt de tijd om te meten en ook om dingen uit te leggen.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:31

Liselot schreef:
Hier ook goede ervaringen met Heleen Klumper

idem